Fitness Seller

Beste Voedsel Documentaire

Thanks 4 het uploaden van het spul, leuk om te zien

interessant filmpje die laatste, zou IGF-1 ook spiergroei tot gevolg hebben vraag ik mij af

wat een openbaringen in dit filmpje, zou verplichte kost moeten zijn voor elke nederlander; kijk vooral even rond een minuut of 40 en luister naar het LDL verhaal

Nee, het is niet allemaal onzin wat de man verkoopt maar ook zeker niet de wetenschappelijke consensus.

ik zou zeggen alle afleveringen van de keuringsdienst van waarde. Super interessant en van eigen bodem!!! Staan vast op uitzendinggemist.

Staat de volledige versie van Fat Head ook ergens?

Fantastisch. Dus als ik dit moet geloven (en het komt verdomd geloofwaardig over) dan is mijn clean eetschema dus ongezond. Brinta in de ochtend, rijst/brood/pasta als lunch/avondeten....

zucht :mad:

Fruit is ook niks mis mee, maar sinaasappelsap met banaan als ontbijt is niet helemaal de bedoeling lijkt me. In sinaasappelsap zit namelijk meer suiker als in cola, en in banaan weer meer als in sinaasappelsap.
Maar die moeder spoort ook niet echt als je het mij vraagd:p Gezonde voeding oke, maar je kan ook door draaien.

:rolleyes:

Ja, van bananen word je inderdaad mega vet.

Terug
Naar boven