AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kan gebeuren maar ben echt 110% dedicated. Beetje obsessief laatste weken. Maar heb een goede balans tussen gezin en andere(meerdere) hobbys .
Alleen maar goed toch, obsessief bezig zijn! Misschien niet voor je omgeving, maar zoals je zegt is de balans goed. Iig wel goed voor het resultaat 👍🏻

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Ga in mn pauze trainen.
Is kijken hoe dat bevalt, mss voor herhaling vatbaar
Vanmiddag werkoverleg van 1700 tot 1900.

• #1.166
Aah lekker. Een superfijne workout.
Had een erg goede feeling met mn borst dit keer. Dit lijkt de laatste paar workouts steeds beter te worden.

Broeken blijven maximaal afzakken, begin de laatste 2 weken echter steeds wat minder definitie te zien🤣.

Bekijk bijlage 557458

nog even 2 uurtjes hobbyen op het werk en dan vergadering🤘

Laatst bewerkt:
34 inch. Vroeger werden tailles gemeten met ingehouden buik en kwamen ze uit op
Aah lekker. Een superfijne workout.
Had een erg goede feeling met mn borst dit keer. Dit lijkt de laatste paar workouts steeds beter te worden.

Broeken blijven maximaal afzakken, begin de laatste 2 weken echter steeds wat minder definitie te zien🤣.

Bekijk bijlage 557458

Bekijk bijlage 557459

Bekijk bijlage 557461

nog even 2 uurtjes hobbyen op het werk en dan vergadering🤘
Volgens mij heb je meer definitie dan ooit, je buik ziet erg erg goed uit nu, ik zie strepen op je schouders en op de insertie van je pecs...

dd BDD

• #1.168
34 inch. Vroeger werden tailles gemeten met ingehouden buik en kwamen ze uit op

Volgens mij heb je meer definitie dan ooit, je buik ziet erg erg goed uit nu, ik zie strepen op je schouders en op de insertie van je pecs...

dd BDD
Ik meet niet met ingehouden buik, wel met aangespannen buik.

Uiteraard ook pomp nu.
Zijn vooral de kleine adertjes die zich steeds meer verstoppen.
Kan nog wel paar weken door💪💪

Ik meet niet met ingehouden buik, wel met aangespannen buik.

Uiteraard ook pomp nu.
Zijn vooral de kleine adertjes die zich steeds meer verstoppen.
Kan nog wel paar weken door💪💪
Ik had die eerste uitspraak op mijn telefoon gedaan, maar niet verzonden want nog niet af, maar dus toch. Bedoelde dat 34 inch goed is (is ook gewoon te zien) , dat we vroeger met vacuüm maten en Arnold dan nog 32 in inch had; Frank Zane 28 en Sergio Oliva zelfs 27.

goede schouders gekregen :D lekker doortrekken zou ik zeggen met je kuurtje

• #1.171
Ik had die eerste uitspraak op mijn telefoon gedaan, maar niet verzonden want nog niet af, maar dus toch. Bedoelde dat 34 inch goed is (is ook gewoon te zien) , dat we vroeger met vacuüm maten en Arnold dan nog 32 in inch had; Frank Zane 28 en Sergio Oliva zelfs 27.
Ja ben wel blij dat mn middel echt goed lean blijft!

goede schouders gekregen :D lekker doortrekken zou ik zeggen met je kuurtje
Thanks. Ja weekje of 6 toch wel. Hopelijk de 100kg aantikken. En dan is zien wat er overblijft in de cruise.💪

misschien iets meer setjes borst toevoegen?
klinkt raar maar toen in zware fly's ging toevoegen maakte kwa borst meeste gains ;)

Idd mooie schouders aant creëren, uiteraard de rest ook maar dit valt nu toch wel mooi op de bollige schouders =)

klinkt raar maar toen in zware fly's ging toevoegen maakte kwa borst meeste gains ;)
Das ook mijn ervaring. Zelf was ik wel 30% sterker met bankdrukken dan mijn broer, maar hij had veel betere pecs. Hij deed toen flys en ik niet...

• #1.175
Ik doe nu voor borst

Push dag
Dumbell press
Machine flyes

Ub dag
Machine chest press
Cable flyes

Edit: en incline smith machine press

Er zal tzt zeker wel het eea veranderen. Maar denk dat in deze blast er niet veel meer veranderd word. Na deze cyle evalueren en kijken wat bijgetrokken moet worden en ik zal dan een aangepast schema krijgen wss.7

Laatst bewerkt:
  • #1.176
Voel me eigen niet lekker, grieperig

Legday.

Leg curl :65kg
18/15/15+3 partials

Leg extension: 70kg
17/15/13 + 3 losse (volle reps)

Squat
117,5 x 10 ,
95kg x 16

Calf raises. 95kg
4x15/ 1x12
Nog wat leg press/ split squats gedaan niks bijzonders, wel lekker gefocust op maximale TUT/paused.

Wel woorden met een mede gymmer gehad. Ik stond zwaar te squatten, komt er een gast vlak voor mn gezicht aan de achterkant van het squatrek(daar heb je van die pull up hendels) beetje calistenics doen met zn benen bijna in mn gezicht terwijl ik daar sta te pushen, dus even de potentiele ernst van de situatie duidelijk gemaakt.

Voel mn eetlust per uur zakken dus even wat makkelijke kcals in huis gehaald voor als ik het niet meer red om te proppen(rijstepap/bifi worstjes/kwark/chocomel ed). Blijf morgen ook thuis van werk.
Ga nu thuis nog een rijstmaaltijd proberen naar binnen te duwen

Had bericht nog niet geplaatst,wel getyped. maar eten is goed gelukt gisteravond.

Goed dat je er idd wat van hebt gezegd.. lekker nagedacht van die gozer..

Voel me eigen niet lekker, grieperig

Legday.

Leg curl :65kg
18/15/15+3 partials

Leg extension: 70kg
17/15/13 + 3 losse (volle reps)

Squat
117,5 x 10 ,
95kg x 16

Calf raises. 95kg
4x15/ 1x12
Nog wat leg press/ split squats gedaan niks bijzonders, wel lekker gefocust op maximale TUT/paused.

Wel woorden met een mede gymmer gehad. Ik stond zwaar te squatten, komt er een gast vlak voor mn gezicht aan de achterkant van het squatrek(daar heb je van die pull up hendels) beetje calistenics doen met zn benen bijna in mn gezicht terwijl ik daar sta te pushen, dus even de potentiele ernst van de situatie duidelijk gemaakt.

Voel mn eetlust per uur zakken dus even wat makkelijke kcals in huis gehaald voor als ik het niet meer red om te proppen(rijstepap/bifi worstjes/kwark/chocomel ed). Blijf morgen ook thuis van werk.
Ga nu thuis nog een rijstmaaltijd proberen naar binnen te duwen

Had bericht nog niet geplaatst,wel getyped. maar eten is goed gelukt gisteravond.
Als eetlust begint te kutte probeer de blender. Kunt echt een goede shake maken met gezonden producten met 1000kcal.

Zie soms dat je aardappels eet, ruil die met rijst en als alles kut is snijd in groente/fruit.

• #1.179
Goed dat je er idd wat van hebt gezegd.. lekker nagedacht van die gozer..
Ja vooral onwetendheid van die jongen. Was ook niet boos maar wel geirriteerd.
Stelde voor om te ruilen, dat hij dat gewicht mocht liften en ik beetje de acrobaat spelen voor zn neus. Liever niet zei die🤣

Als eetlust begint te kutte probeer de blender. Kunt echt een goede shake maken met gezonden producten met 1000kcal.

Zie soms dat je aardappels eet, ruil die met rijst en als alles kut is snijd in groente/fruit.
Yes het zet gelukkig niet heel.erg door dus hopelijk blijft dat zo, anders even de blender idd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven