Zenzation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 20%
Gewoon vretuh.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon vretuh.
Dit doe ik dus serieus wel 2x pd een shake 600/800kcal. Gewoon aanmaken met de macros die je mist:
Kan wel als je niet clean doet, maar clean is 5k niet te doen zonder blender idd.Dit doe ik dus serieus wel 2x pd een shake 600/800kcal. Gewoon aanmaken met de macros die je mist:
Havermout/choco pops/jam - koolhydraten
Kwark/whey - eiwitten
Pindakaas/pure chocola - vetten
Water zoveel je wilt voor de structuur.
Kan me ook bijna niet voorstellen dan als iemand boven de 5000kcal zit dit echt doet met vast eten. Shake met zoveel kcal slok je letterlijk in 1 min weg. Blender = lifesaver.
Dit doe ik dus serieus wel 2x pd een shake 600/800kcal. Gewoon aanmaken met de macros die je mist:
Havermout/choco pops/jam - koolhydraten
Kwark/whey - eiwitten
Pindakaas/pure chocola - vetten
Water zoveel je wilt voor de structuur.
Kan me ook bijna niet voorstellen dan als iemand boven de 5000kcal zit dit echt doet met vast eten. Shake met zoveel kcal slok je letterlijk in 1 min weg. Blender = lifesaver.
Pindakaas, pure chocolade, noten, olijfolie etc. Passen prima in een clean eetschemaKan wel als je niet clean doet, maar clean is 5k niet te doen zonder blender idd.

Persoonlijk vind ik het fijner om er een poeder van te maken en op te snuiven. Vult amper.Pindakaas, pure chocolade, noten, olijfolie etc. Passen prima in een clean eetschema
Voordeel als je niet blend is dat t aantal kcal per volume hoger is omdat je geen vloeistof toevoegt.

Maar je zult toch ook moeten drinken. Die 2a3 ltr moet er ook in.Pindakaas, pure chocolade, noten, olijfolie etc. Passen prima in een clean eetschema
Voordeel als je niet blend is dat t aantal kcal per volume hoger is omdat je geen vloeistof toevoegt.
Barle duc 2 liter pakken, heerlijk.Maar je zult toch ook moeten drinken. Die 2a3 ltr moet er ook in.
Maar je zult toch ook moeten drinken. Die 2a3 ltr moet er ook in.
Nee joh kan toch uit het raam?😂Drink standaard al ruim 2 liter water per dag en 1 liter aan andere dranken, zwarte koffie/thee.
Frisdranken ook zero heb ik afgezworen.
Sta echt om de 15/30 min naast mn wagen om te pissen overdag🤣
Is ook echt ideaal dat achterwiel. Kunt overal zeiken zonder dat je open en bloot staatDrink standaard al ruim 2 liter water per dag en 1 liter aan andere dranken, zwarte koffie/thee.

Kan toch gewoon in een fles pissen man.Drink standaard al ruim 2 liter water per dag en 1 liter aan andere dranken, zwarte koffie/thee.
Is ook echt ideaal dat achterwiel. Kunt overal zeiken zonder dat je open en blood staat![]()
Ik mag niet met een vrachtwagen rijdenJa heerlijk met bladgeveerde vooras🤙
Krijgt van mij 5 tientjes als je niet morst👌
Alleen de luchtvering in die stoel is al bekant genoeg om alles onder te zeikenJa heerlijk met bladgeveerde vooras🤙
Krijgt van mij 5 tientjes als je niet morst👌

Nee ik kan niet plassen wanneer er iemand naast mij staat of zit.Rij maar mee dan. Lukt ernaast ook niet, garantie🤣
Zo lullig met een natte plek op je broek bij een klant aanmelden
Pindakaas, pure chocolade, noten, olijfolie etc. Passen prima in een clean eetschema