XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Misschien ook een idee om je trainingsintensiteit aan te passen? Fullbodys en zware UB/LB trainingen in een cut. Dan is het niet gek dat je, je wat futloos voelt.

Push/Pull/Legs of Chest - Back/Shoulders - Arms/Legs. Iets in die trant splitten. Kan je je per dag focussen op een compound wat je kracht ook ten goede komt. Om het vervolgens af te maken met isolaties.
Ja is ook wel een idee om de komende weken te proberen. Al heb ik vaak zat deload weekje gehouden en paar keer zelfs maar 2 x getraind per week. Dan zou je genoeg rust moeten hebben zou je denken?

Macros nu +- 2600kcal/+-170eiwitten +-85grvet en rest vul ik aan met koolhydraten. Ik eet soms rond 2700 en soms 2400, ligt aan of ik train of niet.
Heb nooit elke dag precies dezelfde kcals.
Die strictheid pas ik straks wel toe zodra ik de bulk start uiteraard.
40 vetten eraf = 360 kcal
360 kcal : 4 = 90 koolhydraten erbij
Kunt dit ook paar dagen overwegen tegen de futloosheid.

Kunt 2x een shake maken met 50gr havermout icm almond melk doe je er wat van die flavour druppels bij heb je 2x pd een extra boost energie.

Laatst bewerkt:
40 vetten eraf = 360 kcal
360 kcal : 4 = 90 koolhydraten erbij
Kunt dit ook paar dagen overwegen tegen de futloosheid.
Ga ik komende week dat nog doen! Ga iets hoger in kcals zitten.2700
Misschien ook een idee om je trainingsintensiteit aan te passen? Fullbodys en zware UB/LB trainingen in een cut. Dan is het niet gek dat je, je wat futloos voelt.

Push/Pull/Legs of Chest - Back/Shoulders - Arms/Legs. Iets in die trant splitten. Kan je je per dag focussen op een compound wat je kracht ook ten goede komt. Om het vervolgens af te maken met isolaties.
Icm met jou tip.
Aanpassing van het schema.
Back shoulders, arms legs zou me wel liggen denk ik. En dan 3x per week A/B/A Week erna B/A/B enzovoorts. Ga wel extra squat sessie erbij doen op de week dat ik maar 1x Arms legs heb, kan ook op een aparte dag IMO?

Even een week aankijken of dit werkt. Zo ja prima en maak ik het deze maand vol.
Cardio schrap ik compleet voor steady state wandelingen.

3x 4 punts meting kwam op 10.88 gemiddeld .

Icm met jou tip.
Back shoulders, arms legs zou me wel liggen denk ik. En dan 3x per week A/B/A Week erna B/A/B enzovoorts. Ga wel extra squat sessie erbij doen op de week dat ik maar 1x Arms legs heb, kan ook op een aparte dag IMO?

Even een week aankijken of dit werkt. Zo ja prima en maak ik het deze maand vol.

Ik zet het een beetje verwarrend neer ten opzichte van de push/pull/legs. Je traint 1. Chest - Back 2. Shoulders - Arms 3. Legs.

Je kan ook nog proberen 1x in de week een goede refeed te doen. Dan niet zoals de meeste hun cheats benoemen.

Maar 5 a 600 boven wat je nu eet. Max 20gr vet op die dag en de rest alles uit carbs halen. Dit heeft mij nog wel 6 weken verder laten knallen op een gegeven moment.

Je kan ook nog proberen 1x in de week een goede refeed te doen. Dan niet zoals de meeste hun cheats benoemen.

Maar 5 a 600 boven wat je nu eet. Max 20gr vet op die dag en de rest alles uit carbs halen. Dit heeft mij nog wel 6 weken verder laten knallen op een gegeven moment.
Ik heb in heel de cut maar 4 of 5 keer echt boven onderhoud gezeten en de laatste 1,5 maanden niet meer na feestdagen
Dus heb nog genoeg opties idd.

Ga deze komende zondag is goed inzetten.
Al baal ik dan maandag van die opgeblazen buik en 3 kilo erbij op de schaal. Maar daar ga ik me dan overheen zetten .

Dank mensen , ik ga het nog even doorpakken.
Was mss ook mentale f**k net. Heb wel weer motivatie door deze tips.

Heb je overwegen om wellicht een coach te pakken die jou wellicht extra kan ondersteunen?

Icm met jou tip.

Het ziet er ook uit als 10-12.

Ja klopt ik ben ik contact met Wovano.
Heb soms teveel vragen, moet ik 50gr dit erbij?
Hoeveel zal ik aan cardio doen? Meer carbs of meer vetten? En dat haalt me een beetje uit mn focus.
Hoef geen handje vasthouden coaching te hebben.
Maar een training schema, macro intake en evt vragen die ik heb die ik dan kan stellen. Zou al veel schelen.

Al vind ik het ook wel leuk om het zelf een beetje uit te vogelen. Maar soms ziet een vers en ervaren oog veel meer als jijzelf en dat kan ik soms wel gebruiken.

Wil toch wel onder de 10% komen als het even kan

Hoeveel zal ik aan cardio doen? Meer carbs of meer vetten? En dat haalt me een beetje uit mn focus.
Maar een training schema, macro intake en evt vragen die ik heb die ik dan kan stellen. Zou al veel schelen.

Al vind ik het ook wel leuk om het zelf een beetje uit te vogelen. Maar soms ziet een vers en ervaren oog veel meer als jijzelf en dat kan ik soms wel gebruiken.

Wovano is 1 van de ter zake kundige mensen hier die ik in gedachte had.

Natural en onder de 10 is niet zo'n goede combi.

Gisteravond grote friet stoofvlees op.
Vandaag begonnen met smorgens weer te eten.
Zit nu al op 1750 kcals . Waar ik dat normaal tegen de avond pas behaalde.
Ik voel me al een stuk energieker .

Gisteren 3520 kcals op.
Ga vandaag ook 3500 kcals eten.

En dan komende week 2700kcals per dag structureel aanhouden. Kijken wat dat doet kwa energy en ik er nog wat af kan schrapen. Maar heel diep ga ik niet meer.
Even 2 weken dit aanhouden en dan 2 weekjes op onderhoud. Dus volgend weekend ook 2x licht boven onderhoud in het weekend.

Droog zat man.

(Als je je abs nu nog degelijk traint is het compleet)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven