MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goede zware training gehad.

Bewust een x zonder pwo. Beetje balans houden

Bijv close grip pulldown, 1x12 x 60 en 1x11x 60
Daarna op 75 procent nog 20 reps. En dus niet slingeren met dat ding. Bovenlichaam minimaal mee laten liften. En langzaam gecontroleerd naar boven.waar ik zit zie je ze meestal gaan als tarzan aan een liaan🤣

Had nu ook wat minder rust tussen oefeningen genomen ivm de tijd. Vriendin moest werken en 2 zieke kindjes en 12 uur gewerkt.
Was weer een beste dag.
Eten maken voor morgen, uurtje tv en eten en dan maar naar bed🤙

Laatst bewerkt:
Toch goed kunnen trainen gister.
Op alles vooruitgang tov vorige week

Zal is een keer scheren.dan is het wat beter te zien ( denk ik)

Vormcheckfilmpje met 100kg ( pr was 125kg 5x5 voor start cut en ooit 3x 150 net parallel)

Goed gekeurd door coach, ga voortaan wel andersom uit het rack zodat ik vooruit terug kan lopen.

Had hiervoor al paar oefeningen gedaan en zo gaar als wat maar vorm toch prima.
Vannacht bijna 8 uur geslapen dus weer TOPFIT

Laatst bewerkt:
Toch goed kunnen trainen gister.
Op alles vooruitgang tov vorige week

Zal is een keer scheren.dan is het wat beter te zien ( denk ik)Bekijk bijlage 552169

Vormcheckfilmpje met 100kg ( pr was 125kg 5x5 voor start cut en ooit 3x 150 net parallel)

Goed gekeurd door coach, ga voortaan wel andersom uit het rack zodat ik vooruit terug kan lopen.

Had hiervoor al paar oefeningen gedaan en zo gaar als wat maar vorm toch prima.
Vannacht bijna 8 uur geslapen dus weer TOPFIT

Hoe heb je in hemelsnaam dat achteruit teruglopen verzonnen?

Hoe heb je in hemelsnaam dat achteruit teruglopen verzonnen?
Ik zie het stiekem toch vaker in de gym dat mensen dit doen. Levensgevaarlijk aangezien als je tot max gaat je echt geen energie meer hebt om jezelf “blindelings” naar achter te maneuvreren.

Zou echt met klem adviseren eruit pakken en 1 a 2 stappen naar achter zou dit dus ook minimaliseren (energie besparen) en dan je reps en weer vooruit terug in de rack.

Jullie hebben wel gelijk hoor en pas het meteen aan.
Niet bij stilgestaan eigenlijk.
Zo leren we van mekaar👌

Moet nog ff goede liftschoenen fixen.
Op nike air max is het zeer instabiel en zak je zo paar cm door je zool heen

Platte schoenen als Vans vind ik ook wel stabiel, maar speciale liftschoenen kosten niet veel meer.

Ik doe wel op sokken en vind dit persoonlijk het fijnst om toch die stabiliteit te hebben.

Is het dan niet glad met de walk out? Ik gebruik zelf versleten kappa schoenen van 20 euro..
Mijn gym heeft zon pro powercage met houten vloer. Doe (deed) DL tevens ook zonder schoenen.

Zou persoonlijk niet squaten op een mat aangezien die lichtjes altijd mee veert. Maar elke gym heeft het weer anders.

Mijn gym heeft zon pro powercage met houten vloer. Doe (deed) DL tevens ook zonder schoenen.

Zou persoonlijk niet squaten op een mat aangezien die lichtjes altijd mee veert. Maar elke gym heeft het weer anders.

Zijn massieve rubberen matten. 0 vering, fijn spul

Maar zodra mn abbo is afgelopen ga ik naar een hardcore gym in de buurt.
"De bodybuilder" heet ie.

Wel jammer want nu ben ik de sterkste in de gym. En daar wss het groentje, dag ego🖐

Dat is wel ziek, bij ons hebben we volgens mij een beton achtige vloer:roflol:

Zijn massieve rubberen matten. 0 vering, fijn spul

Maar zodra mn abbo is afgelopen ga ik naar een hardcore gym in de buurt.
"De bodybuilder" heet ie.

Wel jammer want nu ben ik de sterkste in de gym. En daar wss het groentje, dag ego🖐
Een hardcore gym lijkt me sowieso beter. Toch zou ik het liefst gewoon een powerrack met deadlift platform willen, jammer genoeg geen ruimte voor.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven