- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg je zo een schrale neus vanPersoonlijk vind ik het fijner om er een poeder van te maken en op te snuiven. Vult amper.![]()

Thee... loopt zo door en blijft niet hangen in de maag voor vertering.Maar je zult toch ook moeten drinken. Die 2a3 ltr moeten drinken

Bekend.... elke 15 min effe pissen.. en nee... ik kan niet tegen een boom. Ernaast is geen probleem. En de berm ook niet. Op die kut brandnetels naDrink standaard al ruim 2 liter water per dag en 1 liter aan andere dranken, zwarte koffie/thee.
Frisdranken ook zero heb ik afgezworen.
Sta echt om de 15/30 min naast mn wagen om te pissen overdag🤣

Yup.reepje extra pure chocolade is ook al 650 kcal en vult nauwelijks.Voordeel is wel dat je 800kcals binnen 2 minuten op hebt. Stel dat je savonds nog snel wat moet eten en net als ak en jij zegt, pindakaas en havermout gaat dan prima met volle melk👌

Nog een week of 6 tot je je Test gaat starten toch? Of heb je het wat naar voren geschoven aangezien de meesten hier je ondertussen lean genoeg vinden?

Als je je bloedprik uitslag hebt, ga je die hier uploaden? Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe jouw bloed eruit ziet na zo'n cut.Denk 4 weken.
Maandag bloed prikken. Paar dagen later uitslagen.
Ondertussen werk ik naar mn onderhoud toe.
Idd, had vertekend beeld van mezelf, ben lean genoeg nu!
Wat voor cardio doe je?Gisteren 3900kcals, -1000/1100kcals door cardio
Gewicht vanochtend 86,2
Als je je bloedprik uitslag hebt, ga je die hier uploaden? Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe jouw bloed eruit ziet na zo'n cut.
Ben benieuwd naar praktisch alles. Zou hem, als je daar geen problemen mee hebt, krijg bekijken te zijner tijdJa wil hem wel delen, maar er word geen testosteron oid gemeten zag ik

Jezus, lekker bezig. Paar kuren heb je wel verdiend85x in en uitstappen, 85x 2500liter containers trekken en duwen. Was een kutuitzendkracht niet op komen dagen, dus moest mee op de bedrijfsafvalroute .
Heel de dag met die achterlijke bakken slepen van paar 100 kilo.
Dus eigenlijk 8 uur zwaar lichamelijk werk.
Vandaag ook nog.
Maandag gelukkig weer op mn eigen werk, mn vrachtwagen staat ook in de garage .
Maar normaal doe ik snelwandelen met weighted backpack. Maar daar ben ik nu even mee gestopt

Ben benieuwd naar praktisch alles. Zou hem, als je daar geen problemen mee hebt, krijg bekijken te zijner tijd![]()
Je pre-kuur waarden? Wat heb je allemaal laten meten?
Slim man. Een goede baseline bepaling hebben voordat je begint. Kun je later het jaar vergelijken.Ik heb een complete CVRM screening laten doen.
Maandag nog bloeddruk laten meten bij de huisarts en blijf ik zelf ook doen thuis
Dus geen testosteron oid, ook niet van belang in mijn geval