XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
sinds maandag ook weer aan de dmha en yohimbe pre workout, slaap is wel minder merk ik. maar ik neem het pas rond 17:00 en ga rond 23:30 naar bed.

Jij geen last van?
Nee weinig last van. Alleen had maar een half scoopje op toen.
Nu overdag trainen en dikke scoop genomen. Kan ik beter savonds niet doen kom ik nu achter.

Ga er wel lekker op

8-ashtray-367x260-1.jpg
We missen de tren en botox nog in dit plaatje

Heeft net een blok gereviseerd dus dan mag het
Ohja, ik wist natuurlijk niet dat je daar lange crackhoer nagels nodig voor had. Niet mijn expertise. Ik heb mijn nagels speciaal aangepast op een toetsenbord uiteraard. Ik weet daarom niet beter.

Ik zeg toch niet dat hij zijn hele kop moet verbouwen, al is dat wel hard nodig. Maar goed, dat is weer een andere discussie. Dit valt letterlijk onder basishygiëne.

@th0maz speciaal voor jou, jou ideaalbeeld 😘
20220310_123931.jpg
Jij lijkt meer op een Barbie dan ik met die lange nagels. Fucking smeerlap die je bent.

Is je geslachtsoperatie uitgesteld omdat je zo loopt te b**chen?

, ik hou het schepje stevig vast. Lijkt mss zo.

Maar dan nog. Ik hou ook van jou botoxteefje.

Laatst bewerkt:
Squat.
10x70kg warm up
4x8 x100kg

3x12 x 75kg Tom platz stand

Stiff legged deadlift;
10x40 warm up( en testen ivm vingers) ( mixed grip)
10x60kg
10x70kg
10x80kg
10x90kg

Seated ohp supersets met front raises

3x12 x 40kg OHP
3x12 x 5 kg FR

Sit ups weighted 10kilo op borst
3x25

Bench press
10x60
4x10 x 80

Bicep curl barbell
35kg 3x12

DMAA houden we erin. Bleef lekker gaan. 1,5uur getraind. Superlekkere flow👌

Nu kinderboerderij met mn kleine jongen✌

Geen crash gekregen?

Nou je het zegt...
Niks eigenlijk?? Heb daarna 4 eieren en 2 krentenbollen en halve liter water op. Ben op mn dooie akker naar de kinderboerderij gereden, net achtertuin nog een stukje ingezaaid. En ben nog lekker fit eigenlijk.
Dus top👌

Blijf een beetje schommelen tussen 85/86 kilo( ligt aan hoeveel en wat ik eet die dag.
Wil wel eens een dagje iets over onderhoud gaan maar dat is hooguit 200kcals die ik de dag erop compenseer .

Laatst bewerkt:
Is dit nog niet shredded genoeg?!

Ja denk het?

Maar moet nog even 2 weken wachten om te starten ivm gebroken vinger.
Maar de 21e ga ik ervoor.
En tot die tijd maintain ik dit gewicht, gaat nog makkelijker als gedacht, moet je nagaan hoeveel je kan bereiken als je je voeding goed onder controle hebt. Ben erg content dat ik dat zo kan handelen natty.

Ben het wel zat, voel me plat , niet sterk , kracht staat al een half jaar zo goed als stil.
Mentaal kan ik dit prima hebben eigenlijk.
Maar dat is mss ook omdat ik al een paar weken rond onderhoud eet.

Nog een weekje aanklooien...

Bench press

10x50kg warm up
10x70kg
10x80kg
5x90kg
10x70paused 2 sec
10x70 1sec om 3 sec
Beetje pompen

BOR

4x15 x70 reversed grip en 1sec om 3 sec

Supersets
Dumbell flyes 15kg en front raise 7,5kg

Dumbell flyes 3x10
Front raise 3x15

Ez bar bicep curl superset met straight bar tricep pushdown
3x15 x25kg bicep curl
3x15 x30 tricep pushdownm

Lekker pomptraining

Heb mijn nieuwe schema gekregen. Word lekker intenstief en 5 dagen per week.

Push/pull/legs UB /LB

Ga zometeen naar de gym om alvast 1 cycle erop te hebben staan zodat ik komende week niet meer veel hoef te wennen.

Voedingsschema past ook zeer goed bij mij.
Is een clean and lean schema en start op 3350 kcals. Zondag de boodschappen daarvoor inslaan.

Bedoeling is goed massa pakken en toch in shape blijven. Duur vd kuur staat ook niet vast en hangt af van de progressie die gemaakt word.

Lekker man!
Heb je ooit overwogen om Pull/Push/Legs te doen?
Als je push/pull/legs doet dan belast je op pull je rug vrij flink, duh, want je traint rug.
De dag daarna met legs gebruik je je rug ook stiekem vrij veel met dingen zoals deadlift en/of RDL's.

Dus dan kun je je rug trainen, 1 dag je rug ontzien tijdens Push, daarna legs doen en dan heb je een veel frissere rug.

Lekker man!
Heb je ooit overwogen om Pull/Push/Legs te doen?
Als je push/pull/legs doet dan belast je op pull je rug vrij flink, duh, want je traint rug.
De dag daarna met legs gebruik je je rug ook stiekem vrij veel met dingen zoals deadlift en/of RDL's.

Dus dan kun je je rug trainen, 1 dag je rug ontzien tijdens Push, daarna legs doen en dan heb je een veel frissere rug.
Nooit overwogen maar dat is puur mijn gebrek aan inzichten in schemas. Zo goed als ik me in voeding en gear heb ingelezen, zo slecht heb ik me daar op gefocust. En dat is ook de reden van de coaching. Kan en wil ook niet een goeroe op alle aspecten te worden. Ik wil gewoon beuken en vreten🤷‍♂️.

Maar het staat me erg aan. Eindelijk een echte uitdaging. Ben benieuwd💪💪

Nooit overwogen maar dat is puur mijn gebrek aan inzichten in schemas. Zo goed als ik me in voeding en gear heb ingelezen, zo slecht heb ik me daar op gefocust. En dat is ook de reden van de coaching. Kan en wil ook niet een goeroe op alle aspecten te worden. Ik wil gewoon beuken en vreten🤷‍♂️.

Maar het staat me erg aan. Eindelijk een echte uitdaging. Ben benieuwd💪💪
Leuk man, lekker kuren, heerlijk omhoog in kcal en vlammen maar! Gewoon lekker je coach volgen, werkt het beste :)

Ik verbrand dagelijks ongeveer 300 cal in een uur en begin er echt de pest in te krijgen, begin bijna te denken dat je zonder hulpmiddeltjes never nooit shredded kan worden, toch maar even dat eetschema van mij eens doornemen, daar kan de stoorzender zitten, moet ik mezelf uithongeren ofzo? aq.

Ik verbrand dagelijks ongeveer 300 cal in een uur en begin er echt de pest in te krijgen, begin bijna te denken dat je zonder hulpmiddeltjes never nooit shredded kan worden, toch maar even dat eetschema van mij eens doornemen, daar kan de stoorzender zitten, moet ik mezelf uithongeren ofzo? aq.
Het is wel mogelijk zonder hulp,

Gewoon discipline tonen, 24/7 @ 365

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven