- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Haha idd, mijn vader drink ook ruim 2l koffie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha idd, mijn vader drink ook ruim 2l koffie.
Jup. Ik dronk ook minimaal 10 bakken koffie op de wagen. Had al 1L koffie op voordat ik 20km gereden had

Goed getraind dan. Damn. Die labrador van mij zodra die z'n eetbak ziet vliegt ie de hele toko door.Was vergeten toestemming te geven om te eten.
Na 10 min ging ik kijken waar ze bleef🤣🤣🤣
Blaft op commando = Luid! ( 2x luid is 2x blaffen)Goed getraind dan. Damn. Die labrador van mij zodra die z'n eetbak ziet vliegt ie de hele toko door.
Mijn hond als je hem 5sec laat wachten op eten:Was vergeten toestemming te geven om te eten.
Na 10 min ging ik kijken waar ze bleef🤣🤣🤣
Ik wanneer de fitgirl aan het squatten isMijn hond als je hem 5sec laat wachten op eten:
![]()
Als je hem 10min zou laten wachten dan kun je dweilen.

Scoor ik ook punten met onze hond…..
Ras echte vechtershond, als je hem aait vreet ie je hand mee op.
![]()
Aah wat een mooie kleur. Mooi koppie heeftie. Hoe heet ie? 15 jaar, erg respectabele leeftijd!Dan doe ik mee, deze sloeber wordt volgende maand 15 jaar, de foto is van 2011.
![]()
Simba, echt een schat van een hond, zolang hij geen ander mannetje tegenkomt, bij teefjes is hij gewoon liefAah wat een mooie kleur. Mooi koppie heeftie. Hoe heet ie? 15 jaar, erg respectabele leeftijd!

Ziet er nog actief en fit uit💪
DroogklootTsja.
Staan beetje stil, mentaal best dipje gehad.
Echte anticlimax haha
Vandaag 3 setjes bench press geprobeerd , zomaar simpel 60kilos a 3x12. Weinig pijn maar alles behalve optimaal met aan 1 hand maar grip met 3 vingers...
Hammer curl superlicht 12,5 kilos 3x15, laat dumbell dan beetje op duim/wijsvinger rusten ipv echte vaste grip met hand.
Stelt geen kut voor, was zomaar even mentaal kickje.
Gewicht weinig verandert, 86kg na veel.lekker eten. Vanaf morgen weer clean en strict eten en hopelijk vanaf volgende week training wat uitbouwen.
Bekijk bijlage 549404Bekijk bijlage 549405