Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Hoe lang duurde het trouwens, voordat jouw cafeïne tolerantie verdwenen was?
Minstens 2 weken. Maar een maand doet voor mij het meeste. Ik drink zelfs caffeinevrije cola in die periode etc! Ik sta daarna echt weer te stuiteren op één redbull. Continu caffeine inname is voor mij uiteindelijk toch het tegengaan van de afkickverschijnselen wat "goed voelt". Werkelijk stimulerend benefits kan ik het dan nog amper noemen.

.

Laatst bewerkt:
Ik ga morgen eens die pre van MyProtein testen, ben benieuwd, 30 euro voor een huismerk pre.
Ja teveel caffeine vind ik, cola smaak wel super goed te doen :). Xplode van xxl vind ik de beste. Maar alleen die twee geprobeerd in dit leven en koffie.

Ja teveel caffeine vind ik, cola smaak wel super goed te doen :). Xplode van xxl vind ik de beste. Maar alleen die twee geprobeerd in dit leven en koffie.
Vind de caffeine wel meevallen, 300mg caffeine op een scoop van 18g

1622499252544.png

Deze blijft de beste kwaliteit/prijs verhouding imo

Vind de caffeine wel meevallen, 300mg caffeine op een scoop van 18g

1622499252544.png

Deze blijft de beste kwaliteit/prijs verhouding imo
Hoeveel scoops neem je daarvan? Ik zie dat er per scoop maar 1 gram citrulline en 1,25 gram bèta-alanine zit.

Hoeveel scoops neem je daarvan? Ik zie dat er per scoop maar 1 gram citrulline en 1,25 gram bèta-alanine zit.
Heb deze allang niet gebruikt maar toentertijd 2-3 scoops
Zit je wel op 660-990mg cafeine tho :o dat was ook de voornamelijkste boost

Edit: En de peach smaak was zo zuur dat je daar ook al een goede opdonder van kreeg

2x caffeine pillen en een blikje redbull voor de training doet het voor mij:D

Zouden jullie koffie thuis en uurtje later PWO aanraden?

Zouden jullie koffie thuis en uurtje later PWO aanraden?
Wat dacht je van geen PWO? als je de hele dag door al koffie drinkt snap ik het wel. Als je geen cafeïne tolerantie hebt is een zwarte koffie meer dan genoeg. Blijf aub ver uit de buurt van energie drankjes, je gaat anders niet meer zonder kunnen trainen.

Laatst bewerkt:
Wat dacht je van geen PWO? als je de hele dag door al koffie drinkt snap ik het wel. Als je geen cafeïne tolerantie hebt is een zwarte koffie meer dan genoeg. Blijf aub ver uit de buurt van energie drankjes, je gaat anders niet meer zonder kunnen trainen.

Onzin, ik bijna drink elke dag wel koffie/monsters / pworkout en je kan prima zonder trainen. Het enige is dat je tolerantie te hoog is het effect ervan gewoon niet aanwezig is...

bedoel je met energie drankjes... PWO?

Heb inderdaad best wel n caffeine tolerantie...

Terug
Naar boven