XXL Nutrition

Beste Voedsel Documentaire

Suikerziekte kan je krijgen als je niet goed eet. Suikerziekte type1 krijg je meestal al bij je geboorte. Type2 waar nu zo veel ophef over is krijg je meestal door slecht eten. Doet die film het bij jou trouwens wel goed over dat joggie? Hier krijg ik hem niet echt goed. kan maar 10min. ofzo zien dan loopt hij vast.

hij is ook niet zo groot als andere leeftijdsgenoten. komt denk ik door de hormonen e.d. in andere producten. maar of ie nou diabetus type 2 krijgt door fruit te eten heb ik mn twijvels bij..

hij is ook niet zo groot als andere leeftijdsgenoten. komt denk ik door de hormonen e.d. in andere producten. maar of ie nou diabetus type 2 krijgt door fruit te eten heb ik mn twijvels bij..

Fruit is ook niks mis mee, maar sinaasappelsap met banaan als ontbijt is niet helemaal de bedoeling lijkt me. In sinaasappelsap zit namelijk meer suiker als in cola, en in banaan weer meer als in sinaasappelsap.
Maar die moeder spoort ook niet echt als je het mij vraagd:p Gezonde voeding oke, maar je kan ook door draaien.

[Link niet meer beschikbaar] <-----Our Daily Bread 2005
[Link niet meer beschikbaar] <---- Food Matters 2008
[Link niet meer beschikbaar] <----- The Beautiful Truth

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu die van dat brood en food.inc aan het downloaden, Bedankt voor de uploads warez!

ben nu processed people aan het uppen

Denk nog een half uurtje, King Corn komt er ook aan.

De tekenfilmserie Er Was Eens - Het Leven kun je nog wat van leren :)

De aflevering spijsvertering :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar] <--- processed people , is wel een beetje overdreven maarja

[Link niet meer beschikbaar] <----- King Corn
[Link niet meer beschikbaar] <----- Supersize Me

Thanks man!

[Link niet meer beschikbaar] <----- Whats.Really.In.Our.Food
[Link niet meer beschikbaar] <------ The Gerson Miracle

• Topic Starter Topic Starter
Lekker bezig warez

Doet z'n naam een beetje eer aan.

Food Inc. is overigens erg goed (dvdscreener van uit). Heeft ook diverse prijzen gewonnen en vrijwel unaniem goede reviews.

Suikerziekte kan je krijgen als je niet goed eet. Suikerziekte type1 krijg je meestal al bij je geboorte. Type2 waar nu zo veel ophef over is krijg je meestal door slecht eten. Doet die film het bij jou trouwens wel goed over dat joggie? Hier krijg ik hem niet echt goed. kan maar 10min. ofzo zien dan loopt hij vast.
Daar heb ik het niet over, ik heb het erover dat de link tussen suikergebruik en suikerziekte helemaal niet zo direct is als jij nu zegt. Het is namelijk nooit bewezen dat koolhydraatverbruik iets te maken heeft met suikerziekte. Suikerziekte heeft een stuk meer te maken met je vetpercentage dan met je suikerverbruik. Je kan best fruit eten en drinken, al vreet je een paar marsen weg... Zolang je vetpercentage niet debiel hoog en je triglyceridegehalte binnen de normale waardes blijft boeit het je lichaam geen reet. Je wordt niet ongevoelig voor insuline door de insuline zelf maar door het vet dat wordt aangezet als je insuline piekt. Als je zorgt dat dat niet uit de hand loopt is er niks aan de hand.

Je lult dus stront.

Daar heb ik het niet over, ik heb het erover dat de link tussen suikergebruik en suikerziekte helemaal niet zo direct is als jij nu zegt. Het is namelijk nooit bewezen dat koolhydraatverbruik iets te maken heeft met suikerziekte. Suikerziekte heeft een stuk meer te maken met je vetpercentage dan met je suikerverbruik. Je kan best fruit eten en drinken, al vreet je een paar marsen weg... Zolang je vetpercentage niet debiel hoog en je triglyceridegehalte binnen de normale waardes blijft boeit het je lichaam geen reet. Je wordt niet ongevoelig voor insuline door de insuline zelf maar door het vet dat wordt aangezet als je insuline piekt. Als je zorgt dat dat niet uit de hand loopt is er niks aan de hand.

Je lult dus stront.

Zal wel... ik heb geen suikerziekte;) Maar als je dat wil geloven mij ook best.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven