MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee man, dat ben ik al :p vroeg me gewoon af hoe zij erover dacht, doe je wel voorzichtig?

Vandaar de lage startdosis. Ik ben mezelf bewust van mn persoonlijkheidstoornissen maar ben al 8 jaar stabiel zonder medicatie. Ik maak mezelf wss meer druk als nodig maar voorzichtigheid kost niks.

Dus tren is out of the discussion

Nee nog niet . Ik ben nog met hem in gesprek hierover.
Heb gezegd dat ik fan ben van free weights en dat ik echt op bodybuilding ipv kracht wil focussen.

UB/LB 4 a 5x per week zou me wel liggen.
Maar i go with the flow en doe wat hij denkt wat het beste is uiteraard.

375mg per 5 dagen word het
500iu hcg elke 3 dagen in het buikvet.

Lengte kuur nog niet helemaal definitief
Ben benieuwd!
Wacht wel op je bloedwaardes uitslag dan heb je een 0 meting, waar je na kuur weer naartoe kunt herstellen.

Uiteraard!

Mocht er iets out of range zijn. LDL Bijv, start ik de kuur niet voor het oke is. Maar denk dat het wel oke zit. Eet 2x per week vette vis en 3 caps visolie omega 3 per dag, veel cashews ongezouten en verder eet en leef ik clean as shit, behalve het roken👌

Ben toch wel benieuwd wat je vriendin haar mening is over het feit dat je gaat kuren.
In het begin vond ik het niks, maar toen ik in de gaten dat hij het echt serieus nam, alle info op ging zoeken, goed verder ging met z'n cut en geen excuses zocht om er eerder mee te beginnen, kreeg ik er wat meer vertrouwen in. Tegenhouden heeft sowieso geen zin, hij moet lekker zelf weten wat ie doet, als de situatie thuis er maar niet onder gaat lijden.
Dat is nog steeds een beetje mijn angst, maar dat is iets wat alleen te bezien valt als hij er daadwerkelijk mee begonnen is.

We hebben bepaalde afspraken gemaakt, dus ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Mike is sowieso al goed bezig, ik merk ook op dat hij weet wat hij doet en controle heeft, heel belangrijk. Er moet altijd iemand zijn die een reality check geeft (als dat nodig is), daar ben je een partner voor, maar dat is mijn eigen invulling, goed bezig jullie twee.

Bloeddruk, hartslag en bloedglucose meet je ook tijdens de kuur? Kunt zo al ruim vooraf zien of je de verkeerde kant op gaat en dus bijstellen indien nodig.

Apparatuur om dit te meten kost echt letterlijk niets op bol.com.

Bloeddruk is belangrijk aangezien gear hier negatief invloed op heeft en een (te)hoge bloeddruk vrij weinig/milde symptomen geeft, maar na jaren dit te negeren wel serieuze effecten kan hebben.
Hartslag spreekt voor zich en bloedglucose geeft aan hoe je reageert op je voeding wat ook belangrijk is aangezien je straks veel gaat eten en geen diabetes wilt krijgen.

Kunt tegenwoordig al veel vooruit kijken met de juiste apparatuur, maar merk veel mensen dit niet doen met alle gevolgen van dien.

Bloeddruk, hartslag en bloedglucose meet je ook tijdens de kuur? Kunt zo al ruim vooraf zien of je de verkeerde kant op gaat en dus bijstellen indien nodig.

Apparatuur om dit te meten kost echt letterlijk niets op bol.com.

Bloeddruk is belangrijk aangezien gear hier negatief invloed op heeft en een (te)hoge bloeddruk vrij weinig/milde symptomen geeft, maar na jaren dit te negeren wel serieuze effecten kan hebben.
Hartslag spreekt voor zich en bloedglucose geeft aan hoe je reageert op je voeding wat ook belangrijk is aangezien je straks veel gaat eten en geen diabetes wilt krijgen.

Kunt tegenwoordig al veel vooruit kijken met de juiste apparatuur, maar merk veel mensen dit niet doen met alle gevolgen van dien.

Ja maat ik heb een bloeddrukmeter met ingebouwd alarm tegen hartritmestoornissen besteld!
Ik wil niks of zo min mogelijk aan het toeval overlaten.

Bloedglucose moet ik nog even voor kijken

• Like
Waarderingen: AK
Goed goed... dit was 180° tov vrijdag👌💪

Dumbell bench press. 5x8 x 30kg
Pull ups 5x5 full rom

Supersets
Front raises 7kg slow naar beneden 3x12
Shrugs dumbells 35kg 3x12

4 min rust

Supersets
Side raises 5kg boven parallel 3x10
Dumbell pullover 3x12 35kg , kan stukje zwaarder merkte ik.

Beetje abs gedaan 3x 20 met 10kg

Veel drive, kon goed doorpushen.
Waar ik vorige week afhaakte , kon ik nu doorbijten en afmaken.
Goede focus.

Was met 45 min klaar

Dit trekken we dus even door komende weken👌

Vandaar de lage startdosis. Ik ben mezelf bewust van mn persoonlijkheidstoornissen maar ben al 8 jaar stabiel zonder medicatie. Ik maak mezelf wss meer druk als nodig maar voorzichtigheid kost niks.

