Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat is je lengte? We wegen ongeveer hetzelfde maar jij staat wel scherper :P

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je lengte? We wegen ongeveer hetzelfde maar jij staat wel scherper :P

Ik ben 1.87meter .
Jij hebt veel meer massa als ik je fotos zie.

Desalniettemin valt het me erg mee waar ik uitgekomen ben kwa gewicht. Had gedacht onder de 80 uit te komen met dit vp.

Bekijk bijlage 548488Bekijk bijlage 548489
Blijf steken op 85 kg, met +-3150 kcals per dag . Dit is dus mn onderhoud.

Maandag uitslag bloedwaardenBekijk bijlage 548490
Shape is srs heel goed voor nog maar relatief korte tijd echt fanatiek bezig te zijn

Ook goed dat je open kaart speelt bij de huisarts, heeft mij persoonlijk regelmatig van verdere ellende bespaard omdat ze op tijd kunnen zeggen dat bv. Lever waarden of cholesterol slecht zijn en het tijd is om te cruisen of een aantal maanden niks te zetten.

+als je op een bepaald moment echt veel massa hebt, zien ze het toch, zijn over het algemeen heel slimme mensen. En ze behandelen niet graag een klant die liegt denk ik.

Shape is srs heel goed voor nog maar relatief korte tijd echt fanatiek bezig te zijn
Ja en eerlijk. Heb ook veel gezopen in de weekenden. Had er zeker meer uit kunnen halen. Ik ben benieuwd waar ik uitkom als ik alles 100% heb zoals nu. Gisteravond was de laatste avond met alcohol.

Ik denk dat er wel potentie in zit .
Ik ben erg benieuwd.
Ik denk als borst en schouders bijgetrokken zijn straks, het een heel ander plaatje geeft.

Ja en eerlijk. Heb ook veel gezopen in de weekenden. Had er zeker meer uit kunnen halen. Ik ben benieuwd waar ik uitkom als ik alles 100% heb zoals nu. Gisteravond was de laatste avond met alcohol.

Ik denk dat er wel potentie in zit .
Ik ben erg benieuwd.
Ik denk als borst en schouders bijgetrokken zijn straks, het een heel ander plaatje geeft.
Kuren gaat nog steeds door toch?

Zaterdagavond was laatste avond met alcohol.
Gisteren mezelf een maagscheur gevreten, niet op kcals gelet maar zouden zomaar 6000kcals kunnen zijn, voelde lekker om weer echt onbeperkt te eten zonder overdag op te letten.

Vandaag 87kg dus🤷‍♂️🙊.

Deze week rustig "deload achtig" trainen en weer op mn onderhoud +- 3150 per dag.

Vanmiddag huisarts ik ben benieuwd.
Nog wat spullen bestellen en dan ready to go🤠

LDL iets verhoogt.
Ga weer iets meer vette vis eten, laatste maand eigenlijk alleen biefstuk en kip op, klein verbeterpuntje.
Totaal cholesterol is prima.

Bloeddruk was 125/65 en hartslag 55 per minuut

20220221_161913.jpg

Gewicht 85,7 weer👌

Laatst bewerkt:
Heb je zelf het bloedpanel mogen kiezen of heeft de huisarts gekozen?

Wat bedoel je met bloedpanel

Welke bloedonderzoeken ze afnemen.

Ja klopt . Had zelf nog wat dingen willen aanvinken op het lijstje, maar had geen zin in gezeik of discussie. Dus dacht laat maar. Was al blij dat ze iets wou doen

Ja klopt . Had zelf nog wat dingen willen aanvinken op het lijstje, maar had geen zin in gezeik of discussie. Dus dacht laat maar. Was al blij dat ze iets wou doen
Helemaal begrijpelijk. Een huisarts die bereid is je te helpen als je dit soort dingen gaat doen is altijd mooi meegenomen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven