MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed resultaat en de discipline is on point!!
Ben benieuwd naar over een maandje of 2 3 met wat extra hulp.. :thumbs:

Netjes ! Goed resultaat
Hoe heb je het aangepakt met calorieën? Waar kom je vanaf en hoeveel eet je nu?
Staat vast ergens maar niet hele log gevolgd

Petje af hoor
Lekker man

• Topic Starter Topic Starter
Goed resultaat en de discipline is on point!!
Ben benieuwd naar over een maandje of 2 3 met wat extra hulp.. :thumbs:
Thanks man💪

Netjes ! Goed resultaat
Hoe heb je het aangepakt met calorieën? Waar kom je vanaf en hoeveel eet je nu?
Staat vast ergens maar niet hele log gevolgd
Ik heb de eerste maanden -1000kcals tekort aangehouden, toen rond de -700kcals en langzaam cardio toegevoegd zodat ik toch iets meer kon eten, laatste 1,5 maand -300kcals tekort aangehouden en toen best wat cardio erbij gaan doen.
En nu een maandje op/rond onderhoud.

Dat was in grote lijnen de opzet, heb weleens iets afgeweken op bepaalde dagen om het 1 en ander te compenseren oid. Heb op zondag altijd gecheat met maaltijden met goede macros, maar zelfs dan lette ik overdag zo op, dat ik niet boven onderhoud kwam.
Ben bij aanvang volledig gestopt met alle snelle suikers, behalve een banaan oid.
Verder kwam het op karakter aan, met kerst en alle dagen eromheen zelfs clean gegeten.
Heb er veel voor moeten laten en opgeofferd. Dit was mn eerste cut sinds ik begin met trainen , train nu een jaar echt serieus en strict kwa training en voeding. Daarvoor een jaartje prullen zonder schema en niet op voeding gelet.
Heb alles gaanderweg mezelf aangeleerd dmv lezen/lezen/lezen en veel filmpjes en artikelen bekijken op youtube.

Ik at einde bulk 4000kcals per dag @105kg

En eet nu 3150/3200 per dag @86kg en dat is mn onderhoud al een maandje en doe geen cardio, vermoed dat ik in mn allereerste bulk mn onderhoud te laag heb ingeschat en zo dus massa heb misgelopen, gezien de kcals die ik nu nog kan eten met dit bw.

Thanks man . Jij ook goed bezig✌

En eet nu 3150/3200 per dag @86kg en dat is mn onderhoud al een maandje en doe geen cardio, vermoed dat ik in mn allereerste bulk mn onderhoud te laag heb ingeschat en zo dus massa heb misgelopen, gezien de kcals die ik nu nog kan eten met dit bw.
Hoe leaner je bent hoe beter je lichaam ook met het eten omgaat trouwens dus dat zal ook schelen
Hoe laag zat je op het laagst dan? Laatste maand -300 kcals tekort lees ik dus iets van 2800?

Hoe leaner je bent hoe beter je lichaam ook met het eten omgaat trouwens dus dat zal ook schelen
Hoe laag zat je op het laagst dan? Laatste maand -300 kcals tekort lees ik dus iets van 2800?
Och ik heb in het begin ook weleens een dag oid 1300/1500 kcals tekort gegeten dus 1500/1700kcals ben ik wel een paar keer geweest.
Op het laatst werd ik cringy en echt futloos en ben ik idd rond de 2800 gaan zitten en na wat tips hier vooral aangevuld met carbs. Dit heeft me het laatste zetje gegeven want dat was wel een punt dat ik wou stoppen omdat ik mentaal opgebrand was. Dus nog mooi een kilo eraf kunnen snoepen over de laatste 4 weken.
Kwam op 85 uit op zn laagst. Zit nu op 86kg omdat ik nu echt op onderhoud eet en soms iets erboven dus vooral maagvulling en glycogeen en vocht
Maar paar dagen opletten en heb weer 85 kg erop staan.
Voelt fijn om het zo te kunne controleren, dat is na het fysiek, het mooiste wat ik van deze cut overgehouden heb.

Pull sessie. Gewichten zijn nog niet bij elke oefening representatief omdat ik alles rustig test en even aanvoel hoe en wat.

Cable pullover:2x15kg warm up

1x15x 30kg
1x25x 20kg

Dumbell row: beetje opletten met vinger dus nog zeker nog niet gepusht
12x 25kg

Back off 80% : 18x20kg

Back off 60% : 20 x15kg

One arm cable row:
1x12 x20kg
1x11 x 25kg

Close grip pulldown
2x12 x50kg

1x20x 40kg back off 75%

Chest supported rear lateral raise dumbell:
2x12 x6kg

One arm cable curl:
3x12x 10kg

Hammer curl:
3x12x10kg

Uurtje getraind.

Laatst bewerkt:
Pull sessie. Gewichten zijn nog niet bij elke oefening representatief omdat ik alles rustig test en even aanvoel hoe en wat.

Cable pullover:2x15kg warm up

1x15x 30kg
1x25x 20kg

Dumbell row: beetje opletten met vinger dus nog zeker nog niet gepusht
12x 25kg

Back off 80% : 18x20kg

Back off 60% : 20 x15kg

One arm cable row:
1x12 x20kg
1x11 x 25kg

Close grip pulldown
2x12 x50kg

1x20x 40kg back off 75%

Chest supported rear lateral raise dumbell:
2x12 x6kg

One arm cable curl:
3x12x 10kg

Hammer curl:
3x12x10kg

Uurtje getraind.

Bekijk bijlage 550514Bekijk bijlage 550515
Cool hemd.

Bijna 14 uur gewerkt maar gewoon gegaan.

Seated leg curl
3x15x 60kg

Leg extension
3x15 x65kg

Mogen beide zwaarder komende week

Squat:
1x12 x100kg

Back off 75%
1x18 x 80= fail ( niet gek na 14 uur werk)

Squat na leg curl en leg extension is echt fucking lekker🤙🤙

Nog wat bulgarian split squats geoefend op vorm.

Decline crunches/leg raises gedaan en standing calf raises, niet zo interessant.

Klaar voor de start..... af!

Fijn weekend allen✌

Ben sinds eergister trouwens al op mn kcals gaan zitten die mn voedingschema aangeeft, 3350kcals

Dat was het dan, het natty zijn🤠

Eerste 0.5ml net gezet, niks gevoeld en niks gemerkt👌.
Ging perfect, gelijk even rondje gelopen met de hond. Even eten en dan naar de gym( ben deze week nog thuis ) nu uurtje later ook nog geen pip.

Ging perfect, gelijk even rondje gelopen met de hond. Even eten en dan naar de gym( ben deze week nog thuis ) nu uurtje later ook nog geen pip.
Ben benieuwd hoe het gaat in de vrachtwagen met die idioten op de weg:D

LETS GOOOOOOOO 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀

To the moon:flexbiceps:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven