XXL Nutrition

''beste/meest ruige'' Basic-Fit in NL?

Denken die randmongolen wss ook over jouw

Bij jou basic fit trainen er geen randmongolen die fucking lang bankjes/ apparaten bezet houden met niks doen, en kan je wel savonds doortrainen zonder je te irriteren dat er van alles hele tijd bezet is wat jij wil gaán doen?

Bij jou basic fit trainen er geen randmongolen die fucking lang bankjes/ apparaten bezet houden met niks doen, en kan je wel savonds doortrainen zonder je te irriteren dat er van alles hele tijd bezet is wat jij wil gaán doen?
Ja en anders doe je gewoon mee met het toestell of wat dan ook ze bezig zijn of je spreekt ze aan als je bij die klungels meestal vraagt hoeveel sets nog is het meestal toevallig hun laatste

Ja en anders doe je gewoon mee met het toestell of wat dan ook ze bezig zijn of je spreekt ze aan als je bij die klungels meestal vraagt hoeveel sets nog is het meestal toevallig hun laatste

jij maakt ook wel wat meer indruk met jou fysiek dan mij:P

Maarja bij de basic fit bij mij werd ik echt gek van de drukte, zelfs geen kluisjes vrij dat ik naar een andere gym ben gegaan.

jij maakt ook wel wat meer indruk met jou fysiek dan mij:P

Maarja bij de basic fit bij mij werd ik echt gek van de drukte, zelfs geen kluisjes vrij dat ik naar een andere gym ben gegaan.
Ik neem alles mee in men sportzak ze stelen alles in de lokkers :roflol:
Savonds us het meestal minder druk na 20u30

Laat ze dan om kosten te besparen 1 kleedkamer/douches maken i.p.v. gescheiden.

Onze vestiging is er erg op achteruit gegaan sinds er een nieuwe teamleidster is. Heeft geen enkele kennis van zake en maakt continu ruzie met klanten/ personeel e.d. pff wordt echt tijd voor een Goldsgym of iets anders hardcore in Den Bosch.
Of dat Sport Arena of MuscleTotaalGym hun 2e vestiging in Den Bosch openen.

@KoekieMonster je zou een keer naar Zeist kunnen gaan. Die is nu een maand of 2 open. Dumbells tot 50kg, en verder hoor ik van anderen dat die alles heeft wat je nodig hebt.

Terug
Naar boven