Dit is opzich ook wel interessant: http://www.youtube.com/watch?v=dBnniua6-oM&hl=nl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[FONT=Arial,Helvetica]Als het glucose gehalte in het bloed (bloedsuikerspiegel) stijgt als gevolg van het eten van koolhydraten produceren de bètacellen van de pancreas (alvleesklier) het hormoon insuline. Door de consumptie vetten wordt de insulinespiegels niet verhoogd, en door de consumptie van kleine hoeveelheden eiwitten ook niet. De toename van insuline is een signaal voor het lichaam dat er een overdaad aan brandstof (glucose) beschikbaar is. De vetverbranding wordt nu gestopt en aan alle lichaamscellen wordt via het hormoon insuline gemeld dat er glucose beschikbaar is. De lichaamscellen beslissen zelf of ze de glucose nodig hebben en in de cel toelaten. Alle overtollige glucose wordt in de lever en de spieren als glycogeen (een soort koolhydraat) en in de spieren ook als verzadigt vet opgeslagen. Deze opslagruimte is zeer beperkt Als de opslagcapaciteit in de lever en in de spiercellen ontoereikend is wordt de overtollige glucose in de vorm van vet in vetcellen rond het middel opgeslagen.Daar heb ik het niet over, ik heb het erover dat de link tussen suikergebruik en suikerziekte helemaal niet zo direct is als jij nu zegt. Het is namelijk nooit bewezen dat koolhydraatverbruik iets te maken heeft met suikerziekte. Suikerziekte heeft een stuk meer te maken met je vetpercentage dan met je suikerverbruik. Je kan best fruit eten en drinken, al vreet je een paar marsen weg... Zolang je vetpercentage niet debiel hoog en je triglyceridegehalte binnen de normale waardes blijft boeit het je lichaam geen reet. Je wordt niet ongevoelig voor insuline door de insuline zelf maar door het vet dat wordt aangezet als je insuline piekt. Als je zorgt dat dat niet uit de hand loopt is er niks aan de hand.
Je lult dus stront.
Geniaal veel bestandjes hier van Warez, het is dat ik geen karma meer kan geven voor ik heel veel anderen karma geef...
En? Heb je our dailt bread al gekeken?
Geniaal veel bestandjes hier van Warez, het is dat ik geen karma meer kan geven voor ik heel veel anderen karma geef...
En? Heb je our dailt bread al gekeken?
. En die kippen die opgelaaien werden met zo'n grijparm. Het gaat allemaal goed lomp in de massa bio-industrie. Dat weet iedereen wel, maar het zien is toch anders.Vond hem wel indrukwekkend (in een half uur kijkend met wat vooruitspoelen), met name het slachten van die dieren vond ik indruk maken. Al die polen daar in Duitsland in die slachthuizen trouwens. Lijkt me geen pretje om daar te moeten werken zeg. En die kippen die opgelaaien werden met zo'n grijparm. Het gaat allemaal goed lomp in de massa bio-industrie. Dat weet iedereen wel, maar het zien is toch anders.

Als ik de filmpjes hier boven mag geloven werkt Keto dus net zo goed als het Eiwitdieet?