XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tis gratis dus vond het prima.
Hoe bedoel je gratis? Uiteindelijk factureert de zorgverzekeraar aan 't eind van de maand bloedonderzoek toch gewoon door aan je?
Of ben je al door je eigen risico heen?

Vorig jaar een allergie onderzoek laten doen via de huisarts, dacht ook dat dat gratis was, ruim 400 euro factuurtje ontvangen van de zorgverzekeraar :(

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je gratis? Uiteindelijk factureert de zorgverzekeraar aan 't eind van de maand bloedonderzoek toch gewoon door aan je?

Vorig jaar een allergie onderzoek laten doen via de huisarts, dacht ook dat dat gratis was, ruim 400 euro factuurtje ontvangen van de zorgverzekeraar :(
Zo bekeken is het idd niet gratis nee🤣

Omega 3 kan je ook pakken ipv vis. Eet zelf 2x pw nu vis ivm afwijkende cholesterol 10 weken terug en heb me omega 3 supplement verdubbeld dagelijks. Heb deze week weer een bloedprik en dan ben ik wel benieuwd in hoeverre dit nu veranderd is.

Meten = weten 💁‍♂️

Omega 3 kan je ook pakken ipv vis. Eet zelf 2x pw nu vis ivm afwijkende cholesterol 10 weken terug en heb me omega 3 supplement verdubbeld dagelijks. Heb deze week weer een bloedprik en dan ben ik wel benieuwd in hoeverre dit nu veranderd is.

Meten = weten 💁‍♂️

Ik pak ook al omega 3. Ga ik iets ophogen en wat meer gerookte zalm, zoals ik in het begin van mn cut ook deed. Maar ben langzaam aan steeds meer kip en biefstuk gaan eten laatste tijd.

Ook het minderen/stoppen met roken zal gunstig zijn voor mn cholesterol.

Straks gaat er wss aromasin meelopen, wat ook positief bijdraagt aan je cholesterol

• Like
Waarderingen: AK

Wat is dat voor een zorgverzekering :p, trump-care? Vrouw heeft hetzelfde laten doen, koste niets hier.

Heb gemeld dat mn vader heel jong(41 ) is overleden aan een hartaanval. Dus viel ik in de risicogroep en is het niet preventief----> word wel vergoed

Bloedonderzoek:
Eigenrisico: JA
Wettelijke eigenbijdrage: NEE

Voor zover ik weet betaal je bloedonderzoek altijd tot het punt dat je eigenrisico op is.

Bloedonderzoek:
Eigenrisico: JA
Wettelijke eigenbijdrage: NEE

Voor zover ik weet betaal je bloedonderzoek altijd tot het punt dat je eigenrisico op is.

Dan zie ik de rekening wel weer verschijnen🥳

Denk het ook. Het klopt toch dat je bloedonderzoek in Nederland altijd betaalt? De reden waarvoor is daar niet relevant voor, toch?

Daar twijfelde ik dus over. Maar gezien de laatste jaren, word het gewoon aftikken ben ik bang.
Ach de geruststelling dat alles oke is, is voor mij belangerijker

Meten = weten 💁‍♂️
Omega 3 doet niks voor LDL/HDL, alleen voor triglyceriden.

• Wow
Waarderingen: AK
Heb 14 maart een stop gesprek met de consulent ingepland gister, ben die shit kotsbeu aan het worden .

Anders zoals eerder aangedragen: champix
Slim! Ik weet dat @HardcoreMachine hier een tijdje geleden een of andere laser behandeling voor gedaan heeft. Geen idee hoe dat allemaal zit, maar zou je ook eens naar kunnen kijken.
Lekker bezig kerel :)

Wat zou jij dan adviseren als je HDL aan de lage kant is?
HDL is vrij lastig te fixen als je steroids gebruikt. Zelf tijdens TRT. Ik zou dan aanraden om Niacine, bergamot of GW1516 te nemen. Overigens is er nooit bewezen dat een lage HDL correleert met hart- en vaatziekten. Een te hoge LDL wel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven