Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privƩbericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Had gerekend op jullie hetero-kant, helaas 🤣

We hebben net de kids nieuwe kamers gegeven en zijn nu met de zolder bezigšŸ¤™ gaan wij uiteindelijk slapen
Slapen zelf ook op zolder, let er wel op dat je gegarandeerd airco moet hebben in de zomer, anders slaap je in een broeikas.

Slapen zelf ook op zolder, let er wel op dat je gegarandeerd airco moet hebben in de zomer, anders slaap je in een broeikas.

Net gerenoveerd. Hr ++ glas, nieuw dak, isolatie muren geisoleerd. Ga wel mobiele airco halen , word altijd toch wel 25 graden als het buiten 30+ is.

Zijn bezig om te kopen, kom er maar tussen nu...
Abnormaal. Hoop hier geen 2 jaar meer te zitten.

Woon wel recht aan het park met vijver met mn voortuin. Das echt top. Geen straat voor je deur. Heerlijk

• Heart
Waarderingen: AK
Eindelijk van mn golferselleboog af , sinds ik met links ben gaan sturen in de truck, is het nagenoeg weg.
Stuur al 10 tallen jaren enkel met rechts, ook met lage snelheid manouvreren.

Had er nog niet aan gedacht dat het daaraan kon liggen🤣.
Zocht het eerst in training en dagelijks leven.

Blij dat het over is voor ik met de gear startšŸ‘

Ik begin trouwens weer wat sterker te worden in de workouts, ga kcals iets verlagen -100kcals ofzo. Ben in gewicht ongeveer hetzelfde

Wil alles bewaren voor de rebound straksšŸ¤™

Ik begin trouwens weer wat sterker te worden in de workouts, ga kcals iets verlagen -100kcals ofzo. Ben in gewicht ongeveer hetzelfde

Wil alles bewaren voor de rebound straksšŸ¤™
Voel je je al energieker rondom de training nu je meer eet? Vond dat het grootste voordeel van meer kcal.

Voel je je al energieker rondom de training nu je meer eet? Vond dat het grootste voordeel van meer kcal.

Beetje, heb zoiezo altijd redelijk energy, ongeachts de kcals, op het laatst was het wel even 3 weken bagger.

Vooral libido is beter , afgelopen week meer als de hele maand daarvoor🤠.

Zit nu flink hoger in vetten en carbs, en dat betaald zich wel uit idd

Beetje, heb zoiezo altijd redelijk energy, ongeachts de kcals, op het laatst was het wel even 3 weken bagger.

Vooral libido is beter , afgelopen week meer als de hele maand daarvoor🤠.

Zit nu flink hoger in vetten en carbs, en dat betaald zich wel uit idd
misbruik gebruik je veel caffeine of is dat gewoon van jezelf veel energie hebben? Ik was echt gewoon dood. Kan ook zijn omdat ik op 1500kcal zat en op 2800 maintain:o

Ik rape caffeĆÆne zelfs, hard.

Alleen zwarte gefilterde(bonenkoffie zorgt voor hoger cholesterol)

Dronk alleen water en koffie tot 1200uur. Daarna om de 2 uur eten tot 2200 savonds.

Ongeveer 2 liter water per dag
En 1,5 / 2 liter zwarte koffie

En zwaar adhd gecombineerde type, scoorde 100% op die test. Daarom heb ik ook 6 hobbys🤣🤣

Ik rape caffeĆÆne zelfs, hard.

Alleen zwarte gefilterde(bonenkoffie zorgt voor hoger cholesterol)

Dronk alleen water en koffie tot 1200uur. Daarna om de 2 uur eten tot 2200 savonds.

Ongeveer 2 liter water per dag
En 1,5 / 2 liter zwarte koffie
Lekker, ik drink meestal maar 2 koppen koffie nu maar in de cut ook gewoon 6 :roflol: Maar nooit na 14:00 anders slaap ik minder.
Enige echte koffie is zwarte koffie:cool:

Nu eet ik weer vanaf 0800 smorgens tot 2200

Dalijk met bulk en gear vanaf 0600 smorgens

Status
Gesloten. Neem contact op via privƩbericht.
Terug
Naar boven