MuscleMeat

beste weightgain supplementen

Bezoekers in dit topic

Weight care is zooi, duur vooral kijk anders eens voor een weightgainer bijv optimum nutrition serious mass
 
Bedankt voor de info maar dat is voor Nederland vermoed ik, ik ben Belg.
We kopen hier wel vaak van die weight care drinkmaaltijden.

Wat vinden jullie van cashew noten?
Er is blijkbaar cashewnotenpasta.
Er zijn vele soorten notenpasta, met name bij biologische winkels/supermarkten of zaken waar ze veel vegaproducten verkopen. Vaak wel wat prijzig, maar dat is inherent aan noten (t.o.v. bijv. pinda's/pindakaas). Sowieso supergezond en voedzaam/voedingsrijk.
 
Weight care is zooi, duur vooral kijk anders eens voor een weightgainer bijv optimum nutrition serious mass
Of gewoon zelf maken.
Een favo ontbijt van mij was
300 ml yoghurt/melk oid
100 gr havermout
zonnebloempitten/pompoenpitten/cacao elk 25 gram
wat kaneel
1 appel gesnipperd
2 el lijnzaadolie
1 schep eiwitten

je hebt zo een 1000-1250 kcal binnen. En je weet wat erin zit.
 
ok en wat denken jullie over de verteerbaarheid van noten?
Ik nam 600ml melk+Brinta+volle soeplepel pindakaas en het verteren ging heel langzaam. Als ik honing toevoeg gaat het verteren beter.
Op pit-pit kan ik noten en pitten kopen en dan m'n eigen notenmeel/pasta maken....goed idee?
 
Vetten vertragen de opname en het verblijft langer in de maag. Dus op zich is het wel logisch dat het verteren minder goed gaat.
Honing is koolhydraat (suiker) en verteert sneller.

Het kan ook aan het soort vet liggen. Misschien dat verteren van pinda/noten ed moeilijker gaat bij je dan olie.
Je zou dan kunnen proberen om een lepel olie (lijnzaad/MCT/ Rijst of noten olie) toe te voegen en kijken hoe het dan verteert.

Je kan ook gewoon amandelmeel kopen. Is vaak goedkoper dan noten kopen en zelf malen. Bovendien kan je het dan ook eerst even proberen. Je moet een beetje uitvogelen wat werkt met vetten.

Je zou ook kunnen overwegen om een bijvoorbeeld avocado door je brinta shake te blenderen.
 
Ok, bedankt voor de uitleg. Ik heb gemalen amandelen en een mix, met 3 noten zonder pinda's besteld.
Benieuwd of ik andere noten beter verteer dan pinda's. Het is al vrij lang geleden dat ik nog avocado's heb gegeten.(tenzij bij een koude schotel )
Maar avocado verteerde ik heel traag/moeilijk, ik heb al enkele problemen gehad door het eten van avocado.

Zijn er supplementen (zoals hericium?) waarvan je gemakkelijker gewicht (spieren+vet) aankomt?
 
Back
Naar boven