AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Check in.
97,6kg

Ziek geweest en nog steeds niet lekker, met force feeding goed aan mn kcals en macros gekomen.
Getest op corona maar was het niet dus toch 4,5 keer getraind: no mercy🤟☠( laatste sessie toch na 30 min afgebroken want viel bijna om zo gaar)
Toch op redelijk wat oefeningen verbeterd bijv: lat pulldown/squat/alle row varianten en arm isolatie oefeningen.

Verder beetje plat en slapjes. trekt wel weer bij

Laatst bewerkt:
Whaha, dacht dat je een tafel stond.

:thumb:

Check in.
97,6kg

Ziek geweest en nog steeds niet lekker, met force feeding goed aan mn kcals en macros gekomen.
Getest op corona maar was het niet dus toch 4,5 keer getraind: no mercy🤟☠( laatste sessie toch na 30 min afgebroken want viel bijna om zo gaar)
Toch op redelijk wat oefeningen verbeterd bijv: lat pulldown/squat/alle row varianten en arm isolatie oefeningen.

Bekijk bijlage 557868Bekijk bijlage 557869
Bekijk bijlage 557874
Rug is goed gegroeid man! (Alles wel)

De 1e twee foto's zie ik naast elkaar, dan lijkt het net of je op een tafel staat.

IMG-0110.jpg

Laatst bewerkt:
t*ring wat gaat het hard man! Wat een blok beton word je rug 💪

Check in.
97,6kg

Bekijk bijlage 557868Bekijk bijlage 557869
Bekijk bijlage 557874
Steady vooruitgang Mike. Biceps ook al beter, komt goed (groot worden).

Flinke progressie!!

• #1.191
Jij gaat het echt als een speer man. Knap hoor. Nu ook als een echte botjesbuilder de beentjes geschoren :p

What's Up Mike ?

• #1.196
98 kilo vanochtend .
Word langzaam allemaal wat zwaarder en kost langzaam allemaal wat meer energy, vooral omdat ik geen rust tussen de 5 dagen trainen neem. Nog even paar weken beuken en dan tijdje cruisen en nieuw plan maken.

De cut zal een hele korte cut zijn als ik mn shape zo zie 💪 lekker man. Heb er echt een.goed gevoel bij zoals het gegaan is en gaat👌

98 kilo vanochtend .
Word langzaam allemaal wat zwaarder en kost langzaam allemaal wat meer energy, vooral omdat ik geen rust tussen de 5 dagen trainen neem. Nog even paar weken beuken en dan tijdje cruisen en nieuw plan maken.

De cut zal een hele korte cut zijn als ik mn shape zo zie 💪 lekker man. Heb er echt een.goed gevoel bij zoals het gegaan is en gaat👌
Echt ziek lean gegained, ongelofelijk. En dat op maar een beetje test toch? En verder niks anders?

• #1.198
Echt ziek lean gegained, ongelofelijk. En dat op maar een beetje test toch? En verder niks ?
Ja man beetje test, zit nog steeds onder de 400mg per week. 125mg om de dag.

Eerste weken was onder de 300mg ( 125mg e3d)

Volgende word wss test en primo op lage dosis beginnen .Maar dat word tzt allemaal besproken en uitgestippeld. Eerst beetje genieten van mn nieuwe gains🤠😇

Heb wel een achterlijk snelle verbranding. Wat ik nu eet ruik ik over 2 uur aan de achterkant al. Altijd al gehad.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven