XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dan zou ik fox gym den bosch kiezen als we keer met meerdere gaan trainen, dichtbij ehv helmond, dacht dat mike omgeving oirschot komt en dan voor jou is het ook wel te doen.
Ja is te doen met de trein, lijkt me leuk.

• Heart
Waarderingen: AK
Kom er wel op terug begin vd zomer om iets concreets te plannen wat iedereen past.

• Topic Starter Topic Starter
A southern party🤠

Jieeeehaaa🤠

Ik verbrand dagelijks ongeveer 300 cal in een uur en begin er echt de pest in te krijgen, begin bijna te denken dat je zonder hulpmiddeltjes never nooit shredded kan worden, toch maar even dat eetschema van mij eens doornemen, daar kan de stoorzender zitten, moet ik mezelf uithongeren ofzo? aq.
Zonder doping kan je shredded worden met dunne spieren. Of niet shredded met dikkere spieren.

1647426306212.png

1647426360186.png
1647427213819.png

Toen ik als jongen van 14 aan atletiek ging doen waren Daley Tompson en Jurgen Hingsen mijn helden. De tienkampers van tegenwoordig worden op doping getest en zien er uit als ecto´s.

Laatst bewerkt:
Oh echt joh? Je ziet er zo lean uit, had je ergens in de 70-75kg geschat :) maar dan nog, 14 kilo spieren erbij, das een mooi target. Kan je lekker flink gaan eten 😀
Ja viel me alles mee waar ik op uit kwam. Al is mn lengte wel 1.87, dat plaatst het wel in perspectief dan.

1647426306212.png

1647426360186.png
1647427213819.png

Toen ik als jongen van 14 aan atletiek ging doen waren Daley Tompson en Jurgen Hingsen mijn helden. De tienkampers van tegenwoordig worden op doping getest en zien er uit als ecto´s.
Heel raar, die onderste is net mn pa, precies hetzelfde hoofd, lijkt net een foto van hem uit de jaren 90, kapsel ook exact. Rare gewaarwording( 18 jaar geleden alweer.RIP )

Heel raar, die onderste is net mn pa, precies hetzelfde hoofd, lijkt net een foto van hem uit de jaren 90, kapsel ook exact. Rare gewaarwording( 18 jaar geleden alweer.RIP )
Nou je het zegt, jij lijkt inderdaad op Juergen! (Die gast is zeker 2m en woog toen waarschijnlijk 110kg.)

Stel maar voor met permanentje( die foto kan ik zo snel niet bij)

Klopt, dat was ook mijn streef fysiek, functioneel gespierd.
Maar tegenwoordig lijken ze anders te zijn, vooral lichter.
De lichamen passen tegenwoordig beter bij de sport, zeker in de topsport.

Ik verbaas me er telkens over, 1.87 en 86kg .... Ben benieuwd hoe je uit de kuur komt. Prima start punt.
Ja het heeft mij ook verbaasd. Dacht echt ergens half in de 70 uit te komen. Maar de laatste 4 kilo deed heel veel, heel snel. En was eerder op mn doel als gedacht😆

Bijna 6 maanden geleden🤣 @105kg

3 maand geleden:

@95kg ongveer.

Sinds een maandje: @86kg

Die laatste 9 kilo hebben veel gedaan zoals je ziet en vooral die laatste 4kg kwam veel resultaat af. Zonder al te veel moeite. Heb ook geen tegenslag met afvallen gehad, ben nooit stilgevallen of gestagneert. Continue in de gaten gehouden. Ik woog zelfs 2x per dag , ook om mezelf met volle maag en actieve dag in de gaten te houden, na paar dagen stilstand gelijk bijgestuurd. Was een heel goede en ook leerzaam traject. Ik heb er veel van opgestoken along the way.

Thanks en we gaan het zien idd👍✌

Laatst bewerkt:
Nu op weg naar de massa van 3 maanden terug en de droogheid van nu :D

Ja het heeft mij ook verbaasd. Dacht echt ergens half in de 70 uit te komen. Maar de laatste 4 kilo deed heel veel, heel snel. En was eerder op mn doel als gedacht😆

Bekijk bijlage 550416
Bijna 6 maanden geleden🤣 @105kg

3 maand geleden:
Bekijk bijlage 550418
@95kg ongveer.

Sinds een maandje: @86kg
Bekijk bijlage 550421

Die laatste 9 kilo hebben veel gedaan zoals je ziet en vooral die laatste 4kg kwam veel resultaat af. Zonder al te veel moeite. Heb ook geen tegenslag met afvallen gehad, ben nooit stilgevallen of gestagneert. Continue in de gaten gehouden. Ik woog zelfs 2x per dag , ook om mezelf met volle maag en actieve dag in de gaten te houden, na paar dagen stilstand gelijk bijgestuurd. Was een heel goede en ook leerzaam traject. Ik heb er veel van opgestoken along the way.

Thanks en we gaan het zien idd👍✌
Goed droog :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven