Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks man.
Iedereen maakt fouten, ook ik.
Maar ik doe er alles aan om niks aan het toeval over te laten.

@RonReves , dit heb ik ook wovano gestuurd:

Het klopt dat ik misschien te vroeg start.
En inderdaad, ik snap mensen hun ideeën ook wel als ze mijn trainingsverleden zien.
Maar ik ken mezelf, ik heb serieus hele avonden gespendeerd om alles te leren, van het complete HCG protocol en hoe dit werkt, tot pdfs over voeding en supplementen.
Artikelen op internet, heeeel veel oude topics doorgespit. Ik wilde echt alles weten, alle voorkomende scenarios en wat ermee te kunnen, of hoe erop te reageren, van gyno tot hypogonadisme
Regimes, preps, cutlogs etc etc. Ik ken niet alles op moleculair niveau, oke. Maar ik heb best heel goed in de gaten hoe het werkt.
Haha, zelf doe ik alles op gevoel. Ging vroeger kapot op de schema's van Arnold.

Ik probeer altijd wel goed te begrijpen waarom ik iets doe. En inzicht te krijgen hoe dat werkt. Anders voel ik me er niet lekker bij , hou graag de teugels zelf in handen .
Maar schemas heb ik gewoon niet veel inzicht in. Ook niet veel in verdiept eigenlijk, anders had ik ook dat wel zelf kunnen fixxen lijkt me, is geen rocket sciënce en met logisch nadenken kom je ver.
Het is gewoon dat ik daar weinig interesse in heb en moeite in wil steken , omdat ik graag train en eet en daar veel kennis van wil opdoen.
Daar is begeleiding juist voor lijkt me, om uit handen te nemen zodat jij rustig kan knallen en dat je kan vragen als je een probleem of dilemma hebt, vandaar mn keuze voor een wat serieuze begeleiding.

Gisteren 2865kcals op. Gewicht terug naar 86( vocht ). Kijken of ik er de komende weken nog 1 kg af kan krijgen 85 kg is mooi zat. Volgens wovano is het prima zo. Die 1 kg eraf zou mij mooi op strak 10% zetten👌

Weekvoorraad weer binnen

Alles biologisch of zelfs beter dan dat
Tasje snel 6 tientjes,maar principes zijn belangerijk voor mij👍

Kip 16 euro per kilo
Gehakt 25 euro ofzo. Maar is porc au grain, voor de geinteresseerden; deze varkens lopen vrij in een afgesloten bosperceel in frankrijk.
Biggen lopen vrij met de moeder door het bos, zeer streng label, zeer strenge regels.
Je kunt het opzoeken, porc au grain.
Eens gegeten , wil je niet meer terug naar supermarkt rommel. 1 kilo in de pan is bijna net zoveel er weer uit👌

Laatst bewerkt:
Gisteren 2865kcals op. Gewicht terug naar 86( vocht ). Kijken of ik er de komende weken nog 1 kg af kan krijgen 85 kg is mooi zat. Volgens wovano is het prima zo. Die 1 kg eraf zou mij mooi op strak 10% zetten👌

Weekvoorraad weer binnenBekijk bijlage 547791

Kip 16 euro per kilo
Gehakt 25 euro ofzo. Maar is porc au grain, voor de geinteresseerden; deze varkens lopen vrij in een afgesloten bosperceel in frankrijk.
Biggen lopen vrij met de moeder door het bos, zeer streng label, zeer strenge regels.
Eens gegeten , wil je niet meer terug naar supermarkt rommel. 1 kilo in de pan is bijna net zoveel er weer uit👌
Zelf neig je tot overdrijven, vooral als je fanatiek bent. (Heb het over cutten.) Luister inderdaad maar naar je coach.

Weekvoorraad weer binnenBekijk bijlage 547791

Kip 16 euro per kilo
Ik koop gewoon kilo knallers bij de turk en fix nog korting 🥸.

Dat word een duur grapje als je gaat bulken. Bovendien geniet je veel minder van het eten dus smaak/afkomst word minder belangrijk, maar als je dan 500€ pm kwijt bent terwijl het ook voor 200/300€ kan dat scheelt wel!

Ik koop gewoon kilo knallers bij de turk en fix nog korting 🥸.

Ieder zn ding uiteraard.

Dat word een duur grapje als je gaat bulken. Bovendien geniet je veel minder van het eten dus smaak/afkomst word minder belangrijk, maar als je dan 500€ pm kwijt bent terwijl het ook voor 200/300€ kan dat scheelt wel!

Ook in de bulk koop ik dat, al jaren. Geen probleem voor mij. Principes zet ik niet aan de kant.

Nee van spierweefsel van de kip🙊

Zelf neig je tot overdrijven, vooral als je fanatiek bent. (Heb het over cutten.) Luister inderdaad maar naar je coach.

Ja klopt heb je gelijk in. Eerlijk is eerlijk.
Daarom goede keus om begeleiding te nemen👍
Heb ik met alles wel. Maar word minder met de jaren. Maar ik sla nog weleens door in het extreme idd.

Als je dit een paar weken eet en dan een kiloknallertje eet, ga je wel merken waarom het wat duurder is👌
Kwaliteit merk je zeer zeker, maar ik eet nu vrij veel en om dan 500€ pm alleen aan voeding te spenderen is gewoon voor mij teveel. Kip van 3€/kg op de markt is idd echt ranzig, maar 6/7€ kg bij een turk/vleeshal is ook goed te doen.

Zelfde als havermout, hebt de basic ah 500gr 0.59€ of merk idem dito zelfde voedingswaren en dan 2€ / 500gr. Choco pops ook een goed voorbeeld dat een merk/verpakking de prijs 3/4x doet laten stijgen. Eind van de maand scheelt dit echt letterlijk paar honderd euro als je slim koopt.

Kwaliteit merk je zeer zeker, maar ik eet nu vrij veel en om dan 500€ pm alleen aan voeding te spenderen is gewoon voor mij teveel. Kip van 3€/kg op de markt is idd echt ranzig, maar 6/7€ kg bij een turk/vleeshal is ook goed te doen.

Zelfde als havermout, hebt de basic ah 500gr 0.59€ of merk idem dito zelfde voedingswaren en dan 2€ / 500gr. Choco pops ook een goed voorbeeld dat een merk/verpakking de prijs 3/4x doet laten stijgen. Eind van de maand scheelt dit echt letterlijk paar honderd euro als je slim koopt.

Word tijd voor een nieuw plantenhok dan daar in Helmond🤙

Ik eet gewoon wat minder vlees om het leuk te houden. Heb zat andere proteïne bronnen.

Meestal 160 boodschappen en 50 euro vlees is rond de 200 per week incl luiers enzo, luiers kost al snel 25 euro per week. Leven is gewoon kolereduur tegenwoordig.

Doe dit alleen met vlees en eieren.
Rest is lidl oid. Maar we vreten gewoon veel met 2 kinders, hond en 4 katten . Loopt gewoon hard op met voeding en verzorging van dieren en kinderen etc

luiers kost al snel 25 euro per week. Leven is gewoon kolereduur tegenwoordig.
Hadden voorheen luiers van pampers, maar recentelijk overgestapt naar kruidvat luiers scheelt gigantisch; 100 luiers voor 6€ !!! 0.06€ Per luier en dacht dat die van pampers op 0.38€ Ps zit, scheelde nogal als je dit over een jaar uitrekent.

Maar idd life is expensive en bezuinig vrijwel overal waar kan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven