- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik vanavond thuis ben Zal ik het even uploaden.
En bij perfect bedoel ik voor MIJ naar mijn behoeften , dit kan voor een ander totaal iets anders zijn,
Voor ge begind te oordelen. Ik heb het schema opgesteld samen met mijn vader die btw 10 jaar prof shows gaf tis ni op op te scheppen da ik dit zeg maar om duidelijk te maken als hij dit schema goed vind dat is het goed, end of story.
Vanavond zal ik het uploaden.
En bij perfect bedoel ik voor MIJ naar mijn behoeften , dit kan voor een ander totaal iets anders zijn,
Voor ge begind te oordelen. Ik heb het schema opgesteld samen met mijn vader die btw 10 jaar prof shows gaf tis ni op op te scheppen da ik dit zeg maar om duidelijk te maken als hij dit schema goed vind dat is het goed, end of story.
Beste supps zijn:Wat zijn jullie ervaringen met sups voor massa?
Wat raden julie aan?
Schaamt ie zich niet dat zn zoon zo ecto is?
Stats: M 22j 1m73 72kg 14%
OMg.. mijn pa doet fitness, dus ik moet ook fitnessen![]()

Zijn pa deed prof show's, dat is echt wel ff wat anders hoor.![]()

Ik denk dat hij zijn pappa niet vertrouwd en ons young professionals natuurlijk wel. Wij weten alles op DBB
Oh, als je alles al zo goed weet en je geen feedback wil, zou ik het schema hier niet posten. Je krijgt sowieso kritiek hierEen goed schema is inderdaad persoonlijk, als jij het chill vind en makkelijker te volgen en haalt er ook nog eens goede resultaten mee, is het een super goede keus.
Als je niet hard genoeg gaat dan kan je toch ook met je vader je schema aanpassen?
Maar wat gaat er niet hard genoeg dan?
Als de voeding toereikend is dan zou je in principe goed moeten herstellen en groeien in droge spiermassa. Dat weet je nu wel denk ik en je vader weet dat ook.
Maar wat doet je lichaam dan op dit moment met je voeding? Word je vetter? Of groeit de spiermassa niet?
Als je vetter wordt maar de voeding klopt dan ligt het ws aan de training intensiteit en of de frequentie.
Probeer eerst uit te vinden wat er precies niet goed gaat voordat je extra supps gaat zoeken.
[/COLOR]
Wel dit is nuttige info , bedankt.
---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------
Ik heb 4002 kcal binnen 350 eiwit 75 vet en 550 koolh
En train in mate van het mogelijke 1,5 u per dag per spiergroep.
Het probleem is dat ik gewoon al 2 maand op het zelfde gewicht blijf schommelen