XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
44cm kuiten is wel echt behoorlijk. Vaak zie je idd mensen die vroeger wat steviger waren flinke kuiten aanhouden, maar als “normaal” persoon 44cm kuiten zit je al ver boven gemiddeld.
Omtrek arm vs kuiten staat ook vaak 1:1.
Ik heb redelijke kuiten overgehouden na levens lange obesitas maar mn armen zijn nog steeds slecht :roflol:
Snapchat-130858605.jpg

• Topic Starter Topic Starter
44cm kuiten is wel echt behoorlijk. Vaak zie je idd mensen die vroeger wat steviger waren flinke kuiten aanhouden, maar als “normaal” persoon 44cm kuiten zit je al ver boven gemiddeld.
Omtrek arm vs kuiten staat ook vaak 1:1.

Ik sta hele dag zwaar lopende deuren dicht te duwen en vaak leun je naar die deur toe en doe je het vanuit je kuiten. Dit doe ik al jaren. Ook heb ik vroeger in de landbouw gewerkt en liep ik hele dag in de natte klei met werkschoenen. Ben ook altijd al een loper geweest.
Ben erg actief naast en op mn werk
Vroeger jaren rugby gespeeld als 2e rij scrum dus het pushwerk
Ben ook echt het sterkst in mn.benen.

Ik die context valt het wel mee

Koud genomen

Laatst bewerkt:
92,6 gemiddeld

Bekijk bijlage 553113

Bekijk bijlage 553114

Bekijk bijlage 553115

Blijf toch genoeg definitie zien

Bekijk bijlage 553119

Goede week kwa progressie, goede cm's erbij op alle plekken. Taille iets gestegen 82,7cm ( 82,5 vorige week) maar had gister een cheatmeal dus trekt wel bij.
Eet nog steeds strict op max 1 a 2x per week een maaltijd waarin ik dan ook geen fastfood kies maar vlees/turks brood oid , gewoon dingen met goede voedingswaardes. Ik drink uitsluitend water en zwarte koffie en af en toe een zero cola.

Pasen eet ik uiteraard brunch, heb rosbief/ kaas/ eieren dus ook weer goede macros.

Rest van de dag op een klein paasdingetje na eet ik volgens schema.
Je kijkt wel een beetje moeilijk. Hoe dik zijn je armen nu? Volgens mij zijn je armen en benen relatief aan je lichaamslengte erg lang.

Thanks! Gaat best lekker zo👌🤠

Ah lekker. Voor het eerst in mn leven er een beetje massa op mn armen te komen ipv die rietjes.
Leuk om al.die veranderingen te zien.
Ik snap het hormonaal belang van een laag vet%
Maar je ziet het ook gewoon overal meteen als er iets verandert.

Laatst bewerkt:
Gaat goed! Hoeveel weken duurt je kuur?

Ik kom goed aan , kracht schiet omhoog, amper spierpijn meer. Hooguit beurs tot de volgende dag. Ga echt als een raket op 125mg e3d. Gestart met aromasin aangezien prolactine en oestrogeen stuk verhoogd waren maar ervaarde weinig klachten op puffy tepels na.

Kcals nog gelijk als in week 1.
Blijf nog heel mooi lean en totaal geen bloat.
Mentaal beter als goed

20220420_183326.jpg

Verse pomp

Laatst bewerkt:
Goed bezig Mike, je transformatie gaat ziek worden, armen tikken al de 40 aan.

Dat is de juiste instelling, meer kun je niet doen ja nog meer eten :P

Mag dicht en verwijderd worden.

Mag dicht en verwijderd worden.
Kerel waarom in 1 keer weg willen? je gaat hartstikke goed man. f**k al die persoonlijke aanvallen, gebruik de negeer optie, dit topic als overzicht/logboek voor jezelf gebruiken om je progressie te checken en te zien wat je hebt gedaan/gegeten. Zou het echt zonde vinden als je weggaat.

Denk er over na.

Kerel waarom in 1 keer weg willen? je gaat hartstikke goed man. f**k al die persoonlijke aanvallen, gebruik de negeer optie, dit topic als overzicht/logboek voor jezelf gebruiken om je progressie te checken en te zien wat je hebt gedaan/gegeten. Zou het echt zonde vinden als je weggaat.

Denk er over na.
TESTOSTERON A MATTIEEEE

Blijf loggen om progressie bij te houden. Voor de rest niet veel meer dan dat

93,4 gemiddeld.
Goede groei, geen sides.
Hou geen vocht vast
Trainingen 110% intens

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven