MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
wat maakt het nou uit dat er mensen lopen met aan andere afkomst?

Als je weet hoe ze in roosendaal zijn, snap je het wel. Ik heb juist niks tegen buitenlandse mensen. Maar in Roosendaal wonen echt veel draken uit die wijken.
Roosendaal is niet voor niks zo vaak negatief in het nieuws. Is echt belachelijk hoe sommigen zijn. Mn vrouw die word nageroepen en aangesproken terwijl ze met mn kindje rondloopt bijv. Dan ga je vanzelf zo naar die mensen kijken. Geen vooroordelen want ken juist ook heel veel goede mensen uit die wijken.

wat maakt het nou uit dat er mensen lopen met aan andere afkomst?
Ik snap wel wat hij bedoelt. In de basic fit hier kwamen op een gegeven moment ook grote groepen jongeren van Marokkaanse afkomst die heel luidruchtig waren en met z’n allen op een rij voor de spiegel gingen curlen. Mega irritant zulk volk.

Ik kwam even kijken hoe het was. Gelijk die agressieve provocerende blikken van die gasten, laat maar zitten. Kom om te trainen, niet om ego wedstrijdjes te houden. Dat word zoiezo hommeles dan.

Bij ons ook super veel Turken. Vroeg ik die eigenaar wat al die buitenlanders hier doen. Was het zijn famille.

Gelukkig heeft hij wel humor 😝

Sterker nog ik train nu bij een turkse sportschoolhouder, stikleuke en aardige man.
Maar gewoon te weinig middelen om straks verder te groeien anders had ik zeker bij hem gebleven

Leg day, zeer intens getraind.
Trapje naar beneden in de gym ging lekker mongolisch dus geslaagde sessie👍

Verder mentaal prima, voel me kalm en rustig.

Alles kunnen uppen kwa gewicht in de gym behalve bulgarian split squats maar wel meer reps op gehaald.

Laatst bewerkt:
Zag je foto net in het foto topic. Goed bezig! Ik ben in 👍

Erg fijne UB gehad.

Seated dumbell press deze keer wel beide sets mooi vol gerept, was erg lekker.

Armen worden met de workout merkbaar sterker.
Rug ook.

Eten gaat prima, heb soms lichtelijk honger maar de weegschaal blijft stijgen , 92,6kg deze morgen (91,3 gemiddeld vorige week)

Rug lijkt al wel stuk voller te staan

Laatst bewerkt:
Lekker bezig man.
Wat merk je van je Test tot dusver?

Lekker bezig man.
Wat merk je van je Test tot dusver?

Hoog libido
Merkbaar meer geduld
Zit heerlijk in mn vel
Nog geen explosieve krachttoename maar wel progressie elke workout maar is ook pas week 4.
Voel mezelf "sterk"
Duidelijk vollopen van lichaam en zie langzaam steeds meer verandering.
Ballen van een 13 jarige

Geen gevoelige tepels, hier was ik wel erg bang voor omdat ik nog heel kleine puberale gyno heb overgehouden, word ook niet groter oid.
( heb nogmaals bloedtest laten doen voor prolactine en oestrogeen om eventuele aromasindosis te bepalen mocht het nodig zijn)
🤷‍♂️
Al met al een dikke 10 tot nu toe

Hoog libido
Merkbaar meer geduld
Zit heerlijk in mn vel
Nog geen explosieve krachttoename maar wel progressie elke workout maar is ook pas week 4.
Voel mezelf "sterk"
Duidelijk vollopen van lichaam en zie langzaam steeds meer verandering.
Lekker man. Fijn dat het allemaal goed gaat en dat je er kalmer/geduldiger op wordt. Lijkt me geen vervelende bonus :D
Whahahaha :roflol:
heb nogmaals bloedtest laten doen voor prolactine en oestrogeen om eventuele aromasindosis te bepalen mocht het nodig zijn
Slim man! Was daar toen bij je eerste bloedtesten ook al benieuwd naar.

Als je weet hoe ze in roosendaal zijn, snap je het wel. Ik heb juist niks tegen buitenlandse mensen. Maar in Roosendaal wonen echt veel draken uit die wijken.
Roosendaal is niet voor niks zo vaak negatief in het nieuws. Is echt belachelijk hoe sommigen zijn. Mn vrouw die word nageroepen en aangesproken terwijl ze met mn kindje rondloopt bijv. Dan ga je vanzelf zo naar die mensen kijken. Geen vooroordelen want ken juist ook heel veel goede mensen uit die wijken.
Ik weet niet of je met jou verleden wel met je vinger moet gaan wijzen.

Can confirm dat Roosenaal inderdaad echt een tokkie/schijt stad is

]
Ik weet niet of je met jou verleden wel met je vinger moet gaan wijzen.

Ik ben drugsverslaafd geweest .Geen complete aso die vrouwen en ouderen intimideert, en heel de stad afbreekt. wezenlijk verschil.

Ps: de mensen die ik benadeeld heb vroeger, zijn allemaal mensen uit dezelfde wereld die daar zelf voor gekozen hadden .

Laatst bewerkt:
]

Ik ben drugsverslaafd geweest .Geen complete aso die vrouwen en ouderen intimideert, en heel de stad afbreekt. wezenlijk verschil.

Ps: de mensen die ik benadeeld heb vroeger, zijn allemaal mensen uit dezelfde wereld die daar zelf voor gekozen hadden .
Dus als je drugsverslaafd bent is dat een excuus voor wat je doet?

Het gaat er niet om dat je mensen veroordeeld die vrouwen en ouderen intimideren maar dat je iedereen met een kleurtje over 1 kam scheert door het gedrag van een kleine groep.

Dus als je drugsverslaafd bent is dat een excuus voor wat je doet?

Het gaat er niet om dat je mensen veroordeeld die vrouwen en ouderen intimideren maar dat je iedereen met een kleurtje over 1 kam scheert door het gedrag van een kleine groep.

Dan heb je niet de hele post gelezen .
Daarin zeg ik wat anders.
Ben zelf kwart marokkaans maat🤣 ( opa moeders kant)
Ik noem het beestje gewoon bij de naam en toevallig zijn het hier in Roosendaal gewoon de marokkaanse jongens die heel de stad vergallen👍

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven