- Waardering
- 239
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man💪Goed resultaat en de discipline is on point!!
Ben benieuwd naar over een maandje of 2 3 met wat extra hulp..![]()
Ik heb de eerste maanden -1000kcals tekort aangehouden, toen rond de -700kcals en langzaam cardio toegevoegd zodat ik toch iets meer kon eten, laatste 1,5 maand -300kcals tekort aangehouden en toen best wat cardio erbij gaan doen.Netjes ! Goed resultaat
Hoe heb je het aangepakt met calorieën? Waar kom je vanaf en hoeveel eet je nu?
Staat vast ergens maar niet hele log gevolgd
Thanks man . Jij ook goed bezig✌
Hoe leaner je bent hoe beter je lichaam ook met het eten omgaat trouwens dus dat zal ook schelenEn eet nu 3150/3200 per dag @86kg en dat is mn onderhoud al een maandje en doe geen cardio, vermoed dat ik in mn allereerste bulk mn onderhoud te laag heb ingeschat en zo dus massa heb misgelopen, gezien de kcals die ik nu nog kan eten met dit bw.
Och ik heb in het begin ook weleens een dag oid 1300/1500 kcals tekort gegeten dus 1500/1700kcals ben ik wel een paar keer geweest.Hoe leaner je bent hoe beter je lichaam ook met het eten omgaat trouwens dus dat zal ook schelen
Hoe laag zat je op het laagst dan? Laatste maand -300 kcals tekort lees ik dus iets van 2800?
Cool hemd.Pull sessie. Gewichten zijn nog niet bij elke oefening representatief omdat ik alles rustig test en even aanvoel hoe en wat.
Cable pullover:2x15kg warm up
1x15x 30kg
1x25x 20kg
Dumbell row: beetje opletten met vinger dus nog zeker nog niet gepusht
12x 25kg
Back off 80% : 18x20kg
Back off 60% : 20 x15kg
One arm cable row:
1x12 x20kg
1x11 x 25kg
Close grip pulldown
2x12 x50kg
1x20x 40kg back off 75%
Chest supported rear lateral raise dumbell:
2x12 x6kg
One arm cable curl:
3x12x 10kg
Hammer curl:
3x12x10kg
Uurtje getraind.
Bekijk bijlage 550514Bekijk bijlage 550515
Jammer dat je uit de buurt woont, had graag samen met je willen trainen.Train in mn trui, durf nog niet zo te trainen🤣Was voor de foto. Zit wel lekker though
Voelt zeker al lekker aan of niet?Ben sinds eergister trouwens al op mn kcals gaan zitten die mn voedingschema aangeeft, 3350kcals
Mentaal even omschakelen hoor. Gelijk angstvallig op de weegschaal kijken🤣
Haha ken het, gaat vanzelf over (sneller als je denkt).Mentaal even omschakelen hoor. Gelijk angstvallig op de weegschaal kijken🤣
Maar wel lekker idd👍
Haha ken het, gaat vanzelf over (sneller als je denkt).
Ben benieuwd hoe het gaat in de vrachtwagen met die idioten op de wegDat was het dan, het natty zijn🤠
Eerste 0.5ml net gezet, niks gevoeld en niks gemerkt👌.
Ging perfect, gelijk even rondje gelopen met de hond. Even eten en dan naar de gym( ben deze week nog thuis ) nu uurtje later ook nog geen pip.

LETS GOOOOOOOO 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀Dat was het dan, het natty zijn🤠
Ging perfect, gelijk even rondje gelopen met de hond. Even eten en dan naar de gym( ben deze week nog thuis ) nu uurtje later ook nog geen pip.
To the moonDat was het dan, het natty zijn🤠