MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Volgens mij blijft de beste voorlopig rich Piana 5051
De rest doet geen reet bij me.
Langs de andere kant, twee caffeïnepillen hebben het zelfde effect en is stukken goedkoper.

• Like
Waarderingen: BB_
Daar had ik nog nooit van gehoord. Interesting....ga ik eens moeten uitproberen :)
Ik heb hem vandaag gemixed met kickstarter PWO in verhouding 6:4 (Angeldust : Kickstarter). Dat ging een stuk beter.

Verder las ik dat dat gevoel komt door nicine (vitamine B3) + beta-alanine. Die niacine rush schijnt minder te worden wanneer je hebt gegeten vooraf. Dat deed ik de eerste keer niet..:roflol:

Iemand ervaring met de pre-workouts van Limitless en Spider Labs (Sicarius en Black Widow). Zo ja, raden jullie het aan? Ik zoek een legale PWO met een lange focus en een goede pomp. Alvast thanks!

Beste wensen nog trouwens iedereen!

Laatst bewerkt:
Ik gebruik nu Limitless van MuscleRage en het slaat erg goed aan bij mij! Zeer tevreden erover. Zeker een aanrader.

Iemand ervaring met monster pre workout?

• Like
Waarderingen: Apw
Lang geleden een potje van @wovano gekregen die ik laatst heb weggegooid omdat het een blok beton was geworden. Zat duidelijk DMAA in maar vond het niet echt de moeite waard. Beter gewoon pure DMAA kopen ipv zo'n overpriced potje.

Lang geleden een potje van @wovano gekregen die ik laatst heb weggegooid omdat het een blok beton was geworden. Zat duidelijk DMAA in maar vond het niet echt de moeite waard. Beter gewoon pure DMAA kopen ipv zo'n overpriced potje.
Naast dat is die t*ring smerig.

Goeie combinatie

06B12F22-A134-4921-B10A-0BE2686B3E93.jpeg

Ben aan het rentenieren ....dus.

Terug
Naar boven