- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als ik vanavond thuis ben Zal ik het even uploaden.
En bij perfect bedoel ik voor MIJ naar mijn behoeften , dit kan voor een ander totaal iets anders zijn,
Voor ge begind te oordelen. Ik heb het schema opgesteld samen met mijn vader die btw 10 jaar prof shows gaf tis ni op op te scheppen da ik dit zeg maar om duidelijk te maken als hij dit schema goed vind dat is het goed, end of story.
Vanavond zal ik het uploaden.
Waarom kom je hier advies vragen dan? Was de deca/sust ook zijn idee? Sorry jongen, maar door alleen maar naar papa te luisteren ga jij NIET ver komen in het leven. End of story.

Het probleem is dat ik gewoon al 2 maand op het zelfde gewicht blijf schommelen
Je voeding en zeker de eiwit inname moet ruim voldoende zijn zo. Zeer ruim zelfs.
Misschien even je trainings opties bespreken met je vader.
Je traint nu elke spier/groep 1x per week?
Probeer eens 2 spiergroepen per training, iets hogere totaal intensiteit en dus alles 2 x per week aanpakken.
Het lijkt mij dat je tegen aan plateau zit. Om daar doorheen te breken zal je de trainingen even moeten aanpassen. Tijdelijk of permanent.
Hoelang train je al? Iedereen bereikt op een gegeven moment zo een punt.
Is afhankelijk van vele factoren, minder wegen, meer meten.
In principe ben je dus blij met een vetgain, aangezien je weegschaalgains wil zien?
Waarom kom je hier advies vragen dan? Was de deca/sust ook zijn idee?
Sorry jongen, maar door alleen maar naar papa te luisteren ga jij NIET ver komen in het leven. End of story.
Teveel eiwit, te weinig vetten. De verhouding is uit balans in je schema...
Supps zijn onzin, alleen Creatine is bewezen effectief maar ook niet bij iedereen!
Met jouw hoeveelheid cals/macros moet je zeker aankomen (ik zou zelf iets omlaag schroeven, vooral de eiwitten. Je kunt denk ik de Whey wel uit je schema gooien die heb je echt niet nodig).
Waarschijnlijk gaat je training de mist in, of je rust te weinig.
Wat stel je voor kwa verhouden tussen vetten en eiwit ?
Wat stel je voor kwa verhouden tussen vetten en eiwit ?
Supps zijn onzin, alleen Creatine is bewezen effectief maar ook niet bij iedereen!
Met jouw hoeveelheid cals/macros moet je zeker aankomen (ik zou zelf iets omlaag schroeven, vooral de eiwitten. Je kunt denk ik de Whey wel uit je schema gooien die heb je echt niet nodig).
Waarschijnlijk gaat je training de mist in, of je rust te weinig.
Na 4 jaar trainen, kom je gewoon niet zo snel meer gewicht aan.
1ste jaar: 1kg/maand als alles goed gaat, alle jaren erna, vermindert dit snel.
Reken na 4jaar op 2 kg op een volledig jaar. Er bestaan tabellen op het net.
Te lui om te zoeken voor de moment, bedoel, de gains blijven niet komen...
Snap het wel , dacht dat het aan men voeding lag maar tis dus na verloop van jaren dat ik niet meer snel aankom? Is het dan eig wel normaal dat ik momenteel om 72 kg zit en 1m73 ben, heb wel gehoord dat je moeilijker aankomt al je veel stress hebt.

Supps zijn onzin, alleen Creatine is bewezen effectief maar ook niet bij iedereen! Met jouw hoeveelheid cals/macros moet je zeker aankomen (ik zou zelf iets omlaag schroeven, vooral de eiwitten. Je kunt denk ik de Whey wel uit je schema gooien die heb je echt niet nodig). Waarschijnlijk gaat je training de mist in, of je rust te weinig.