AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout?

Voor mij is dit de beste PWO:
2 scoops is voldoende voor ruime dosering aan amino's en de cafeïne(400mg) + L-theanine(500mg) combo zorgt voor lekkere focus en geen hartkloppingen en nervositeit. Momenteel met 15% korting, introprijs :D

Render_Tropical_Black2_1024x1024.jpg
Linkje..

#lui #preworkoutnodig

Ben geen fanatieke PWO gebruiker maar blijf C4 toch wel lekker vinden, potje is weer binnen!

15972496521493228414204200054538.jpg

• Like
Waarderingen: MDC
Ik heb nu de pre workout van het merk Chemix. Deze is ontwikkeld door the guarilla chemist (Instagram naam).
Hij is een chemicus die tevens aan bodybuilding doet.
Muscle-lab heeft deze pre en die is erg goed!

Ben geen fanatieke PWO gebruiker maar blijf C4 toch wel lekker vinden, potje is weer binnen!

15972496521493228414204200054538.jpg
Klopt, geeft fijne pomp.
niet te zwaar, ook niet dat overdreven tintelend gevoel.

Ik vind dat zenuwachtige energetische gevoel bij sommige PWO's verschrikkelijk.

Klopt, geeft fijne pomp.
niet te zwaar, ook niet dat overdreven tintelend gevoel.

Ik vind dat zenuwachtige energetische gevoel bij sommige PWO's verschrikkelijk.

Cafeïnegehalte had van mij wat hoger gemogen (volgens mij was dat altijd ook ietwat hoger bij C4, tijdje uit assortiment geweest als ik me niet vergis). Maarja, zijn simpele oplossingen voor, heb de dagelijks cafeïne inname wat verlaagd naar max 3/4 bakken koffie, dan komt die PWO toch wel prima binnen.

• Like
Waarderingen: MDC
Cafeïnegehalte had van mij wat hoger gemogen (volgens mij was dat altijd ook ietwat hoger bij C4, tijdje uit assortiment geweest als ik me niet vergis). Maarja, zijn simpele oplossingen voor, heb de dagelijks cafeïne inname wat verlaagd naar max 3/4 bakken koffie, dan komt die PWO toch wel prima binnen.
Ideaal als PWO bij warme temperaturen dus, klopt je hart tenminste niet uit je borst :P

Ideaal als PWO bij warme temperaturen dus, klopt je hart tenminste niet uit je borst :P

Bij deze temperaturen neem ik genoegen met sh*t trainingen. Ik zweet sowieso al snel dus er nog een PWOtje in gaat voor de training ben ik helemaal zeiknat

Gorilla Mode iemand?

Wou hem bestellen en delen
niet met jou :trollfacex:
Ben benieuwd naar Gorilla Mode man, dus mocht je hem bestellen, review wordt gewaardeerd :p
Maar volgens mij is die shipping verpest door covid toch?
Hij was ook bezig met turkesterone pillen die kan je ook niet bestellen i.v.m covid.

Ben benieuwd naar Gorilla Mode man, dus mocht je hem bestellen, review wordt gewaardeerd :p
Maar volgens mij is die shipping verpest door covid toch?
Hij was ook bezig met turkesterone pillen die kan je ook niet bestellen i.v.m covid.
Kan wat langer duren maar ik kan eerst toch niet trainen 🙃

edit verzenden niet naar Nederland haha gvd moet ik weer dingen regelen
Sorry, we do not ship to this destination.

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met redcon total war?

Terug
Naar boven