ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice stringer. Waar heb je die vandaan? Welke maat? We zijn dezelfde lengte ong, al weeg je wel een stuk meer. Ik zit nu op 78kg geloof ik.Geen PWO genomen( en de rest vd week ga ik het ook niet nemen.)
Eindelijk 12 reps op de dumbell press (35kg)
Week 4: 8 reps
Week 5: 8reps + 2x2 reps
Week 6: 12 reps straight
Chest machine flye laatste set maar 13 reps ipv 15reps met 65 kg dus moet volgende x nog een keer, was ook niet helemaal te spreken over de laatste 3 reps.
Rest ging super. Alles ging erg krachtig
Voel me met de workout sterker worden.
Bekijk bijlage 553765
Bekijk bijlage 553767
Nice stringer. Waar heb je die vandaan? Welke maat? We zijn dezelfde lengte ong, al weeg je wel een stuk meer. Ik zit nu op 78kg geloof ik.
Goed om te horen dat het je lekker gaat, lekker bouwen!
Vind zelf ook altijd de pump ingrediënten van een pwo fijner dan de stims. Daar heb je in no-time zo'n t*ring hoge tolerantie tegen dat je ze toch niet meer merkt.En mss stop ik wel met structureel PwO nemen, blaas even hard als zonder( wel met 3 dubbele espresso)
IddVind zelf ook altijd de pump ingrediënten van een pwo fijner dan de stims. Daar heb je in no-time zo'n t*ring hoge tolerantie tegen dat je ze toch niet meer merkt.
Ik dronk wel eens Grolsch kanon om juist weer rustig te worden.En mss stop ik wel met structureel PwO nemen, blaas even hard als zonder( wel met 3 dubbele espresso)
Ik dronk wel eens Grolsch kanon om juist weer rustig te worden.
Zijn de kinderen op vakantie? Ziet er te opgeruimd uit beneden. 🧐Een goede coïtus doet ook wonderen.
Gewichtstoename begint langzaam af te vlakken.
93,4kg gemiddeld vorige week en 93,8kg tot nu toe.
Bekijk bijlage 553887Bekijk bijlage 553888Bekijk bijlage 553889
Zijn de kinderen op vakantie? Ziet er te opgeruimd uit beneden. 🧐
Herkenbaar😂Ze zijn pas wakker, dus uurtje of 2 geduld, dan is het weer oorlogsgebied😅