Fitness Seller

Beste sups voor massa

second wattes?
veul te veul eiwitten.

Jij bent niet goed in sarcasme of wel?

berneydidnotread.gif

Voor massa is het belangrijkste een goed voedingsschema.

Daarnaast raden wij aan al onze klanten steeds de basis supplementen aan zoals:
- Mass Gainer (om extra caloriëen bovenop je dieet binnen te krijgen)
- Whey Isolaat in combinatie met een koolhydraat-supplement bv. Musculi Pure Carbs (post-workout)
- Creatine
- Omega 3
- BCAA

Eventueel kan je nog gaan zien voor supplementen die als maaltijdvervangers kunnen worden genuttigd zoals Protein Pancakes, Protein Pudding, Breakfast Mixes etc. :)

Teveel eiwit, te weinig vetten. De verhouding is uit balans in je schema...

Als ik vanavond thuis ben Zal ik het even uploaden.
En bij perfect bedoel ik voor MIJ naar mijn behoeften , dit kan voor een ander totaal iets anders zijn,
Voor ge begind te oordelen. Ik heb het schema opgesteld samen met mijn vader die btw 10 jaar prof shows gaf tis ni op op te scheppen da ik dit zeg maar om duidelijk te maken als hij dit schema goed vind dat is het goed, end of story.

Vanavond zal ik het uploaden.

Waarom kom je hier advies vragen dan? Was de deca/sust ook zijn idee?

Sorry jongen, maar door alleen maar naar papa te luisteren ga jij NIET ver komen in het leven. End of story.

Het probleem is dat ik gewoon al 2 maand op het zelfde gewicht blijf schommelen

Hoelang train je al? Iedereen bereikt op een gegeven moment zo een punt.
Is afhankelijk van vele factoren, minder wegen, meer meten.
In principe ben je dus blij met een vetgain, aangezien je weegschaalgains wil zien?

• Topic Starter Topic Starter
Je voeding en zeker de eiwit inname moet ruim voldoende zijn zo. Zeer ruim zelfs.
Misschien even je trainings opties bespreken met je vader.
Je traint nu elke spier/groep 1x per week?
Probeer eens 2 spiergroepen per training, iets hogere totaal intensiteit en dus alles 2 x per week aanpakken.

Het lijkt mij dat je tegen aan plateau zit. Om daar doorheen te breken zal je de trainingen even moeten aanpassen. Tijdelijk of permanent.

Ok bedankt zal zien wat het beste is wat ik kan doen zal wss de beste oplossing zijn on intensiever 2 spiergroepen per dag te nemen

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Hoelang train je al? Iedereen bereikt op een gegeven moment zo een punt.
Is afhankelijk van vele factoren, minder wegen, meer meten.
In principe ben je dus blij met een vetgain, aangezien je weegschaalgains wil zien?

In totaal bijna 4 jaar maar heb wel 6 maand stil gelegen door opperatie aan de knie nu terug 1 jaar en paar maand bezig

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Waarom kom je hier advies vragen dan? Was de deca/sust ook zijn idee?

Sorry jongen, maar door alleen maar naar papa te luisteren ga jij NIET ver komen in het leven. End of story.

Ik kwam geen advies vragen om men voeding en de kuur was mijn idee, ik kwam advies vragen over sups , ik heb daar gewoon niet veel kennis in, en ik wou dat ik al wat vaker naar men pa had geluisterd , maar soms besef ge da te laat mja.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Teveel eiwit, te weinig vetten. De verhouding is uit balans in je schema...

Wat stel je voor kwa verhouden tussen vetten en eiwit ?

Supps zijn onzin, alleen Creatine is bewezen effectief maar ook niet bij iedereen!
Met jouw hoeveelheid cals/macros moet je zeker aankomen (ik zou zelf iets omlaag schroeven, vooral de eiwitten. Je kunt denk ik de Whey wel uit je schema gooien die heb je echt niet nodig).
Waarschijnlijk gaat je training de mist in, of je rust te weinig.

Supps zijn onzin, alleen Creatine is bewezen effectief maar ook niet bij iedereen!
Met jouw hoeveelheid cals/macros moet je zeker aankomen (ik zou zelf iets omlaag schroeven, vooral de eiwitten. Je kunt denk ik de Whey wel uit je schema gooien die heb je echt niet nodig).

Je hoeft hem niet te helpen. Hij heeft z'n pa.

Wat stel je voor kwa verhouden tussen vetten en eiwit ?

Naar verhouding zou je de vetten kunnen verdubbelen.
Je eiwitten inname is met 350gr in veel gevallen al genoeg voor iemand van rond de 100 kilo bw.
Jij weegt bijna 30 kilo minder. Dus reken maar uit hoe die verhoudingen dan liggen.

Training is goed en rust 6 a 8 uur per nacht, kan het zijn door stress?

Na 4 jaar trainen, kom je gewoon niet zo snel meer gewicht aan.
1ste jaar: 1kg/maand als alles goed gaat, alle jaren erna, vermindert dit snel.
Reken na 4jaar op 2 kg op een volledig jaar. Er bestaan tabellen op het net.
Te lui om te zoeken voor de moment, bedoel, de gains blijven niet komen...

Na 4 jaar trainen, kom je gewoon niet zo snel meer gewicht aan.
1ste jaar: 1kg/maand als alles goed gaat, alle jaren erna, vermindert dit snel.
Reken na 4jaar op 2 kg op een volledig jaar. Er bestaan tabellen op het net.
Te lui om te zoeken voor de moment, bedoel, de gains blijven niet komen...

Snap het wel , dacht dat het aan men voeding lag maar tis dus na verloop van jaren dat ik niet meer snel aankom? Is het dan eig wel normaal dat ik momenteel om 72 kg zit en 1m73 ben, heb wel gehoord dat je moeilijker aankomt al je veel stress hebt.

Je bent naturel neem ik aan? Dan is jouw gewicht best prima op die lengte.
Klopt je vet%? 100cm van je lengte af op 10 a 12% is een beetje de regel.
Dus die stats zitten goed zo te merken, komende jaren zal je niet veel meer bij weten te pakken als natty.
Zal meer kwestie van onderhouden worden...

Wouwwwww!! Wat eet je elke dag aan eiwitproducten? Veel vlees, zuivel etc etc? 350 is mega veel. Verveeld dat nooit?

Snap het wel , dacht dat het aan men voeding lag maar tis dus na verloop van jaren dat ik niet meer snel aankom? Is het dan eig wel normaal dat ik momenteel om 72 kg zit en 1m73 ben, heb wel gehoord dat je moeilijker aankomt al je veel stress hebt.

Stress helpt zeker niet als je graag wil groeien, het stresshormoon heeft een katabool effect.
Als je dus veel stress hebt zou ik hier eerst wat aan gaan doen. Je pa zit je toch niet op je nek hé! ;)

Supps zijn onzin, alleen Creatine is bewezen effectief maar ook niet bij iedereen! Met jouw hoeveelheid cals/macros moet je zeker aankomen (ik zou zelf iets omlaag schroeven, vooral de eiwitten. Je kunt denk ik de Whey wel uit je schema gooien die heb je echt niet nodig). Waarschijnlijk gaat je training de mist in, of je rust te weinig.

Dit...
1,5 uur per dag 1 spier(groep) is naar mijn idee overkill..
Niet te lang hetzelfde schema volgen.
Voeding lijkt mij ook meer dan voldoende

Terug
Naar boven