AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
@MikeBlok respect! jij belichaamt letterlijk de David Goggins mentaliteit, ik deel zijn stuff met veel plezier. Seek for more suffering, seek for more darkness.

Vind Tom Platz heel erg sympatiek , gewoon zn hele persoon en drive en manier van werken.
Dacht ik ook, maar toen ik hem in 1982 ontmoette vond ik het maar een eng geblondeerd mannetje met een heliumstemmetje. Hij moest wel erg lachen om ons volledig kromgebogen, niet olympische squat halter, waar ik me bij kon aansluiten.

Dacht ik ook, maar toen ik hem in 1982 ontmoette vond ik het maar een eng geblondeerd mannetje met een heliumstemmetje. Hij moest wel erg lachen om ons volledig kromgebogen, niet olympische squat halter, waar ik me bij kon aansluiten.
Werd daarna de wedstrijd bodybuilding ook naar powerlifting veranderd omdat het al duidelijk was dat Tom Platz ging winnen?

• Topic Starter Topic Starter
Push ging top!
Overal gewicht erbij en reps.
Alleen bij dumbell press de backoff sets geen nieuwe pr kwa reps(zelfde aantal als vorige week , 18 reps x 27,5kg en 18 reps x 22,5) maar wel 2,5 kg omhoog tov vorige week

Kwam omdat iemand heel ongeduldig het bankje onder mn kont vandaan aan het kijken was waardoor ik te weinig rust nam , als ik iets meer rust had genomen had ik zeker een dikke 20 reps kunnen pompen. Heel vriendelijk gelachen 🖕

Verder hele lekkere feeling overgehouden aan deze training💪💪

Kleertjes voelen weer wat strakker op sommige plekken en zit heerlijk in mn vel.
Volgens mn vriendin ben ik merkbaar gemoedelijker de laatste dagen.
Alles dikke prima.

Laatst bewerkt:
Push ging top!
Overal gewicht erbij en reps.
Alleen bij dumbell press de backoff sets geen nieuwe pr kwa reps(zelfde aantal als vorige week , 18 reps x 27,5kg en 18 reps x 22,5) maar wel 2,5 kg omhoog tov vorige week

Kwam omdat iemand heel ongeduldig het bankje onder mn kont vandaan aan het kijken was waardoor ik te weinig rust nam , als ik iets meer rust had genomen had ik zeker een dikke 20 reps kunnen pompen. Heel vriendelijk gelachen 🖕

Verder hele lekkere feeling overgehouden aan deze training💪💪

Bekijk bijlage 551980

Kleertjes voelen weer wat strakker op sommige plekken en zit heerlijk in mn vel.
Volgens mn vriendin ben ik merkbaar gemoedelijker de laatste dagen.
Alles dikke prima.
Dat wordt weer een nieuw motorpak. In de jaren 1980 waren de mouwen van Dainese sportpakken ruim gesneden (maar die van het Nederlandse Damen Leathers vreemd genoeg niet), tegenwoordig heb je boven 44cm een maatpak nodig. Borstomvang kan ook een probleem worden bij 120cm.

Dat wordt weer een nieuw motorpak. In de jaren 1980 waren de mouwen van Dainese sportpakken ruim gesneden (maar die van het Nederlandse Damen Leathers vreemd genoeg niet), tegenwoordig heb je boven 44cm een maatpak nodig. Borstomvang kan ook een probleem worden bij 120cm.

Heb em net te groot gekocht dus heb speling. Precies om die reden🤪

Ook ivm been, bij pak precies op maat heb ik teveel klemgevoel bij mn slechte knie . Nu heb ik genoeg ruimte ,kan mn knie ook wat verder uitsteken daardoor

Taille 82cm, hoop er nog iets af te krijgen.

Korte termijn doel is natuurlijk all round massa kweken.
Maar zou graag een classic physique bouwen, mits mn genen dat toelaten. Vind classic het mooiste

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven