MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Check in. Nieuwe (digitale weegschaal nu) 91.3 gemiddeld.

Overal(sommige plekken paar) cm erbij. Taille gelijk op 82cm zoals vorige week.

Zit erg goed in mn vel.
Hou geen vocht vast en dat is het doel, lean blijven.
Drink 5 liter per dag, eet strict, denk nieteens aan cheaten. Twijfel zelfs over mn cheatmeal omdat morgen maar ga het gewoon eten, weet dat het mentaal helpt.

Laatst bewerkt:
Check in. Nieuwe (digitale weegschaal nu) 91.3 gemiddeld.
Bekijk bijlage 552323Bekijk bijlage 552324Bekijk bijlage 552325Bekijk bijlage 552326

Overal(sommige plekken paar) cm erbij. Taille gelijk op 82cm zoals vorige week.

Zit erg goed in mn vel.
Hou geen vocht vast en dat is het doel, lean blijven.
Drink 5 liter per dag, eet strict, denk nieteens aan cheaten. Twijfel zelfs over mn cheatmeal omdat morgen maar ga het gewoon eten, weet dat het mentaal helpt.
Reardelts zien er goed uit.

Ja klopt maar front en sides moet echt meer massa op. Staan niet in verhouding .kan ook aan manier van posen liggen. Ben ik nog lerende in

Mn armen en schouders beginnen toch echt te groeien nu. Ook wel te merken aan de gewonnen cm's.
Eigenlijk begin ik overal wel enige groei op te merken.

Ik ga actief aan de slag om een betere slaap te creëren. Behalve voor de gains ben ik er mentaal ook wel klaar mee ( en voor)
Ik heb sinds mn jeugd nog nooit 1 nacht normaal geslapen. Dit zal ook nooit 100% worden maar ga wel kijken of ik er nog verbetering in krijg.

Laatst bewerkt:
Push ging lekker.

35kilo dumbell press voor 8 reps dus die moet volgende x nog een keer 35kg. Back off sets wel de pr kwa reps verbroken met toch 2.5kg erop tov vorige week

Incline smith press 45° werkset en backoff sets gehaald met 2.5kg erop tov vorige week EN PR kwa reps verbroken💪

Cable front raises en cable side raises even met free weights gedaan want dat kabelstation was de hele tijd bezet, wel 1kg erbovenop en gered, 3sec om 3 sec wat resulteerde in een hele lekkere pomp .

Voel me goed, mentaal en fysiek.

Laatst bewerkt:
Pull.

Weinig op te merken behalve dat het als een raket gaat. De explosiviteit, de energie, de drive, ongelofelijk.

Alles superlekker gegaan.
Alleen chest supported rear lat raise even pas op de plaats omdat ik vorige keer merkte dat ik lichtelijk aan het zwaaien was, dus even hetzelfde gewicht genomen en daar goed op gelet en deze keer voelde die super dus die ken ik ook weer afstrepen.

Mn arm lijkt wel oftie ontploft van de pomp, dit heb ik nog niet eerder zo gehad( de mate van pomp)

Volgens mij gaat het best goed🙃.

Ik ga niet meer off vermoed ik😲🤷‍♂️

Laatst bewerkt:
Wanneer ben je klaar met je kuur en ga je daarna cruisen ?
Of skinny fat de zomer in :D of hoe ga je dat ondervangen?

Wanneer ben je klaar met je kuur en ga je daarna cruisen ?
Of skinny fat de zomer in :D of hoe ga je dat ondervangen?

Kuur is klaar als progressie ophoudt( zal coach vanzelf opmerken) en gezondheid in het geding komt. Ik laat tzt nogmaals bloedwaardes testen.
Daarna wss cruise ja..

Doel is ook om lean te blijven dus waar nodig word de voeding aangepast. Maar tot nu toe lukt dat prima. Ik eet clean dus dat moet goedkomen. Ik ga de zomer in zoals ik er dan bijsta. Ik hoef voor niemand strak in het pak te staan om te showen. Het gaat me puur om gains en gezondheid en hoe ik er in een bepaalde tijd van het jaar bijsta vind ik bijzaak.

Alles word goed in de gaten gehouden en waar nodig bijgestuurd.💪

Pull.

Weinig op te merken behalve dat het als een raket gaat. De explosiviteit, de energie, de drive, ongelofelijk.

Alles superlekker gegaan.
Alleen chest supported rear lat raise even pas op de plaats omdat ik vorige keer merkte dat ik lichtelijk aan het zwaaien was, dus even hetzelfde gewicht genomen en daar goed op gelet en deze keer voelde die super dus die ken ik ook weer afstrepen.

Mn arm lijkt wel oftie ontploft van de pomp, dit heb ik nog niet eerder zo gehad( de mate van pomp)😍

Bekijk bijlage 552753

Bekijk bijlage 552754

Volgens mij gaat het best goed🙃.

Ik ga niet meer off vermoed ik😲🤷‍♂️
Pohh ziet er goed uit kerel

Een stuk voller lijkt ook wel, goed bezig man

Laatst bewerkt:
Aardig aan het bouwen Mike! Lijkt inderdaad een heel stuk voller. Gaat lekker vlot 🚀

Lekker bezig zeg. Heb je geen andere gym in de buurt met iets meer passie en plate loaded machines ofzo?

Lekker bezig zeg. Heb je geen andere gym in de buurt met iets meer passie en plate loaded machines ofzo?

Jazeker. Er zit een gym genoemd " de bodybuilder" hier in roosendaal.
Idd echt een fitness gym. Altijd heerlijk rustig maar echt basic shit.

Zodra mn abbo is afgelopen ga ik bij die hardcore gym knallen💪, 2 maandjes dacht ik nog.

Jazeker. Er zit een gym genoemd " de bodybuilder" hier in roosendaal.
Idd echt een fitness gym. Altijd heerlijk rustig maar echt basic shit.

Zodra mn abbo is afgelopen ga ik bij die hardcore gym knallen💪, 2 maandjes dacht ik nog.
Kunt ook nog bij die Big Gym bij het busstation kijken maar vgm is het altijd t*ring druk daar

Kunt ook nog bij die Big Gym bij het busstation kijken maar vgm is het altijd t*ring druk daar

Niet zo een goede ervaring mee, had een abbo afgesloten, toen kwam net de lockdown, kon niet meer opzeggen, kreeg weken geen gehoor. Toen kwam het bericht dat ik te laat was om het abbo op te zeggen terwijl hun niet reageerden. Klantenservice van 0900 tot 1000 geopend...
Jaar lang betaald voor jan lul.
Maar zou wel een optie kunnen zijn als er niks anders is.

Zag er wel netjes en ruim uit. Maar een hele hoop buitenlands volk...

Die hardcore gym zit in een loods aan een huis en daar trainen ook mensen voor shows dacht ik

Niet zo een goede ervaring mee, had een abbo afgesloten, toen kwam net de lockdown, kon niet meer opzeggen, kreeg weken geen gehoor. Toen kwam het bericht dat ik te laat was om het abbo op te zeggen terwijl hun niet reageerden. Klantenservice van 0900 tot 1000 geopend...
Jaar lang betaald voor jan lul.
Maar zou wel een optie kunnen zijn als er niks anders is.

Zag er wel netjes en ruim uit. Maar een hele hoop buitenlands volk...

Die hardcore gym zit in een loods aan een huis en daar trainen ook mensen voor shows dacht ik
wat maakt het nou uit dat er mensen lopen met aan andere afkomst?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven