Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heeft me na dat interview nog 5 jaar geduurd eer ik een beetje bij beetje alles op de rit kreeg. Is uiteraard over een langere tijd gebeurd.vallen en opstaan.

Vanaf 2005 tot 2013 hardcore verslaafd/ opgenomen/ dakloos you name it
Een behoorlijke tijd dus. Extra knap dat het je is gelukt na zo'n tijd en nu ook nog eens zo goed bezig :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Een behoorlijke tijd dus. Extra knap dat het je is gelukt na zo'n tijd en nu ook nog eens zo goed bezig :thumb:

Zeker weten. Maar zonder het vrouwtje had ik het nooit zover geschopt. Zij was de stabiele basis waarop ik kon bouwen toen ik net de normale maatschappij in ging

gaat lekker hier :D

Ja dat is zo.
Ik heb alles afgezworen en uitgesloten wat met die wereld te maken heeft.
Ik heb dat boek echt dichtgedaan.
Heb wel een interview gedaan ooit.
Jong mannetje, zwaar aan de dope en medicatie.

Schaam me nergens voor ofzo, ben er altijd heel open in. Het is gegaan zoals het gegaan is. Ben al met -5 punten de wereld ingestuurd dus dat het zo goedgekomen is mag wel een wonder heten

Goed om te zien dat je het nu op de rit hebt 💪🏼 Dat lijkt me niet makkelijk na alles wat je hebt meegemaakt.

Goed om te zien dat je het nu op de rit hebt 💪🏼 Dat lijkt me niet makkelijk na alles wat je hebt meegemaakt.

Thanks man. En dit is nog maar mn tijd als jong volwassene. De echte hel was mn vroege jeugd, daar valt dit verhaal bij in het niet. Maar we kijken lekker vooruit en ik ga de grootste mofo worden die ik maar kan zijn zonder Trenbolone😝🤣

Nu weer ff over training 🤣

Ik moest mezelf vandaag naar de gym slepen.
Had nog zeer veel spierpijn in mn benen van woensdag. Kon amper de truck in en uit komen en merkte dat ik smoesjes ging verzinnen🤣.

Gewoon naar binnen gelopen en begonnen.
Alles afgewerkt en ook, zo goed als, alles kunnen uppen.

Ik weet niet of het aan mij of aan het adductor apparaat ligt wat hier staat( technogym)
Maar daar zit ik dus mee op zn max....
3x15 x 70kg easy
Dus daar moet ik even naar kijken hoe ik dat ga doen. Overleg morgen even met coach hierover.
Wijdte is standje split( bijna max wijdte) zeer mooi tempo ook.

Naargelang de workout vorderde verdween de stijve spierpijn ook grotendeels. Gewoon wat langer rust genomen tussendoor.

Al met al voldaan naar huis want ik heb gepusht en ben gegaan en heb het volbracht.

Goed weekend en pasen allen🤙👍

Ik weet niet of het aan mij of aan het adductor apparaat ligt wat hier staat( technogym)
Ken het probleem. Laatste keer 4x25x70 gedaan op dat ding...
Waarschijnlijk kun jij het abductor apparaat van hun ook makkelijk op z'n max.

Ken het probleem. Laatste keer 4x25x70 gedaan op dat ding...
Waarschijnlijk kun jij het abductor apparaat van hun ook makkelijk op z'n max.

Ik denk dat het aan de overbrenging van die cheap ass zooi ligt dat ik die op zn max kan. En niet aan mijn krachten( al wil ik dat graag geloven🤣)

3x15 x 70kg easy
Dus daar moet ik even naar kijken hoe ik dat ga doen. Overleg morgen even met coach hierover.

Schijf aan de pin hangen.

Zoiets zal het idd wel worden💪

Ga over 2 weken ofzo toch maar alvast bij die serieuze gym kijken. Deze kuur kom ik nog wel door maar dan houdt het wel ver op

• Like
Waarderingen: 6am
92,6 gemiddeld

Blijf toch genoeg definitie zien

Goede week kwa progressie, goede cm's erbij op alle plekken. Taille iets gestegen 82,7cm ( 82,5 vorige week) maar had gister een cheatmeal dus trekt wel bij.
Eet nog steeds strict op max 1 a 2x per week een maaltijd waarin ik dan ook geen fastfood kies maar vlees/turks brood oid , gewoon dingen met goede voedingswaardes. Ik drink uitsluitend water en zwarte koffie en af en toe een zero cola.

Pasen eet ik uiteraard brunch, heb rosbief/ kaas/ eieren dus ook weer goede macros.

Rest van de dag op een klein paasdingetje na eet ik volgens schema.

Laatst bewerkt:
92,6 gemiddeld

Bekijk bijlage 553113

Bekijk bijlage 553114

Bekijk bijlage 553115

Blijf toch genoeg definitie zien

Bekijk bijlage 553119

Goede week kwa progressie, goede cm's erbij op alle plekken. Taille iets gestegen 82,7cm ( 82,5 vorige week) maar had gister een cheatmeal dus trekt wel bij.
Eet nog steeds strict op max 1 a 2x per week een maaltijd waarin ik dan ook geen fastfood kies maar vlees/turks brood oid , gewoon dingen met goede voedingswaardes. Ik drink uitsluitend water en zwarte koffie en af en toe een zero cola.

Pasen eet ik uiteraard brunch, heb rosbief/ kaas/ eieren dus ook weer goede macros.

Rest van de dag op een klein paasdingetje na eet ik volgens schema.
Hoe zijn je kuiten?

. Niks mis mee. Integendeel. Bovenbenen lijken smaller daardoor

Laatst bewerkt:
Excuus. 44cm

Laatst bewerkt:
44cm kuiten is wel echt behoorlijk. Vaak zie je idd mensen die vroeger wat steviger waren flinke kuiten aanhouden, maar als “normaal” persoon 44cm kuiten zit je al ver boven gemiddeld.
Omtrek arm vs kuiten staat ook vaak 1:1.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven