Fitness Seller

Betere aanschaf Lipo 6 of Lipo 6x

JOEY88

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,
Ik zal mezelf gelijk even netjes voorstellen.

Mijn naam is Joey, en ben 20 jaar jong, woonzaam in Rotterdam
en ben sinds afgelopen winter begonnen met krachttraining.

Stukje bij beetje leer ik over de juiste technieken en oefeningen
want in het begin trainde ik alles door elkaar en besefte ik niet dat het minder effectief was dan wanneer je bijv. 2 spiergroepen per training pakte.

Sinds enkele maanden geleden heb ik kennis gemaakt met diverse supplementen, waaronder Super Whey Protein, Creatine Poeder en Amino 1500 Tablets van het merk Precision Engineered.

Mijn ervaringen met dit merk zijn prima, alleen heb ik het gevoel dat het altijd beter kan en of het ook daadwerkelijk waar is, dat je voor kwaliteit betaald ?

Ik heb nog geen vast eet / trainschema, en ben het nu een beetje op eigen gevoel aan het doen alleen wil ik op korte termijn wel een personal trainer inhuren voor een dagje zodat ik een eet/trainschema krijg zodat ik weet waar ik aan toe ben qua oefeningen en voeding.

Ook zal ik een paar foto's toevoegen hoe mijn lichaam nu is, is misschien niet onder de juiste gelegenheden gemaakt maar om even een impressie te geven.

In ieder geval ben ik reuze benieuwd naar het verschil tussen de normale Lipo 6 en de X, voor die €5 ja, logisch. Ik wil het gebruiken om droger te worden, vooral bij buik onder, en dan de 'zwembandjes' voor zover ik deze heb en dan bij de billen/benen zeg maar.

Sinds kort ook te horen gekregen dat als je droger wil worden en dus vet wil verbranden dat je na je KT moet gaan cardio-en, alleen kom ik slechts tot de 10 min en niet 30 min, moet mezelf nog even zien te pushe.

Ik zou dolgraag me borst wat betere vorm willen geven, en dan met name de onderkant want die wil ik meer zichtbaar hebben.
De één zegt dat dit me bouw is en de ander zegt dat je meer geduld moet hebben, wat is jullie advies ( evt oefening ) ?

Mochten jullie nog goeie aanvullende tips en tricks hebben hoor ik deze uiteraard graag!

Wil er nog aan toevoegen dat ik dit een geweldig forum vind met genoeg informatie waardoor ik voorlopig leesplezier aan heb. :D

IMAGE_225.jpg

IMAGE_027.jpg

IMG_2951.jpg

waarom zou je een fatburner nemen terwijl je moet bijkomen :s

• Topic Starter Topic Starter
@ Timmeeh ; Ik zou eerst wel nog wel wat droger willen worden, of is dat niet nodig met mijn lichaam ?

De bedoeling is dat ik ietsie groter met de tijd ga worden ( liefst zo snel mogelijk ), met de huidige supplementen, want weight gainer zal niks voor mij zijn toch ? En Fatburner gebruik ik voor de laatste beetjes bij me buik.

Krijg ik zo lastig weg dus vandaar dit hulpmiddeltje.

@ Tjooky ; Haha ja moet het toch een naam geven.
Ik wil die mooie lijnen daar hebben dus :P

@ Timmeeh ; Ik zou eerst wel nog wel wat droger willen worden, of is dat niet nodig met mijn lichaam ?

De bedoeling is dat ik ietsie groter met de tijd ga worden ( liefst zo snel mogelijk ), met de huidige supplementen, want weight gainer zal niks voor mij zijn toch ? En Fatburner gebruik ik voor de laatste beetjes bij me buik.

Krijg ik zo lastig weg dus vandaar dit hulpmiddeltje.

@ Tjooky ; Haha ja moet het toch een naam geven.
Ik wil die mooie lijnen daar hebben dus :P

Dan moet je flink wat buikspier oefeningen gaan doen. En dan bedoel ik niet ff 3 x 10 op het buikspier apparaat ;).

jonge je moet eten waarom wilje afvallen ben gay ofzo?

Beter eten kerel, dit is veelste weinig massa om te gaan cutten (afvallen). Veel proteine en hard trainen.

Oke, die Lipo 6 valt af.

Met jullie advies heb ik even rondgekeken op de XXL Nutrition website, en mijn oog is gevallen ( na veel lezen hier op forum ) op, Complex Carb Gainer.

Puur voor spieropbouw ( massa krijgen ) , althans dit heb ik gelezen in het supplement review topic. Nog andere aanraders voor mij qua supplementen, multivit ?

En betreft de buikspieroefeningen, iemand nog een goeie workout voor de lijnen bij je buik aan de zijkant? Ik weet er wel een paar maar misschien weten jullie nog wat effectieve oefeningen.

Voor me buik doe ik meestal zo'n 30 x 3 / 4 setjes. Zal vast te weinig zijn ?

Laatst bewerkt:
Zoek de oplossing niet in supplementen maar koop gewoon goed voedsel in de supermarkt; havermout, pasta, vlees, kip, vis etc

Zoek de oplossing niet in supplementen maar koop gewoon goed voedsel in de supermarkt; havermout, pasta, vlees, kip, vis etc

Ik wil ook niet afhankelijk zijn van de supplementen, heb ook gelezen dat het slechts een aanvulling is, en dat je basis goed moet zijn( qua voeding ) willen de supplementen goed hun werk kunnen doen.

Net ook een topic gelezen over Nos Ether - Diesel Nutrition, vol lof.
Zou dit beter zijn als Complex Carb Gainer in mijn geval ?

je bent een beginnende kt'er,, supplementen heb je in principe niet nodig..
maak ee goed voedings schema, (bulk), en ga aan de hand daarvan evt. supps toevoegen

Net ook een topic gelezen over Nos Ether - Diesel Nutrition, vol lof.
Zou dit beter zijn als Complex Carb Gainer in mijn geval ?

Totaal onlogische vergelijking.

CCG kan je gebruiken als je geen tijd hebt om een volwaardige maaltijd te eten/maken.

Nos Ether is creatine mix

Ik adviseer je om eerst een voedingsschema te maken en vervolgens kan je wat supplementen daaraan toevoegen.

Mijn ervaring met Lipo 6x

Hai Joey,

Dit product doet wel wat het beloofd, maar geloof mij maar dat dit niet de juiste manier is. Ik heb ook een potje gekocht en even uitgeprobeerd. Het is vrij sterk spul en dat is de reden dat je er zo van af valt. Je kan van elk bestanddeel op internet vinden wat het is en waar het nu voor gebruikt wordt. Sommige bestanddelen worden gebruikt in anti-depresiva medicijnen. Andere bestanddelen in medicijnen om autisme te behandelen. Ook zelfs een bestanddeel om erectie problemen te behandelen. Je voelt het dus ook meteen wanneer je Lipo 6x neemt. Meer zin in coïtus, je voelt je lekkerder, meer energie, etc.... Maar pas op, je valt namelijk in een diep dal als je in 1x stopt. Bij de een zal het meevallen maar bij de meerderheid zal het tegenvallen. Ik ben al na een paar dagen gestopt en potje weggegooid. Als je ooit bijv. een extacy pilletje hebt genomen dan kun je dat gevoel vergelijken met dit (alleen dan veel lichter). Maar het lijkt erop. Vooral bij het 2de keer op de dag 2 caps. inname.. Verder last van je maag, sommige mensen hebben last van huid allergie op hun gezicht, bloeddruk gaat omhoog, etc.. Ik raad dit dus echt af en het is echt niet zo dat K-1 fighters dit gebruiken om een strak lichaam te krijgen. Zij trainen erg veel en eten de juiste dingen. Dit is de beste manier om op gewicht te komen en te blijven. Lipo 6x is echt troep en na mijn ervaring kan ik me zeker voorstellen dat je dit zou kunnen misbruiken en dus echt lichamelijke of geestelijke problemen kan krijgen.
Speed bijv. was oorspronkelijk een afslank middel, maar door de hevige bijwerking niet in gebruik genomen. Later is dit als partydrugs bekend geworden.
Als je gewoon goed traint op de juiste manier en goed eet, dan kan het bijna niet anders dat je een strak lichaam krijgt/houdt...

@OMF

Hey gast, je leest niet goed denk ik. Ik omschrijf het zoals ik het ervaar. Als jij dit al heftig vindt, dan ben je erg soft denk ik.
Deze ervaringen worden door velen hier hetzelfde omschreven... En dan hebben we het niet over overdrijven. Als jij er anders op reageert dan moet je dat vooral melden zoals jij dit ervaart en niet zo een kortzichtig reactie plaatsen. Lees de topic voordat je iets post.

Ik weet niet hoe jij zoekt, maar bij verschillende topics waar LIPO 6X beoordeeld wordt is de percentage niet 5% voor bad trips... Verder weet ik niet waar jij de verwoording van een bad trip vandaan haalt. Bij mij is een bad trip wel iets heel anders hoor. Ik beschreef alleen de ervaring die ik zelf heb gehad met deze pillen... Verder omschrijf ik het niet als 1 of andere harddrugs. Ik trek de vergelijking met een harddrugs, zodat mensen die dit nooit genomen hebben en wel ervaring hebben met extacy bijv. weten wat ze kunnen verwachten als bijgevoel. En net als wat ik opschrijf: bij de een zal het meevallen maar ik denk dus dat het bij de meerderheid zal tegenvallen. Misschien goed om te vermelden dat ik heel veel sport erbij, goed en voldoende eet. Ik ren om de dag 10km en de dagen dat ik dit niet doe zit ik in de sportschool (gewichten en daarna thaiboksen). Op zondag rustdag. Geen idee hoe de bijwerkingen zijn als je er niets bij doet kwa sport (cardio en krachttraining)...
Er is natuurlijk een verschil voor mensen die iets voor het eerst willen gaan gebruiken (zoals bij deze topic) en mensen die al van alles hebben gebruikt. Verder wilde ik ook allemaal links plaatsen van slechte tot erg slechte ervaringen met dit product, maar vind het niet de moeite waard. ik denk dat de mensen wel slim genoeg zijn hier om een beetje onderzoek te doen en niet uit te gaan van alleen dit soort berichten (zowel van jou als van mij). Maar ja, ik ben van mening dat als je naturel traint, dit beter en gezonder is. Hetzelfde resultaat is natuurlijker makkelijker te bereiken voor iemand die wel gebruikt en er goede ervaringen mee heeft, als iemand die naturel traint voor datzelfde resultaat. Ik beoordeel ook niemand.... alleen het product.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven