Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het is wel mogelijk zonder hulp,

Gewoon discipline tonen, 24/7 @ 365
Mijn bovenlichaam oogt lean, benen ook, de buik tja… die is wat platter maar zit er nog steeds, ik ga even mijn eetschema doorspitten, want wanneer ik wel eens een Mars eet zit ik met het gevoel van oh god, een uur voor niks lopen zweten, de volgende dag ga ik dan zwaarder trainen, combinatie van weerstand aan en uit, de pijp is dan op een gegeven moment echt wel leeg…

• Topic Starter Topic Starter
Mijn bovenlichaam oogt lean, benen ook, de buik tja… die is wat platter maar zit er nog steeds, ik ga even mijn eetschema doorspitten, want wanneer ik wel eens een Mars eet zit ik met het gevoel van oh god, een uur voor niks lopen zweten, de volgende dag ga ik dan zwaarder trainen, combinatie van weerstand aan en uit, de pijp is dan op een gegeven moment echt wel leeg…
De les die geleerd is: skip die mars🤷‍♂️🤣

Jij bent momenteel gewoon perfect in mijn optiek, nu weet ik jouw doel en zie ik datzelfde lichaam voor me met iets meer massa, wordt wel mooi, denk dat jij volgend jaar wel anders zal zijn dan nu.

Ik hoop volgend jaar wel richting de 100kg te zitten met iets hoger vet% . Weet niet of dat haalbaar is maar dat zie ik wel

Wat weeg je nu?

Zolang je in de bulk sterker word is alles gucci. Hammer op die progressive overload. Komende maanden kan je echt mega sterk worden als je consistent bent!

Misschien als je paar weken in de bulk zit een training sessie samen draaien. Weet zeker dat paar mensen hier op het forum die ook uit de buurt komen er ook wel interesse in hebben.

Even w8en tot mn vriendin der workout klaar is.
Dan rij ik naar de gym voor de eerste push sessie, gewoon even aanvoelen en inkomen.

Dan zou ik fox gym den bosch kiezen als we keer met meerdere gaan trainen, dichtbij ehv helmond, dacht dat mike omgeving oirschot komt en dan voor jou is het ook wel te doen.
Fijnaart. West coast bruh. Waar je koffie ken drinken met Franske bauer in de jumbo👌

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven