AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deze is zo goed dat mijn hart maar 1/4 de scoop trekt.

Oftewel er zit iets in wat niet mag en geen idee wat.

Bekijk bijlage 495942
Aangezien sanca zei vroeger met dmaa, misschien dat de pwo dan nu dmha bevat. Of heb je deze op “illegale” wijze gekocht, dan is het maybe wel gewoon dmaa als dat erin zat vroega
 
Dit is ook een knaller van een pre-workout, alleen helaas vaak snel uitverkocht:

Deze trouwens ook:
 
heb gehoord dat deze erg goed is inderdaad. Kun je eens foto van label maken?
15936265331986907203200083345955.jpg15936265674054845474127820004246.jpg
 
Qua ingredienten vind ik deze wel meevallen. Tuurlijk wel hoge caffiene dosis, maar dit is makkelijk, met een bepaalde dosis stuitert iedereen wel de gym door.
En jij denkt dat het label klopt. Als er alleen cafeïne in zat poste ik hem niet he.
 
Bitter Orange is een natuurlijke variant van Epefedrine. Zorgt wel voor een leuk energieniveau.
Ik dacht eerst dat het de combo clen en pre was dat me hart zo ging bij een hele scoop maar zonder clen idem ditto.

Poisen van swiss labs is ook goed (kan ik ook niet tegen door de yohimbine)
 
Ik vind de hoeveelheid beta-alanine en citrulline per dosering erg laag, zou 5-6 gram nemen. Verder ziet ie er mooi compleet uit.
Ik kijk daar persoonlijk nooit zo naar ik neem het eigenlijk alleen voor energie, enige wat ik altijd even check of er geen yohimbine in zit ga daar half dood van. Had een keer een pre workout van die duitse webshop en daar zat het onder een verkapte naam in. Dit is me eerste pre workout in 1.5 jaar ofzo neem normaal gewoon cafeïne maar leek me tijdens me cut wel lekker.
 
Dit is ook een knaller van een pre-workout, alleen helaas vaak snel uitverkocht:

Deze trouwens ook:
De oude devils shot was echt sick!
 
Ik kijk daar persoonlijk nooit zo naar ik neem het eigenlijk alleen voor energie, enige wat ik altijd even check of er geen yohimbine in zit ga daar half dood van. Had een keer een pre workout van die duitse webshop en daar zat het onder een verkapte naam in. Dit is me eerste pre workout in 1.5 jaar ofzo neem normaal gewoon cafeïne maar leek me tijdens me cut wel lekker.
Yohimbine is echt gek spul inderdaad. In de juiste dosering vind ik het wel echt raketbrandstof. Maar bij teveel, man, man.. Dan ga je slecht.

Jij had er toen toch 1 met ziek veel mg van die zooi?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Pre is echt placebo effect.
Ik train soms beter zonder dan met.
 
Yohimbine is echt gek spul inderdaad. In de juiste dosering vind ik het wel echt raketbrandstof. Maar bij teveel, man, man.. Dan ga je slecht.

Jij had er toen toch 1 met ziek veel mg van die zooi?
Ja het stond er onder een verkapte naam op, tegenwoordig kijk ik er wel naar :p
 
Back
Naar boven