Fitness Seller

Tolerantie Caffeine resetten

• Topic Starter Topic Starter
Gisteravond chestday gehad. Ging echt geweldig voor 1 of andere manier, had wel een paar pump pilletjes genomen maar geen cafeïne of iets dergelijks. Had een dikke pomp en veel energie. Beetje bij beetje wordt ik overtuigd over het feit dat ik geen cafeïne nodig heb om te presteren :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Gisteravond chestday gehad. Ging echt geweldig voor 1 of andere manier, had wel een paar pump pilletjes genomen maar geen cafeïne of iets dergelijks. Had een dikke pomp en veel energie. Beetje bij beetje wordt ik overtuigd over het feit dat ik cafeïne nodig had om te presteren :rolleyes:
Heb je nu wel..of geen caffeine nodig om te presteren?

Ik heb echt een half jaar lang bijna elke dag pre”s genomen en toen ik daar mee stopte heb ik echt een week lang elke avond knallende koppijn gehad :emo:

Daarna nergens meer last van, nu gebruik ik af en toe en voel het gewoon zoals eerst

Ik heb echt een half jaar lang bijna elke dag pre”s genomen en toen ik daar mee stopte heb ik echt een week lang elke avond knallende koppijn gehad :emo:

Daarna nergens meer last van, nu gebruik ik af en toe en voel het gewoon zoals eerst

Ja maar ik ga best lekker zonder cafeïne! Heerlijk

Dag 4-5-6, Dag 4 rug dag compleet gekillt, ging super lekker. Dag 5 rustdag, iets makkelijker om niet naar de cafeïne te grijpen. Dag 6: Legday, wel wat last van de onderrug dus veel oefeningen gedaan die niet belastend waren daarvoor. Lekker getraind. Zonder cafeine gaat me wel goed af moet ik zeggen, het is totaal niet moeilijk en heb ook geen side-effects ervaren. Wel neem ik onder de training BCAA's, misschien dat dat een beetje nog natuurlijke energie geeft? Nog een week te gaan en misschien nog wat langer.

Dag 4-5-6, Dag 4 rug dag compleet gekillt, ging super lekker. Dag 5 rustdag, iets makkelijker om niet naar de cafeïne te grijpen. Dag 6: Legday, wel wat last van de onderrug dus veel oefeningen gedaan die niet belastend waren daarvoor. Lekker getraind. Zonder cafeine gaat me wel goed af moet ik zeggen, het is totaal niet moeilijk en heb ook geen side-effects ervaren. Wel neem ik onder de training BCAA's, misschien dat dat een beetje nog natuurlijke energie geeft? Nog een week te gaan en misschien nog wat langer.
Die BCAA zal niet veel meer doen dan een placebo effect. Maar herken het wel, want doe dat vaak ook op zaterdag wanneer ik fasted train..

Puur omdat dat zoete smaakje voor je gevoel wat energy geeft, want verder heb je geen f**k aan BCAA's..

Die BCAA zal niet veel meer doen dan een placebo effect. Maar herken het wel, want doe dat vaak ook op zaterdag wanneer ik fasted train..

Puur omdat dat zoete smaakje voor je gevoel wat energy geeft, want verder heb je geen f**k aan BCAA's..

True, ach het gaat in ieder geval lekker!

Morgen zijn de 2 weken voorbij, ik ga het iets verlengen tot aan het weekend. Zaterdag ga ik weer een scoopie nemen met 250 gr cafeïne. Is dit verstandig of moet ik het weer eventjes opbouwen?
Ik heb dus voor de duidelijkheid 2,5 week 0 cafeïne gehad. Ook geen cola, of thee niets. Af en toe de decaf cola gehaald, de cola zero zonder cafeïne en rooibos thee zonder cafeïne gedronken.
Ik ben benieuwd hoe het gaat voelen na jaren pre's gebruik te hebben :lifter:

Mijn pre WO is al 2 weken op en ben te lui om te bestellen. Het bizarre is dat ik nu al 2 weken lang elke training PR's zet. Dus zonder Pre WO of caffeïne.

Mijn pre WO is al 2 weken op en ben te lui om te bestellen. Het bizarre is dat ik nu al 2 weken lang elke training PR's zet. Dus zonder Pre WO of caffeïne.
Ik weet 1000% zeker dat dat bij mij niet het geval zal zijn..

Maar heb ook geen idee hoe het is om geen preworkout in huis te hebben:roflol:

Haha, dat zou best kunnen. Ik moet zeggen dat de trainingen van mij ook niet slecht verliepen. Zaterdag even voor het eerst weer proberen en kijken hoe het voelt
Ik weet 1000% zeker dat dat bij mij niet het geval zal zijn..

Maar heb ook geen idee hoe het is om geen preworkout in huis te hebben:roflol:

ADDICTT:sl*t:

Ja dat dacht ik dus ook. Vreemd. Ben benieuwd wat er gebeurd als ik weer pre WO's neem.

Mwoah die energie boost is wel lekker denk ik hoor, ik zette dikke PR's toen ik pre's ging gebruiken omdat ik veel energieker was. Nu 2 weken 0,0 cafeine gehad dus ben benieuwd vant weekend. Laat het wel even weten hier

Van het weekend eerste keer na 2,5 week weer een scoop met 250mg cafeïne genomen. Moet zeggen dat hij goed inkickte, niet als mijn eerste keer gebruik maar het ging wel hard. Ben nu van plan om alleen een pre workout te gebruiken als ik s' ochtends train aangezien ik in de avond voldoende energie heb, vaak ook met een liftmaatje gaat alles toch iets beter

Van het weekend eerste keer na 2,5 week weer een scoop met 250mg cafeïne genomen. Moet zeggen dat hij goed inkickte, niet als mijn eerste keer gebruik maar het ging wel hard. Ben nu van plan om alleen een pre workout te gebruiken als ik s' ochtends train aangezien ik in de avond voldoende energie heb, vaak ook met een liftmaatje gaat alles toch iets beter
ik train altijd in de ochtend :trollface:

Terug
Naar boven