MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dan heb je niet de hele post gelezen .
Daarin zeg ik wat anders.
Ben zelf kwart marokkaans maat🤣 ( opa moeders kant)
Ik noem het beestje gewoon bij de naam en toevallig zijn het hier in Roosendaal gewoon de marokkaanse jongens die heel de stad vergallen👍
Misschien moet je burgemeester van Roosendaal worden.

• Topic Starter Topic Starter
Die formuleert het net zo als ik🤪
Hij is tenminste diegene die meteen de ME de wijken instuurt itt de vorige burgermeester die zich aan huis liet intimideren( zo erg is het ja
Hahahaha hier wordt de deur van de burgemeester opgeblazen met cobra’s :roflol:

Hoog libido
Merkbaar meer geduld
Zit heerlijk in mn vel
Nog geen explosieve krachttoename maar wel progressie elke workout maar is ook pas week 4.
Voel mezelf "sterk"
Duidelijk vollopen van lichaam en zie langzaam steeds meer verandering.
Ballen van een 13 jarige

Geen gevoelige tepels, hier was ik wel erg bang voor omdat ik nog heel kleine puberale gyno heb overgehouden, word ook niet groter oid.
( heb nogmaals bloedtest laten doen voor prolactine en oestrogeen om eventuele aromasindosis te bepalen mocht het nodig zijn)
🤷‍♂️
Al met al een dikke 10 tot nu toe
Mooi om te horen dat het goed gaat:cool: hou er wel rekening mee dat gevoelige tepels nog kan komen, dacht er zelf ook mooi mee weg te komen maar het kwam bij mij pas in week 8..... :(

Mooi om te horen dat het goed gaat:cool: hou er wel rekening mee dat gevoelige tepels nog kan komen, dacht er zelf ook mooi mee weg te komen maar het kwam bij mij pas in week 8..... :(

Yes, vandaar nog een bepaling prolactine en oestrogeen laten doen.
Heb nolvadex/aromasin en ook nog 2 doosjes arimidex liggen. Ben er zeker op voorbereid💪

Ik weet niet of je met jou verleden wel met je vinger moet gaan wijzen.
Als een ervaringsdeskundige al niet meer wat mag zeggen, wat zegt dat dan over de fatsoensrakkers :D
Mike... jammer dat je met jouw ervaringen en het toch weer op de rails krijgen van je leven, op een truck zit.
Je zou een goed voorbeeld kunnen zijn voor de jeugd, van mannen zoals jou, nemen ze de adviezen gemakkelijker op.

Als een ervaringsdeskundige al niet meer wat mag zeggen, wat zegt dat dan over de fatsoensrakkers :D
Mike... jammer dat je met jouw ervaringen en het toch weer op de rails krijgen van je leven, op een truck zit.
Je zou een goed voorbeeld kunnen zijn voor de jeugd, van mannen zoals jou, nemen ze de adviezen gemakkelijker op.

Ja dat is zo.
Ik heb alles afgezworen en uitgesloten wat met die wereld te maken heeft.
Ik heb dat boek echt dichtgedaan.
Heb wel een interview gedaan ooit.
Jong mannetje, zwaar aan de dope en medicatie.

Schaam me nergens voor ofzo, ben er altijd heel open in. Het is gegaan zoals het gegaan is. Ben al met -5 punten de wereld ingestuurd dus dat het zo goedgekomen is mag wel een wonder heten

Aan het intervieuw gezien te hebben heb je nu je dream life. Partner met kinderen en je bent chauffeur!

Wel heavy story.

Is het nu micheal alias mike ofwa.

• Like
Waarderingen: AK
Ja dat is zo.

Schaam me nergens voor ofzo, ben er altijd heel open in. Het is gegaan zoals het gegaan is. Ben al met -5 punten de wereld ingestuurd dus dat het zo goedgekomen is mag wel een wonder heten

Dat veel is goedgekomen ligt volgens mij grotendeels aan jezelf. Moest wel een traantje wegpinken, wat ik maar een paar keer in mijn leven heb gedaan.

Dat veel is goedgekomen ligt volgens mij grotendeels aan jezelf. Moest wel een traantje wegpinken, wat ik maar een paar keer in mijn leven heb gedaan.

Dat ligt ook aan mezelf, ben op een gegeven moment de hulpverlening uitgestapt omdat het niet echt werkte en alles zelf gedaan. Ook 30k schuld zonder schuldsanering opgelost. Alles op eigen houtje . Hard werken en elke maand dik aftikken

Vandaar ook nu mn gedrevenheid om het maximale uit mezelf te halen

Dat ligt ook aan mezelf, ben op een gegeven moment de hulpverlening uitgestapt omdat het niet echt werkte en alles zelf gedaan. Ook 30k schuld zonder schuldsanering opgelost. Alles op eigen houtje . Hard werken en elke maand dik aftikken

Hoe lang heeft het geduurd na opname van het interview dat je uit de hulpverlening bent gestapt en clean bent geworden?

Nou nu ff fucking huge worden, wedstrijdje winnen, boekje schrijven, boekje verkopen en je bent binnen 😎

Ja dat is zo.

Vond het best sneu om te zien allemaal, fijn dat het goed met je gaat nu man! :aai:

Hoe lang heeft het geduurd na opname van het interview dat je uit de hulpverlening bent gestapt en clean bent geworden?

Heeft me na dat interview nog 5 jaar geduurd eer ik een beetje bij beetje alles op de rit kreeg. Is uiteraard over een langere tijd gebeurd.vallen en opstaan.

Vanaf 2005 tot 2013 hardcore verslaafd/ opgenomen/ dakloos you name it

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven