AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Ik heb deze vaak gebruikt en het gevoel dat je krijgt is dat je gewoon tot het gaatje wil gaan, niet te vergelijken met het caffeine gevoel van de meeste pre workouts.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200704-135535_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200704-135535_Samsung Internet.jpg
    68 KB · Weergaven: 110
Pre is echt placebo effect.
Ik train soms beter zonder dan met.
Dan heb je nog nooit een goede preworkout op ;)
Ja het stond er onder een verkapte naam op, tegenwoordig kijk ik er wel naar :p
Ja, er zijn nogal wat verbasteringen. Soms heel sneaky als berkenextract ofzoiets
 
Iemand een samenvatting van dit topic jongens? Hahah
 
De oude devils shot was echt sick!
Pfff, als ik er alleen al aan denk krijg ik het al benauwd. Meteen 1e keer dikke scoop en dat heb ik geweten ook. Daarna een halve en ook drama dus uiteindelijk hier of op marktplaats weer verkocht:o. Dat was echt teveel van het goede
 
Ik begin gewoon pre's te mengen en dat werkt wel 😂
2 scoops curse + 1 scoop pump van Olimp werkt prachtig voor mij
 
Ik heb nu T6 voor de laatste weken van de cut, werkt erg goed!
 
5150 van Rich is wel goed, maar overload aan stims en voel er nu al geen fuck meer van. kut.
 
Ik gebruik nooit pre workout.
Misschien ooit als ik ga cutten, omdat je dan waarschijnlijk minder energie en duffe kop hebt. En de éxtra motivatie kunt gebruiken.
 
Ik gebruik nooit pre workout.
Misschien ooit als ik ga cutten, omdat je dan waarschijnlijk minder energie en duffe kop hebt. En de éxtra motivatie kunt gebruiken.

Kunnen we wisselen ?
 
5150 van Rich is wel goed, maar overload aan stims en voel er nu al geen fuck meer van. kut.
Heb em ook gehad. Kreeg ik alleen maar schijterij van :( zo zie je wel dat ze echt persoonsgebonden zijn :p
 
Heb em ook gehad. Kreeg ik alleen maar schijterij van :( zo zie je wel dat ze echt persoonsgebonden zijn :p

Ook wel eens lekker toch? Een goed potje schijten? Moet wel zeggen dat telkens als ik dat heb van een pre workout dat ik helemaal uit de vibe ben om te trainen, wel om te drukken maar niet met gewichten :trollface:
 
Ook wel eens lekker toch? Een goed potje schijten? Moet wel zeggen dat telkens als ik dat heb van een pre workout dat ik helemaal uit de vibe ben om te trainen, wel om te drukken maar niet met gewichten :trollface:
Haha identiek hier xD
 
Ik gebruik nooit pre workout.
Misschien ooit als ik ga cutten, omdat je dan waarschijnlijk minder energie en duffe kop hebt. En de éxtra motivatie kunt gebruiken.
Gewoon lekker niet nemen..voor je het weet ben je hier ook in het topic aan het zoeken naar de meest gore chemische mix, wat men nog net aan legaal preworkout mag noemen..

Of gewoon illegale shit:o
 
Voor mij is dit de beste PWO:
2 scoops is voldoende voor ruime dosering aan amino's en de cafeïne(400mg) + L-theanine(500mg) combo zorgt voor lekkere focus en geen hartkloppingen en nervositeit. Momenteel met 15% korting, introprijs :D

Render_Tropical_Black2_1024x1024.jpg
 
Back
Naar boven