- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Not sure if srs. Afrika heeft geen anarchie alleen maar tirannen en groepjes tirannen die allemaal de macht willen. Als ze echte anarchie zouden hebben dan was er niets aan de hand. Maar anarchie werkt alleen als de mens daar zelf klaar voor is. Zolang je idioten hebt die macht willen over anderen kan je geen anarchie hebben.Waarom je beter een tiran kan hebben dan een anarchie ( Hobbes) zeer actueel als je naar Afrika enzo kijkt
Maar goed dat jij dat niet bepaald dan. De achterlijkheid die de monarchie is hoort in de geschiedenisboeken, niet in de 21e eeuw.Waarom Nederland een monarchie zou moeten zijn met 1 leider ( Rousseau ) het ambtelijke apparaat is groot en log en daardoor niet daadkrachtig
Ben jij een anarchist? Heb al eerder wat gelezen waardoor ik die indruk kreeg namelijk.Not sure if srs. Afrika heeft geen anarchie alleen maar tirannen en groepjes tirannen die allemaal de macht willen. Als ze echte anarchie zouden hebben dan was er niets aan de hand. Maar anarchie werkt alleen als de mens daar zelf klaar voor is. Zolang je idioten hebt die macht willen over anderen kan je geen anarchie hebben.
Libertariër. Ik begrijp en ben het grotendeels eens met de argumenten van anarchisten, maar ik denk dat het in de huidige toestand van de mensheid een utopie is en totaal niet realiseerbaar.Ben jij een anarchist? Heb al eerder wat gelezen waardoor ik die indruk kreeg namelijk.
Niet realiseerbaar ben ik met je eens, daarvoor zijn er veel te weinig mensen die het willen/geloven. Maar ik geloof wel dat het al zou kunnen werken.Libertariër. Ik begrijp en ben het grotendeels eens met de argumenten van anarchisten, maar ik denk dat het in de huidige toestand van de mensheid een utopie is en totaal niet realiseerbaar.
Not sure if srs. Afrika heeft geen anarchie alleen maar tirannen en groepjes tirannen die allemaal de macht willen. Als ze echte anarchie zouden hebben dan was er niets aan de hand. Maar anarchie werkt alleen als de mens daar zelf klaar voor is. Zolang je idioten hebt die macht willen over anderen kan je geen anarchie hebben.
Maar goed dat jij dat niet bepaald dan. De achterlijkheid die de monarchie is hoort in de geschiedenisboeken, niet in de 21e eeuw.
Maar wel goed onderwerp verder.