XXL Nutrition

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga morgen eens die pre van MyProtein testen, ben benieuwd, 30 euro voor een huismerk pre.
 
Ik heb deze vaak gebruikt en het gevoel dat je krijgt is dat je gewoon tot het gaatje wil gaan, niet te vergelijken met het caffeine gevoel van de meeste pre workouts.

thx dan word. T geen redcon, c4 doet niks bij mij
Die hier boven miss aanrader? Vroeger was t dmaa wat is goed naar te kijken voor kracht spier opbouw?
 
thx dan word. T geen redcon, c4 doet niks bij mij
Die hier boven miss aanrader? Vroeger was t dmaa wat is goed naar te kijken voor kracht spier opbouw?
Ik zelf vind All Black Everything een fijne legale PWO.

Goodgame Nutrition Kickstarter is trouwens ook een erg fijne PWO.
 
Laatst bewerkt:
thx dan word. T geen redcon, c4 doet niks bij mij
Die hier boven miss aanrader? Vroeger was t dmaa wat is goed naar te kijken voor kracht spier opbouw?
Eten.
 
Iemand ervaring met die pre workout van olivier the dutch giant?
 
Als je echt een bijna doodervaring wilt..Angel Dust van Skull labs

Had letterlijk het gevoel of mijn kop ging ontploffen:splat:
 
Ik ga morgen eens die pre van MyProtein testen, ben benieuwd, 30 euro voor een huismerk pre.
Hij lijkt mij op het eerste gezicht vrij ondergedoseerd, maar ik ben benieuwd hoe andere hierover denken!
 
Kickstarter van goodgame nutrition is voor een legale preworkout goed gedosseerd en geprijsd. Gok dat voor die van Olivier Richters hetzelfde geldt..
 
De Pre is een aanzienlijk kleinere schep(14 gram). Mocht je 'm vergroten komt hij aardig in de buurt. De pre+ is redelijk hetzelfde.
Mag trouwens hopen dat je niet de volle 30 hebt betaald. Alle aankopen bij MP met minder dan 38% is zonde, die korting is er standaard namelijk
 
De Pre is een aanzienlijk kleinere schep(14 gram). Mocht je 'm vergroten komt hij aardig in de buurt. De pre+ is redelijk hetzelfde.
Mag trouwens hopen dat je niet de volle 30 hebt betaald. Alle aankopen bij MP met minder dan 38% is zonde, die korting is er standaard namelijk
Heb er 11 euro voor betaald ;)
Ga geen 30 euro voor een huismerk pre betalen haha
Vond het meer opmerkelijk dat hij zo prijzig is
 
Hij lijkt mij op het eerste gezicht vrij ondergedoseerd, maar ik ben benieuwd hoe andere hierover denken!
Ik denk dat ik 2 scoops erin ga gooien.
Dan zit ik op 350mg caffeine. Meestal bij 300+ voel ik een pre wel.
EDIT: Ben ook benieuwd wat die hele andere shitload aan stofjes gaat doen
 
Iemand een advies hoeveel in te nemen van de onderstaande pre workout van myprotein om mee te starten?
Ben zelf totaal niet bekend met pre-workouts maar dacht probeer t is. Had een kg van dat spul gekocht voor 13.50 dus viel best mee. Spul lijkt niet bepaald hoog gedoseerd lijkt me buiten de caffeine. Jullie mening?

 
Iemand een advies hoeveel in te nemen van de onderstaande pre workout van myprotein om mee te starten?
Ben zelf totaal niet bekend met pre-workouts maar dacht probeer t is. Had een kg van dat spul gekocht voor 13.50 dus viel best mee. Spul lijkt niet bepaald hoog gedoseerd lijkt me buiten de caffeine. Jullie mening?

Inderdaad best wel laag gedoseerd, maar het ligt er ook aan wat je gewend bent. Als je verder nooit pre-workout gebruikt zou ik lekker met 1 scoop beginnen, kijken hoe dat gaat. En dan niet te laat op de dag innemen i.v.m. slaap.

Als je het niet/nauwelijks voelt kan je altijd nog verhogen de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Matige pre zelfs met 2 scoops. Wel een goede smaak (wel zuur), niet chemisch. Smaakt naar snoep.
Ik heb de smaak Blueberry Razz.
 

Bijlagen

  • 2D189682-5094-4493-9BA0-09C6FA7FF0EE.jpeg
    2D189682-5094-4493-9BA0-09C6FA7FF0EE.jpeg
    142,9 KB · Weergaven: 95
Ieders cafeïne tolerantie is anders dus moeilijk te vergelijken.
 
Back
Naar boven