Dus tren is out of the discussion
Je leert jezelf natuurlijk ook steeds beter kennen, en een stabiele omgeving is ook wel prettig.

Ik zag dat je jouw bloeddruk etc in de gaten gaat houden.
Hoe doe je dat met je gemoedsrust, heb je daar ook een plan voor ?

Het word chest/shoulders back/arms en een legday

Had het zo even snel bij elkaar bedacht
Reprange zal tussen 4x8 en 3 x10/12 liggen. Even aankijken

1
Dumbell bench press
Pull ups

Supersets
Lateral raise
Pull over

Supersets
Front raise
Shrugs

2
Deadlift
Rear delt fly
Stiff legged deadlift hoger in reps lager gewicht

Supersets
Ez bar bicep
Skull crushers ez bar

3
Squat
Hamstring curl
Leg extension
Walking lunges
Evt calves

Ben benieuwd.
Hier zou ik Wovano ook even over bevragen. Het is allemaal een beetje onlogisch, het is geen push en ook geen pull. En 2x een deadlift, maar geen bb row. Die heeft jouw rug nodig.
Ik denk dat je ook nog wel behoorlijk vooruitgang kunt boeken met voeding en training en het opdoen van kennis hiervan.

Hier zou ik Wovano ook even over bevragen. Het is allemaal een beetje onlogisch, het is geen push en ook geen pull. En 2x een deadlift, maar geen bb row. Die heeft jouw rug nodig.
Ik denk dat je ook nog wel behoorlijk vooruitgang kunt boeken met voeding en training en het opdoen van kennis hiervan.

Is ook maar voor 2 weekjes.
Wel barbell row als je de volgende berichten leest
Ik hoef zelf geen schemas in elkaar te kunnen zetten.
Voeding is on point lijkt me gezien hoe ver ik ben gekomen met 5 maanden.

Je overall mening snap ik wel gezien mn trainingsverleden (net 2 jaar) en huidige massa maar dat is een beslissing die ik weloverwogen heb gemaakt en er goed voorbereid in ga. Dat kan niemand ontkennen.

Ik zag dat je jouw bloeddruk etc in de gaten gaat houden.
Hoe doe je dat met je gemoedsrust, heb je daar ook een plan voor ?

Ik heb een vrouw👌
Nee serieus.
Ik deal al jaren met gemoedsrust problemen.
Ik doe mind fullness ,regelmatig, ik weet wanneer ik het aan voel komen en kan daar goed op reageren.
Ik heb vroeger jaren klinisch opgenomen gezeten en heb daar genoeg handvatten voor.
Overigens heb ik al 8 jaar geen medicatie en ben ik diezelfde tijd ook clean van hardrugs, ik heb zonder schuldsanering 10 duizenden euros eigenhandig bij elkaar gewerkt en afbetaald. Ik heb een fantastisch gezin en alles wat ik wil en wou. Ik heb een vaste baan waarin ik doe wat ik het liefste doe.

Ik heb legio hobbys en bezigheden en we zijn op weg naar een koophuis. Genoeg stokken voor deze jongen achter de deur💪

Laatst bewerkt:
Je cut niet van 22% naar 10.8 binnen 5 maanden als je je voeding niet op orde hebt lijkt me.

Je cut niet van 22% naar 10.8 binnen 5 maanden als je je voeding niet op orde hebt lijkt me.
Okee, respect daarvoor.
Nu de andere kant op, van 86 naar 90kg? Dat is minder dan je bent afgevallen.
Krijg je dat ook voor elkaar met voeding en training én een acceptabel vetpercentage?

.

Laatst bewerkt:
@RonReves , dit heb ik ook wovano gestuurd:

Het klopt dat ik misschien te vroeg start.
En inderdaad, ik snap mensen hun ideeën ook wel als ze mijn trainingsverleden zien.
Maar ik ken mezelf, ik heb serieus hele avonden gespendeerd om alles te leren, van het complete HCG protocol en hoe dit werkt, tot pdfs over voeding en supplementen.
Artikelen op internet, heeeel veel oude topics doorgespit. Ik wilde echt alles weten, alle voorkomende scenarios en wat ermee te kunnen, of hoe erop te reageren, van gyno tot hypogonadisme
Regimes, preps, cutlogs etc etc. Ik ken niet alles op moleculair niveau, oke. Maar ik heb best heel goed in de gaten hoe het werkt.

Laatst bewerkt:
Okee, respect daarvoor.
Nu de andere kant op, van 86 naar 90kg? Dat is minder dan je bent afgevallen.
Krijg je dat ook voor elkaar met voeding en training én een acceptabel vetpercentage?

Ja dat krijg ik. Ik realiseer wat ik wil bereiken, en heb veel aan dit forum gehad en heb er nog steeds heel veel aan.
Ik doe wat nodig is, wanneer het nodig is.
Ik kan dit met zekerheid zeggen, ik leer gaandeweg alles me eigen aan.
Het is met vallen en opstaan, maar gebeuren zal het.

Mooi om te lezen hoe je er voor gewerkt hebt je leven op orde te krijgen :thumb:
In elk geval succes, ik blijf volgen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven