XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jaar of 10 geleden ooit Zyban gehad van de dokter, was niet tegen het roken per se, maar wordt daar ook wel eens ooit voor gebruikt. Geen idee wat dat voor middel precies is of doet.
Maar binnen een paar dagen smaakten de sigaretten zo ongelofelijk smerig dat zelfs al wilde ik roken dat het gewoon te vies was om nog te kunnen.

Was super effectief.

Edit: even aan het googlen gegaan, was tegen m'n depressie. Geen idee of het daar toentertijd veel tegen deed. Was uberhapt niet van plan om te stoppen met roken toen maar was wel een aangename verrassing.

Jaar of 10 geleden ooit Zyban gehad van de dokter, was niet tegen het roken per se, maar wordt daar ook wel eens ooit voor gebruikt. Geen idee wat dat voor middel precies is of doet.
Maar binnen een paar dagen smaakten de sigaretten zo ongelofelijk smerig dat zelfs al wilde ik roken dat het gewoon te vies was om nog te kunnen.

Was super effectief.

Noted. Neem ik mee de 14e

• Haha
Waarderingen: AK
HDL is vrij lastig te fixen als je steroids gebruikt. Zelf tijdens TRT. Ik zou dan aanraden om Niacine, bergamot of GW1516 te nemen. Overigens is er nooit bewezen dat een lage HDL correleert met hart- en vaatziekten. Een te hoge LDL wel.
Interessant, ga hier wat meer research naar doen. 🤝

Wat was nou pas geleden wat ze jou adviseerden om LDL te verlagen? Was iets geaf smerigs meen ik me te herrineren...
Dat was kabeljauw lever, schijnbaar “wondermiddel” voor je cholesterol. 1x pw zon bakje en bent good2go. Heb het geprobeerd, maar leek wel een aflevering van fear factor zon food challenge niet te doen zo vies.

Dat was kabeljauw lever, schijnbaar “wondermiddel” voor je cholesterol. 1x pw zon bakje en bent good2go. Heb het geprobeerd, maar leek wel een aflevering van fear factor zon food challenge niet te doen zo vies.

Phoe klinkt al vies

maar, Aint nothing to it, but to do it!

Ga het nog even nalezen hoe dat zit en dan maar paar bakjes inslaan 🤷‍♂️

Hond zal steeds denken dat ze eten krijgt als ik zoiets opentrek. En hangen er 4 katten aan mn broek.

Phoe klinkt al vies

maar, Aint nothing to it, but to do it!

Ga het nog even nalezen hoe dat zit en dan maar paar bakjes inslaan 🤷‍♂️

Hond zal steeds denken dat ze eten krijgt als ik zoiets opentrek. En hangen er 4 katten aan mn broek.
Zou beginnen om eerst 1 bakje te kopen…… 😂

Heb je trouwens al een datum wanneer je gaat beginnen met je kuur en zet je de shot in de glutes of nog niet over nagedacht?

Zou beginnen om eerst 1 bakje te kopen…… 😂

Heb je trouwens al een datum wanneer je gaat beginnen met je kuur en zet je de shot in de glutes of nog niet over nagedacht?

Jazeker. Glutes medius .heb injectie sticky 20x gelezen en legio andere topics.
Bij mezelf gekeken waar de spot zit, mn vriendin gaat darten. Legio filmpjes gekeken!
Dartpijltjes besteld🥳
Ik ben echt ready to go

Had als startdatum 7 maart aangedragen als 1e injectiedag bij Wovano.
Even kijken wat hij ervan vind.

Word om de 5 dagen 375 test e
Om de 3 dagen hcg in het buikvet

Ik ken de verschillende meningen over HCG maar heb het nu eenmaal al liggen, doosje of 16, dus gebruik het voor nu gewoon.

Mss ditch ik HCG als het een b en c word

• Heart
Maar eerlijk gezegd heb ik zin om het morgen al in te schieten🤠

Maar ik doe het rustig aan. Stap voor stap

Kan je het ergens mee vergelijken?
Ik ben zelf enorm fan van hom en kuit (vnl hom) en kippenlever/lever.

Maar eerlijk gezegd heb ik zin om het morgen al in te schieten🤠

Maar ik doe het rustig aan. Stap voor stap
Ja snap het, waarschijnlijk als je straks “klaar” bent stopt het niet bij 1 kuur en zal de volgende al in je gedachten zitten. Of je blijft cruisen tot de volgende cycle, zit er zelf ook al over na te denken…. #verslaafd4life…

Kan je het ergens mee vergelijken?
Ik ben zelf enorm fan van hom en kuit (vnl hom) en kippenlever/lever.
Structuur als leverpastei, smaak abnormaal vies. Ben zelf geen liefhebber van vis, maar dit ging mij nog zelfs te ver. Kan me ook niet voorstellen dat mensen dit eten omdat ze het lekker vinden…

Heb het overigens geprobeerd in een blender icm met honing en allerlei andere producten aangezien de smaak dan minder zou moeten worden, maar helaas opgegeven en ga het niet nogmaals proberen.

Ja snap het, waarschijnlijk als je straks “klaar” bent stopt het niet bij 1 kuur en zal de volgende al in je gedachten zitten. Of je blijft cruisen tot de volgende cycle, zit er zelf ook al over na te denken…. #verslaafd4life…

Maat serieus, heb de 1e inject nog niet gezet of ik denk al, wat hierna? Bizar hoe het in je hoofd gaat zitten.

Zelfde dat ik gister buikomtrek moest laten meten. De 67 jarige meest stoicijnse assistente, oo dat zien we niet vaak zo strak, terwijl ik dacht. Bloated as f**k door gister en geen massa, wtf b*ch

• Haha
Niks bijzonders,beetje pompen blij als ik weer kan bouwen. Carbs ophogen doet zn werk👍

Squat
10x40 warm up en 10 min rek en strek, heb mn slechte knie verdraaid op het werk eergister en doet fucking zeer bij mn gewricht bij sommige bewegingen( is altijd en zal zo blijven, word niet meer beter, duurt altijd paar dagen , dus nu erg goed opgewarmd en gerekt en gestrekt etc.

10x70kg
10x90kg
3x10x 100kg
Geen pijn met squatten dus goed gedaan.

Deadlift
8x110
8x120
6x130
2x150 ez...

OHP
4x8 x50 laatste 2 reps in laatste set met een klein beetje legdrive.

Supersets:
Hamstring curl , 1 sec om 3 sec , 60kg 3x12
Lex extension , 1 sec squeeze bovenin 60kg 3x12.

Uiteindelijk tijdens trainen 0,0 last van knie gehad dus dikke prima. Twijfelde eerst of ik wel moest squatten.

Niks bijzonders,beetje pompen blij als ik weer kan bouwen. Carbs ophogen doet zn werk👍

Squat
10x40 warm up en 10 min rek en strek, heb mn slechte knie verdraaid op het werk eergister en doet fucking zeer bij mn gewricht bij sommige bewegingen( is altijd en zal zo blijven, word niet meer beter, duurt altijd paar dagen , dus nu erg goed opgewarmd en gerekt en gestrekt etc.

10x70kg
10x90kg
3x10x 100kg
Geen pijn met squatten dus goed gedaan.

Deadlift
8x110
8x120
6x130
2x150 ez...

OHP
4x8 x50 laatste 2 reps in laatste set met een klein beetje legdrive.

Supersets:
Hamstring curl , 1 sec om 3 sec , 60kg 3x12
Lex extension , 1 sec squeeze bovenin 60kg 3x12.

Uiteindelijk tijdens trainen 0,0 last van knie gehad dus dikke prima. Twijfelde eerst of ik wel moest squatten.
Bij ht trainen ervaar je vaak een verdoving door endorfine en adrenaline.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven