- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wist ik niet eens. Vind hem, Flex Wheeler en Phil Heath de top 3 aller tijden. Daarna Arnold en Robby.Die kende ik nog niet👌Heeft wel een moeilijk leven gehad voor die in BB dook las ik pas geleden
Je bent Ronnie vergetenDat wist ik niet eens. Vind hem, Flex Wheeler en Phil Heath de top 3 aller tijden. Daarna Arnold en Robby.
Nee, vind hem te lelijk.
Leuke van dit forum is dat je mensen ziet die de zelfde of een nog sterkere mentaliteit hebben.@MikeBlok respect! jii belichaamt letterlijk David Goggins mentaliteit, ik deel het met plezier.
Your mind is expanding en je lichaam past zich daarop aan. Geen placebo broeder. Stay hard.Heb wel het idee dat ik meer kan pushen maar dat kan net zo goed placebo effect zijn.
Dat wist ik niet eens. Vind hem, Flex Wheeler en Phil Heath de top 3 aller tijden. Daarna Arnold en Robby.
De nege........ laat maar
Dacht ik ook, maar toen ik hem in 1982 ontmoette vond ik het maar een eng geblondeerd mannetje met een heliumstemmetje. Hij moest wel erg lachen om ons volledig kromgebogen, niet olympische squat halter, waar ik me bij kon aansluiten.Vind Tom Platz heel erg sympatiek , gewoon zn hele persoon en drive en manier van werken.
Werd daarna de wedstrijd bodybuilding ook naar powerlifting veranderd omdat het al duidelijk was dat Tom Platz ging winnen?Dacht ik ook, maar toen ik hem in 1982 ontmoette vond ik het maar een eng geblondeerd mannetje met een heliumstemmetje. Hij moest wel erg lachen om ons volledig kromgebogen, niet olympische squat halter, waar ik me bij kon aansluiten.
Tom Platz had de Olympia moeten winnen. Maar die wedstijd was veranderd in Classic Pysique.Werd daarna de wedstrijd bodybuilding ook naar powerlifting veranderd omdat het al duidelijk was dat Tom Platz ging winnen?
Dat wordt weer een nieuw motorpak. In de jaren 1980 waren de mouwen van Dainese sportpakken ruim gesneden (maar die van het Nederlandse Damen Leathers vreemd genoeg niet), tegenwoordig heb je boven 44cm een maatpak nodig. Borstomvang kan ook een probleem worden bij 120cm.Push ging top!
Overal gewicht erbij en reps.
Alleen bij dumbell press de backoff sets geen nieuwe pr kwa reps(zelfde aantal als vorige week , 18 reps x 27,5kg en 18 reps x 22,5) maar wel 2,5 kg omhoog tov vorige week
Kwam omdat iemand heel ongeduldig het bankje onder mn kont vandaan aan het kijken was waardoor ik te weinig rust nam , als ik iets meer rust had genomen had ik zeker een dikke 20 reps kunnen pompen. Heel vriendelijk gelachen 🖕
Verder hele lekkere feeling overgehouden aan deze training💪💪
Bekijk bijlage 551980
Kleertjes voelen weer wat strakker op sommige plekken en zit heerlijk in mn vel.
Volgens mn vriendin ben ik merkbaar gemoedelijker de laatste dagen.
Alles dikke prima.
Dat wordt weer een nieuw motorpak. In de jaren 1980 waren de mouwen van Dainese sportpakken ruim gesneden (maar die van het Nederlandse Damen Leathers vreemd genoeg niet), tegenwoordig heb je boven 44cm een maatpak nodig. Borstomvang kan ook een probleem worden bij 120cm.