AndroidHealthClinic

Beste muziek om op te trainen?

Eye of the Tiger en dan goed hard !!! FF net zo hard als Rocky zijn :D

Underworld!

Fransje Bauer

:D
3XL zei:
Ik denk dat de muziek je manier van trainen moet benaderen. Voor mij is dat hard en agressief

Muziek waar ik absoluut niet op kan trainen zij regea en R&B
en wat draaien ze bij ons vaak op de sportschool..juist

slome RnB en dat soort shit. leuk af en toe, maar niet tijdens trainen. geef mij maar lekker opzwepend stampwerk en eye of the tiger doet t altijd goed. Als ik die hoor wil ik gewoon gaan trainen

op mn oude sportschool, een harcore gym met een select vriendenclubje werd er wel wat hardere muziek gedraaid maar als de eigenaar weer stoned was werd er bob gedraaid:(:)

prodigy-voodoo people
goldsmack-bad religion
guano apes-open your eyes
eigenlijk kan voor mij vanalles wel maar bij mij op de gym meestal niet al te heftige maar beetje slome rustige muziek is nie echt motiverend nee

The Hoste zei:
50 cenT! :mier:

Nou bij ons staat de radio gewoon altijd op. Meestal niet echt oppeppende muziek. Maar rap is voor mij DE muziek om te trainen.

En ik ga akkoord me 3XL..reggae, r&b...*huiver*

Idd 50cent is de bomb!
Op R&B kun je goed nken, noujah nog nooit geprobeerd, maar ik kan me dat zo indenken ;)

dat kan overal wel op hoor ;)
maarem trainen op reggae en r&b zuigt écht. laatst was er bij ons een jongeman, een kleurling die wel van reggae hield. die is dus ´instructeur´. hij stond wat te niksen bij de stereo en die irriante muziek van hem te draaien. Ik heb niks tegen kleurlingen en hun muziek maar in dit geval had ik hem graag een 200kg barbell op zn nek geknoopt...
Shut up and Squat! :whip:
Kon me iig niet echt concentreren. Denk dat rap wel een goede keus is. Maar de aclo in groningen staat denk ik wel nr.1 wat betreft slechte muziek. veel foute happy hardcore van 10jaar oud, irritante remixes van nog irritantere nummers door de vervelendste artiesten. En dat allemaal door een k*tstereo met zaadgeluid. Wanneer zien die mensen het licht eens? :(

Hardcore
Metalcore
Industrial
Stampuh
Hardstyle

als het maar lekker ramt!

doet mij denken aan toen ik op hotel (****) was op vakantie in montenegro
ze hadden daar echt een lekkere gym met zeer veel toestellen, en dumbbells tot 20kg, schijven en baren, meer dan ik ooit zou kunnen gebruiken.

Ben daar twee keer gaan trainen (in 4 dagen) maar het viel toch een beetje tegen. De muziek die er speelde was de lounge-piano muziek die in heel het hotel speelde. Erg rustgevend, want het was een welness-centrum SPA. Er was nergens een knop om die muziek af te zetten, dat was wel jammer :D

Geef mij maar lekkere trance à la Aya & Fila, Orkidea, hardcore of gewoon electro

fidget house

Ben zelf een trance lover maar voor te trainen; hardstyle, industrial, retro, heavy metal, rammstein...:rocker:

Rammstein, Metallica, Dream Theater,...Zitten ook een paar nummers van The Offspring in men playlist.

Huey Lewis & the news
Phil Collins

White+Rob Zombie
Amon Amarth
Trivium

Ik heb niet echt muziek nodig. hoor tijdens heel intensief trainen niets :| heel raar.
Maar af en toe als de juiste instructeur der is (gastje van 20 :D) dan gaat die plots harder haha.

lekker nirvana, Rage against the machine, buch, Creed, 3Doors down, enz
Maar helaas zit dat er bij mij op de sportschool niet bij:(

Terug
Naar boven