XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Was vergeten toestemming te geven om te eten.

Na 10 min ging ik kijken waar ze bleef🤣🤣🤣

Bijlagen

• Screenshot_20220218-214755_Video Player.jpg
    Screenshot_20220218-214755_Video Player.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 56
Goed getraind dan. Damn. Die labrador van mij zodra die z'n eetbak ziet vliegt ie de hele toko door.
Blaft op commando = Luid! ( 2x luid is 2x blaffen)
Pakt op commando = pak!
Vasthouden = vast!
Loslaten = los!
Etc etc

Soms loopt ze snachts te spoken, kan vanuit mn bed roepen: Plek! En dan loopt ze zo naar der mand 🤣

Deze honden moet je wel goed opvoeden en heb er 100en uren inzitten. Belangerijk met zo een ras

Ben persoonlijk van mening dat je een hond altijd goed moet trainen, natuurlijk dat soort honden al helemaal, maar een Golden Retriever moet ook gewoon fatsoenlijk onder appèl staan.
Een hond is een jachtdier met instincten die daarbij horen. Je wilt gewoon zo goed mogelijk samen kunnen werken met dat beesie om te zorgen dat ze niet gevaarlijk zijn.

Die commando's die jij noemt beheerst mijn hond gelukkig ook.
Woef = blaffen.
Zachte woef = een zacht piepje.
Vast = pakken
Los = loslaten
Plat = op zijn zijkant gaan liggen
Rug = op zijn rug gaan liggen
Heb zelfs commando's voor al zijn pootjes zodat ie die aangeeft dat je ze goed af kunt drogen.

Bepaalde dingen krijg je natuurlijk niet helemaal uit een hond, maarja dat kan ook niet, die beschermende roedel drang zal er toch altijd op blijven zitten.
Tijdje geleden kreeg mijn vriendin problemen met 2 bezopen Turkse mannen toen ze aan het wandelen was.
Dan gaan zijn rugharen toch wel overeind staan, z'n lippen kwamen omhoog en ging compleet uit zijn plaat. Was meteen afgelopen.

Dan doe ik mee, deze sloeber wordt volgende maand 15 jaar, de foto is van 2011.

FB_IMG_1645701308986.jpg

Beetje pomptraining gedaan.

5 setjes bench piramide
4 setjes bb row dropsets

Supersets: side en frontraise 3x15

Moest een x thuis trainen, vriendin moest op tijd werken ivm carnaval. Zoon riep om de 3 minuten, dochter elke 5 min boven, dus na 35 min maar gestopt🥲.

Gewicht steady +-85,5👍, hou het mooi onder controle. lijk op sommige plekken wel iets leaner geworden, kan te maken hebben omdat ik afgelopen tijd op en soms net boven onderhoud heb gegeten. Ben iets gedropt (+-100cals) afgelopen dagen. Blijf zo doorgaan tot 07 maart.

Laatst bewerkt:
Mooi onderhoud sessie
Squat

4x12 x80kg
5x3 x 110kg

Deadlift.

6x130kg
6x150kg
3x160kg
2x170kg
1x180
Kracht vloog er uit. Weinig moeite en goed explosief met een mooie vorm en erg soepel.

OHP
4x10 x45

Niet erg gepusht

Hou deze week standaard 5x5 schema aan zonder assistance.

.

Laatst bewerkt:
Tsja.

Staan beetje stil, mentaal best dipje gehad.
Echte anticlimax haha

Vandaag 3 setjes bench press geprobeerd , zomaar simpel 60kilos a 3x12. Weinig pijn maar alles behalve optimaal met aan 1 hand maar grip met 3 vingers...

Hammer curl superlicht 12,5 kilos 3x15, laat dumbell dan beetje op duim/wijsvinger rusten ipv echte vaste grip met hand.

Stelt geen kut voor, was zomaar even mentaal kickje.

Gewicht weinig verandert, 86kg na veel.lekker eten. Vanaf morgen weer clean en strict eten en hopelijk vanaf volgende week training wat uitbouwen.

Laatst bewerkt:
Zou wellicht nog paar goede fotos maken om te herinneren.

Nu ben je op behoorlijk droog en een foto is altijd een leuke herinnering voor later.

Zonnebankje, wat koolhydraten erin, pomp en mooie foto maken.

Tsja.

Staan beetje stil, mentaal best dipje gehad.
Echte anticlimax haha

Vandaag 3 setjes bench press geprobeerd , zomaar simpel 60kilos a 3x12. Weinig pijn maar alles behalve optimaal met aan 1 hand maar grip met 3 vingers...

Hammer curl superlicht 12,5 kilos 3x15, laat dumbell dan beetje op duim/wijsvinger rusten ipv echte vaste grip met hand.

Stelt geen kut voor, was zomaar even mentaal kickje.

Gewicht weinig verandert, 86kg na veel.lekker eten. Vanaf morgen weer clean en strict eten en hopelijk vanaf volgende week training wat uitbouwen.

Bekijk bijlage 549404Bekijk bijlage 549405
Droogkloot

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven