MuscleMeat

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker :kiss:
 

Bijlagen

  • D6DDAB07-D8FA-4E15-8EEB-FF081A82B9AC.jpeg
    D6DDAB07-D8FA-4E15-8EEB-FF081A82B9AC.jpeg
    202,4 KB · Weergaven: 159
  • 4B56CC77-423E-44EE-ADF3-3DC5CBB2E4CC.jpeg
    4B56CC77-423E-44EE-ADF3-3DC5CBB2E4CC.jpeg
    244 KB · Weergaven: 155

Net deze besteld, elke maand wat anders in de kast.

Iemand ervaring mee?
 
Maar is die ook goed?
Ben er zeer tevreden over, al heb ik t idee dat de shitload aan stims weinig toevoegt tegenover bijvoorbeeld alleen DMAA. Heb echter tot nu toe alleen driekwart scoop op.

De beta alanine jeuk is wel echt bizar.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al een poosje opzoek naar een nieuwe fijne pwo. Maar bij het checken van de labels valt me toch wat op, vooral bij 5150 die hier best wel wordt aangeprezen. Waarom wordt vitamine b12 toch zo belachelijk overgedoseerd? Volgensmij zijn er aardig wat studies waaruit blijkt dat dit best wat nadelige effecten kan hebben. En is een hoge dosering b12 nou echt zo stimulerend? Vroeg ik me af... wie weet kan iemand me het uitleggen.:)
 
Ik ben al een poosje opzoek naar een nieuwe fijne pwo. Maar bij het checken van de labels valt me toch wat op, vooral bij 5150 die hier best wel wordt aangeprezen. Waarom wordt vitamine b12 toch zo belachelijk overgedoseerd? Volgensmij zijn er aardig wat studies waaruit blijkt dat dit best wat nadelige effecten kan hebben. En is een hoge dosering b12 nou echt zo stimulerend? Vroeg ik me af... wie weet kan iemand me het uitleggen.:)
Maar de 450mg caffeine in de 5150 is wel acceptabel?

Er zijn weinig preworkouts waar van elke stof gewoon de juiste dosis in zit. Vooral bij beta alanine en citruline zie je dit vaak, echter zit er daarvan vaak juist te weinig in.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik ben al een poosje opzoek naar een nieuwe fijne pwo. Maar bij het checken van de labels valt me toch wat op, vooral bij 5150 die hier best wel wordt aangeprezen. Waarom wordt vitamine b12 toch zo belachelijk overgedoseerd? Volgensmij zijn er aardig wat studies waaruit blijkt dat dit best wat nadelige effecten kan hebben. En is een hoge dosering b12 nou echt zo stimulerend? Vroeg ik me af... wie weet kan iemand me het uitleggen.:)
Ik vind blast wel okee. Van de 5150 kreeg ik gewoon diaree elke keer.... vermoed van de hoeveelheid caffeine?
Fully loaded ging ik lekker op ook! Maar vond ik wat duur eigenlijk
 
Ik heb 5150 een tijdje gebruikt, best prima spul
Alleen niet teveel van nemen ofc, na 2 scoops 5150 en een blik monster heb ik een x echt een flinke opdonder gekregen na een heavy leg training.
Was een soort hypo wat ik kreeg lol
 
Ik heb 5150 een tijdje gebruikt, best prima spul
Alleen niet teveel van nemen ofc, na 2 scoops 5150 en een blik monster heb ik een x echt een flinke opdonder gekregen na een heavy leg training.
Was een soort hypo wat ik kreeg lol
Lmao wacht dat komt door teveel caffeine?? Legt wel wat uit:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik heb 5150 een tijdje gebruikt, best prima spul
Alleen niet teveel van nemen ofc, na 2 scoops 5150 en een blik monster heb ik een x echt een flinke opdonder gekregen na een heavy leg training.
Was een soort hypo wat ik kreeg lol

Oh, verrassend.
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
Maar de 450mg caffeine in de 5150 is wel acceptabel?

Er zijn weinig preworkouts waar van elke stof gewoon de juiste dosis in zit. Vooral bij beta alanine en citruline zie je dit vaak, echter zit er daarvan vaak juist te weinig in.mNee 450 mg is in die zin ook niet acceptabel. Ik zal dan ook maar een halve scoop per keer nemen. Ik heb ook geen caffeine tollerantie dus ik voel de benefits al snel. Een prima buy dus als je het zo ziet.

Nee, maar wel acceptabel in het geval van een halve scoop. Ik heb op dit moment geen caffeine tolerantie dus ik voel al vlot wat. Een prima buy als je het zo ziet.

Desondanks - zelfs op een halve scoop - schiet B12 echt het dak uit. 40000% dagelijkse richtlijn op een hele serving? Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom. Ik snap dat sommige stoffen wat meer of minder bevatten, maar zulke overschotten vind ik toch wel opmerkelijk. Is meer gewoon een random question. Misschien dat er hier mensen zijn die het kunnen uitleggen.

Begrijp me ook niet verkeerd ik heb van allerlei PWO's gebruikt, ben niet vies van wat stims. Van destijds unstoppable v1, de oude limitless tot de monster/blackbooster. Heb de laatste tijd alles compleet aan de kant geschoven om zelfs van een bak koffie weer wat te voelen. Aanradertje zo nu en dan :D.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven