XXL Nutrition

Beste whey shake? (In verhouding)

Zie: http://www.goedkoopgroeien.nl/

Is wel gebasseerd op claims van de fabrikant. Het is algemeen bekend dat de hoogste eiwitpercentages te vinden zijn in (op volgorde):

Naturel
Vanille
Banaan

De fancy smaken bevatten vaak meer smaak stoffen en toevoegingen..

• Topic Starter Topic Starter
zijn allebei gewoon prima wheys en winkels lol (waar de TS zegmaar naar vroeg)

ga alsjeblieft niet weer van die debiele ongegronde haat richting b&f en/of xxl verspreiden

Ongegronde haat? Heb zelf van beide heel veel gehad en ben er gewoon niet over b&f krijg ook altijd schijterij van hun shakes.
XXL ben ik wel tevreden maar er zijn meer meer dan alleen die 2 [emoji6]

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Zie: http://www.goedkoopgroeien.nl/

Is wel gebasseerd op claims van de fabrikant. Het is algemeen bekend dat de hoogste eiwitpercentages te vinden zijn in (op volgorde):

Naturel

Vanille

Banaan

De fancy smaken bevatten vaak meer smaak stoffen en toevoegingen..

En door wie word dat gesponsord..

Ik hoor hier niemand over Hydrolysaat en als je dan toch vraagt om de beste whey shake dan kom je daar wel op uit. Voorheen was dat enorm duur maar bijvoorbeeld onze hydrolysaat met circa 88% eiwit is even duur als onze isolaat.

zijn allebei gewoon prima wheys en winkels lol (waar de TS zegmaar naar vroeg)

ga alsjeblieft niet weer van die debiele ongegronde haat richting b&f en/of xxl verspreiden

Ongegronde haat? Heb zelf van beide heel veel gehad en ben er gewoon niet over b&f krijg ook altijd schijterij van hun shakes.
XXL ben ik wel tevreden maar er zijn meer meer dan alleen die 2 [emoji6]

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

En door wie word dat gesponsord..

Ik word er een beetje moe van dat er telkens geroepen of geïnsinueerd wordt dat goedkoopgroeien door ons gesponsord wordt. Nee, dat is niet het geval. De site is compleet onafhankelijk en de eigenaar (tenslotte een dbb lid) vergelijkt alleen de prijzen. De prijzen zijn correct en daardoor staan wij bovenaan.Puur omdat wij een lage winstmarge voeren en een hoge afzet willen. Wij hoeven niet tientallen euro's te verdienen op producten, maar veel klanten onze producten aanbieden.

Doordat wij affiliate (google er maar eens op) aanbieden, heeft de eigenaar van goedkoopgroeien besloten daarvan gebruik te maken. Per doorverwijzing naar onze site, krijgt hij dan een kleine vergoeding. Ook bijv. Bodylab biedt dit aan, dus dat is helemaal geen rare vorm. Zoals de website zelf aangeeft, ze zetten in verhouding het goedkoopste product bovenaan. Dat zijn allemaal feiten, dus reken maar na :)

Ralf

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik word er een beetje moe van dat er telkens geroepen of geïnsinueerd wordt dat goedkoopgroeien door ons gesponsord wordt. Nee, dat is niet het geval. De site is compleet onafhankelijk en de eigenaar (tenslotte een dbb lid) vergelijkt alleen de prijzen. De prijzen zijn correct en daardoor staan wij bovenaan.Puur omdat wij een lage winstmarge voeren en een hoge afzet willen. Wij hoeven niet tientallen euro's te verdienen op producten, maar veel klanten onze producten aanbieden.

Doordat wij affiliate (google er maar eens op) aanbieden, heeft de eigenaar van goedkoopgroeien besloten daarvan gebruik te maken. Per doorverwijzing naar onze site, krijgt hij dan een kleine vergoeding. Ook bijv. Bodylab biedt dit aan, dus dat is helemaal geen rare vorm. Zoals de website zelf aangeeft, ze zetten in verhouding het goedkoopste product bovenaan. Dat zijn allemaal feiten, dus reken maar na :)

Ralf

Hoi Ralf,

Vaak als ik maar de sportschool ga of in andere sportvoedings zaken word er gezegd dat er verschillende kwaliteiten eiwit te koop zijn en jullie het goedkopere lagere kwaliteit eiwit inkopen.. Is dat zo?

Hoi Ralf,

Vaak als ik maar de sportschool ga of in andere sportvoedings zaken word er gezegd dat er verschillende kwaliteiten eiwit te koop zijn en jullie het goedkopere lagere kwaliteit eiwit inkopen.. Is dat zo?

Hoi!

De kwaliteit van onze eiwit-producten hangt af van de samenstelling, dosering en de ingrediënten. We bieden zowel goedkopere als duurdere eiwit-producten aan, in verschillende samenstellingen en verschillende eiwitbronnen. Voor ieder wat wils dus :) Onze huismerk eiwit Whey Perfection is zowel qua prijs als qua kwaliteit zeker een aanrader maar kijk ook eens op onze website voor ons grote assortiment :)

Bart

Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van de thuis merk producten.
De producten van Muscle tech zijn wel goed vind ik, maar dan meer de wat oudere versies daarvan.
Heb die phase 8 hier staan maar dat lijkt net een schep zand dat je opdrinkt.

Bestel al meer dan een jaar regelmatig pro antium van ronnie coleman. Smaakt goed en zit ook veel extra's in zoals creatine en bcaa.

Ik vind Syntha-6 van BSN echt de beste Whey/Protein ooit! Maar omdat die veel duurder zijn dan huismerk Body&Fitshop koop ik toch gewoon Whey perfection Nutella

Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van de thuis merk producten.
De producten van Muscle tech zijn wel goed vind ik, maar dan meer de wat oudere versies daarvan.
Heb die phase 8 hier staan maar dat lijkt net een schep zand dat je opdrinkt.

Bestel al meer dan een jaar regelmatig pro antium van ronnie coleman. Smaakt goed en zit ook veel extra's in zoals creatine en bcaa.

Ik vind Syntha-6 van BSN echt de beste Whey/Protein ooit! Maar omdat die veel duurder zijn dan huismerk Body&Fitshop koop ik toch gewoon Whey perfection Nutella

Syntha 6 is inderdaad een topper, net als Gold Standard en [URL="http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-whey/muscletech/100-premium-whey-protein/?sqr=premium%20whey&"]100% Premium Whey Protein[/URL] :) Allemaal a-merken tegen een scherpe prijs!

Bart

Syntha-6 is helemaal geen topper als je een whey zoekt, al zie ik in de post hierboven :haha: van wel.

Syntha-6 bevat slechts 50% eiwit en is meer een maaltijdvervanger en de smaak is wel top maar dat is met een shake van :mc: ook :D

Check, dosering 44 gram en 22 gram eiwit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Syntha-6 is helemaal geen topper als je een whey zoekt, al zie ik in de post hierboven :haha: van wel.

Syntha-6 bevat slechts 50% eiwit en is meer een maaltijdvervanger en de smaak is wel top maar dat is met een shake van :mc: ook :D

Check, dosering 44 gram en 22 gram eiwit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HAHAHAH GENIAAL! Helemaal mee eens! :p

Ook mee eens :) Als je graag Amerikaanse producten wil, zit je aan Gold Standard, Syntha-6, Muscletech op allemaal producten met rond de 65%. En daar betaal je doorgaans ook nog richting de 50 euro voor. Met huismerken in Nederland zit je dan stukken beter zowel kwa smaak en eiwitgehalte.

Ralf

had ik ook wel graag geweten puur informatief.
alleen spijtig dat dan vaak tot altijd XXL whey en b&f whey genoemd word en dan stopt het.

Je kan ook gewoon 2x zoveel betalen voor de a-merk whey uit Amerika als je je daar beter over voelt. Maar zoals tests al hebben bewezen betekend A-merk niet A kwaliteit. En die merken uit Amerika worden minder gecontroleerd dan hier in Europa. Als je echt denkt dat je wat gaat merken in spiergroei als je gold standard neemt ipv whey perfection/whey delicious dan spoor je niet.

Je bent zeker ook zo iemand die 5x zoveel in de supermarkt betaalt voor de "Biologische havermout". i.p.v. het 40 cent pak van AH basic. Is allemaal dezelfde sh*t joh.

Als ik je 2 shakes/merken mag aanraden zijn het wel deze:
- Gold Whey (Optimum Nutrition)
- 100% Whey (Scitec Nutrition)

Zelf koop ik nooit meer huismerken van Body en fitshop, zowel van de Lean gain als van de Whey perfection dikke diarree gehad.

Je kan ook gewoon 2x zoveel betalen voor de a-merk whey uit Amerika als je je daar beter over voelt. Maar zoals tests al hebben bewezen betekend A-merk niet A kwaliteit. En die merken uit Amerika worden minder gecontroleerd dan hier in Europa. Als je echt denkt dat je wat gaat merken in spiergroei als je gold standard neemt ipv whey perfection/whey delicious dan spoor je niet.

Je bent zeker ook zo iemand die 5x zoveel in de supermarkt betaalt voor de "Biologische havermout". i.p.v. het 40 cent pak van AH basic. Is allemaal dezelfde sh*t joh.

Nee dit is te kort door de bocht, er is soms wel verschil in producten. Ben het wel met je eens dat de whey die in NL/Europa wordt aangeboden beter is dan de Amerikaanse merken. Heb nu Gold Standard van ON, man wat stelt die mij teleur. En over de opmerking hierboven dat BSN Syntha 6 de beste whey ooit is: :o

Nee dit is te kort door de bocht, er is soms wel verschil in producten. Ben het wel met je eens dat de whey die in NL/Europa wordt aangeboden beter is dan de Amerikaanse merken. Heb nu Gold Standard van ON, man wat stelt die mij teleur. En over de opmerking hierboven dat BSN Syntha 6 de beste whey ooit is: :o

Op welk vlak stelt Gold Standard je teleur?

Ik heb isolaat perfection van B&F maar ben er wel redelijk tevreden over.

Op welk vlak stelt Gold Standard je teleur?

Qua smaak, maar ook samenstelling is - als je met een nuchtere bril kijkt - niet echt bijzonder. Had wat meer verwacht obv de lovende reviews hier en daar. Op zich een OK shake maar prijs-kwaliteitverhouding is wat minder laat ik het zo zeggen.

Er zijn wel wat dingen waar je op moet letten natuurlijk. Op uitzonderingen als B&F na heb je werkelijk geen idee waar de eiwitten vandaan komen die de producent gebruikt.

Hoe dan ook als er evenveel eiwitten in worden gestopt zoals de pot vermeld en van de correcte bron (+/- 10% marge). Zal het allemaal weinig uitmaken. Waar je echt op moeten letten is de aminozuur verhouding en of ze niet allemaal extra sh*t erin gooien die op een test wel als "eiwitten" worden weergegeven maar dit niet zijn.

Als ik je 2 shakes/merken mag aanraden zijn het wel deze:
- Gold Whey (Optimum Nutrition)
- 100% Whey (Scitec Nutrition)

Zelf koop ik nooit meer huismerken van Body en fitshop, zowel van de Lean gain als van de Whey perfection dikke diarree gehad.

Diarree is niet dik

Terug
Naar boven