MuscleMeat

Betoog Nederlands

Kiterboy

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
2m02
Massa
108kg
Vetpercentage
12%
Voor school moet ik een betoog schrijven. Weet iemand leuke onderwerpen om een betoog over te maken ?

vroegtijdige pre-post menstruatie bij mannen boven de 50

Secularisering door een toename van Jezuïeten in de Randstad.

Nah, mijn post niet meegerekend zie ik al 2 knallers !

Agorafobie bij Grieks Cypriotische dwerg pekinezen.

bezuinigingen in nederland, Pedo partij martijn....

voor school maakt je mening (zelf) niet echt uit, als je t maar goed met feiten en jou visie daar op kan onderbouwen!

bezuinigingen in nederland, Pedo partij martijn....

voor school maakt je mening (zelf) niet echt uit, als je t maar goed met feiten en jou visie daar op kan onderbouwen!

Dit ! Goede onderbouwing !. Pedo partij Martijn goede optie. Ik walg bij die partij, geen bestaansrecht voor alle aanhangers en combineer mijn mening (en de rest van Nederland) met het recht in Nederland.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 18:24 ----------

dat krijg ik er van, serieus zijn in de allerlei sectie:mad:

Geeft niets ! De helft krijgt het niet verwerkt en zit waarschijnlijk de hele avond met de handen in de haren, op zich best goed werk dus.

Modeziekten.

Laatst nog een nederlands betoog gehad, en dit is het onderwerp dat ik toegewezen kreeg(6vwo, weet niet of dat voldoet.)

anabolen gebruikers moet zelf hun ziekenhuiskosten betalen

Legalisering van drugs, AAS.

"anabolen gebruikers moet zelf hun ziekenhuiskosten betalen"

Iedereen zou zelf zijn ziekenhuiskosten moeten betalen. Zou niet weten waarom anabolengebruikers de uitzondering zouden zijn. De schadelijkheid van anabolen is overigens zeer beperkt in vergelijking met andere middelen en gewoonten, dus die kosten zullen ook zeer beperkt zijn.

Moet Mauro het land uit

power rangers

Invloed van Joden in het hedendaagse medialandschap.

Archeofuturisme en het immigratie vraagstuk.

chocomelk in de sauna

Terug
Naar boven