MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Mike gaat hard, Doe je ook 40 reps per set ?
:laugh:
Ben al blij als ik de 2 werksets met 10/12 reps volkrijg😵.

Snap sommige gymleden bij mij niet. Ze staan er al als ik binnenkom, zonder zweetdruppel oid.
Na 1 max 2 oefening ben ik al drijfnat en zit ik al hoog in mn hartslag. Dan loop ik nog eerder de deur uit als hun( want ik zit niet op mn telefoon en ram door de oefeningen) staan ze nog steeds zonder zweetdruppel op hun kleding beetje te curlen oid.
Zo zonde van je tijd

• #1.146
Nou ik vind je echt strak ogen voor jou leefstijl en leeftijd, echt wel respect voor👌

Kamp-modus

Was nog 83kg hier( dit is mn allereerste before foto) eind 2019/begin 2020 🤣

De raket stijging van 1 kg per week is wel voorbij, gaat nu gestaag, net als de CM omtrekken.
Laatste week was wat rommelig prive( druk druk druk) werk vergde wat meer energie. Maar steeds maximaal blijven trainen en hooguit een minimaal steekje laten vallen(vooral met rust,geen meals geskipt maar vervangende maaltijd oid). Kan gebeuren maar ben echt 110% dedicated. Beetje obsessief laatste weken. Maar heb een goede balans tussen gezin en andere(meerdere) hobbys .

Laatst bewerkt:
Eerlijk ben ik wel , want ik doe het wel met hulp nu. Dus echt eerlijke vergelijking is het niet.

Maar natty cut -10% was 88,5 kilo met 1.87meter
Ehm had het over mezelf, voor de duidelijkheid. Dus Ron vroeg waarom ik 'maar' 80 weeg. En vol lijk. Komt denk ik voornamelijk door lage bodyfat en dan flexen. Op camera lijkt het dan heel wat.

• #1.151
Ehm had het over mezelf, voor de duidelijkheid. Dus Ron vroeg waarom ik 'maar' 80 weeg. En vol lijk. Komt denk ik voornamelijk door lage bodyfat en dan flexen. Op camera lijkt het dan heel wat.
Ja dat begreep ik ook.
Wil alleen niet overkomen alsof die 97,3 kilo met naturel hard trainen heb behaald. Ik heb het nu gewoon makkelijker . Daar had ik natty jaren over gedaan wss.

Jij doet het altijd al naturel( ooit wel een klein oral kuurtje dacht ik te lezen,correct me if im wrong) dus mag zeker waardering voor zijn👌

Ben al blij als ik de 2 werksets met 10/12 reps volkrijg😵.

Snap sommige gymleden bij mij niet. Ze staan er al als ik binnenkom, zonder zweetdruppel oid.
Na 1 max 2 oefening ben ik al drijfnat en zit ik al hoog in mn hartslag. Dan loop ik nog eerder de deur uit als hun( want ik zit niet op mn telefoon en ram door de oefeningen) staan ze nog steeds zonder zweetdruppel op hun kleding beetje te curlen oid.
Zo zonde van je tijd
Er zitten ook goeie jongens bij. Met krachtsport zweet ik namelijk ook nauwelijks, heb zelfs zomers een hoody en lange trainingsbroek aan. Heb het vaak koud en last van tocht. In de sportschool maak ik me daarom soms onpopulair door steeds alle deuren en ramen te sluiten.

Met mountainbiken en wielrennen zweet ik wel flink, maar heb ook hier weer vaak als enige arm- en beenwarmers aan of een jasje.

Wat een resultaten in ruim 2 maanden. 💪💪 Ik ben trots man.

20 maart > 28 mei
Navel= 81cm > 84,9 cm
Taille=83cm > 84,4 cm
Borst=106cm > 118,3 cm
Been=58cm > 65/65,5 cm
Arm=35cm > 40/40,2 cm
86kg > 97,3 kg

Weet wel wie ik moet pakken als volgende coach in de bulk als je 8cm op benen en 12cm op borst gain in 60 dagen en je taille nagenoeg gelijk blijft.

• #1.158
Weet wel wie ik moet pakken als volgende coach in de bulk als je 8cm op benen en 12cm op borst gain in 60 dagen en je taille nagenoeg gelijk blijft
Kleine kanttekening, zitten heel veel newby gains bij. Heb daarvoor gewoon 1,5 jaar als een b*ch getraind 🤷

• #1.159
Wat een resultaten in ruim 2 maanden. 💪💪 Ik ben trots man.

20 maart > 28 mei
Navel= 81cm > 84,9 cm
Taille=83cm > 84,4 cm
Borst=106cm > 118,3 cm
Been=58cm > 65/65,5 cm
Arm=35cm > 40/40,2 cm
86kg > 97,3 kg
Ik ben ook heel erg blij met de progressie. Er is tot nu al meer uitgekomen dan dat ik van de gehele kuur verwacht had!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven