AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zie het niet.
Sommige momenten zijn ze wel meer puffy. Maar zit niks onder oid. Op de laatste zijn ze wel meer opgezet. Zolang er geen knobbeltje zit laat ik er niks aan doen.
 
Mods, Sanca Saxon marina1975 etc etc.
Hoe kan ik een accountverwijdering realiseren?
Heb het vaker gezien bij (ex-leden) en de optie zit wel in het menu maar ik heb teveel geplaatst/langer lid om het met een druk op de knop te verwijderen.
Kan iemand mij daar in bijstaan?😁

B.V.D
 
Mods, Sanca Saxon marina1975 etc etc.
Hoe kan ik een accountverwijdering realiseren?
Heb het vaker gezien bij (ex-leden) en de optie zit wel in het menu maar ik heb teveel geplaatst/langer lid om het met een druk op de knop te verwijderen.
Kan iemand mij daar in bijstaan?😁

B.V.D
Ga je weg van DBB kerel?
 
Mods, Sanca Saxon marina1975 etc etc.
Hoe kan ik een accountverwijdering realiseren?
Heb het vaker gezien bij (ex-leden) en de optie zit wel in het menu maar ik heb teveel geplaatst/langer lid om het met een druk op de knop te verwijderen.
Kan iemand mij daar in bijstaan?😁

B.V.D
Wat is er aan de hand? :(
 
Mods, Sanca Saxon marina1975 etc etc.
Hoe kan ik een accountverwijdering realiseren?
Heb het vaker gezien bij (ex-leden) en de optie zit wel in het menu maar ik heb teveel geplaatst/langer lid om het met een druk op de knop te verwijderen.
Kan iemand mij daar in bijstaan?😁

B.V.D
Rustig aan Meeuw. Ff paar weken rust en je bent weer de oude
 
Mocht je vertrekken hier dan wil ik je graag nog bedanken voor de tip om te gaan werken bij PreZero.
Vermaak me daar iedere dag goed, weekend begint me vaak net een dagje te vroeg. Zit goed op m'n plek daar en hoe de organisatie om gaat met z'n personeel is subliem.
Precies zoals je me bij voorbaat verteld had.

Ben je hier enorm dankbaar voor maatje! :)
 
Ga je weg van DBB kerel?
Rustig aan Meeuw. Ff paar weken rust en je bent weer de oude

Ja man . ik ben niet geschikt voor social media, vind het ook niet leuk om steeds maar online te zijn , ik probeer dit al enige tijd op alle fronten te minderen/stoppen. Alleen mijn primitieve brein is steeds dringend op zoek naar endorfineshotjes aka addiction dus dan maar fysiek afdwingen.
facebook en insta of al die ongein heb ik al helemaal niet en dit gaat er dan ook uit.

En ik ben helemaal niet boos/gefrustreerd of whatever want al die discussie's vind ik maar al te prachtig om in te rellen of op stang te jagen.🤣

Wat is er aan de hand? :(
Nothing on the hand.

Mocht je vertrekken hier dan wil ik je graag nog bedanken voor de tip om te gaan werken bij PreZero.
Vermaak me daar iedere dag goed, weekend begint me vaak net een dagje te vroeg. Zit goed op m'n plek daar en hoe de organisatie om gaat met z'n personeel is subliem.
Precies zoals je me bij voorbaat verteld had.

Ben je hier enorm dankbaar voor maatje! :)
Graag gedaan bro, altijd bereid om iemand te helpen als ik kan ✌😁.
 
Goede keuze ik heb zelf ook FB en Insta al opgezegd
breng meer tijd door met je dierbaren :heart:
Het ga je goed en veel succes met wat je onderneemt!!
 
Ik herken dit zo goed :p

Heb sinds even een nieuwe leefregel,

elke beslissing die ik maak,moet leiden tot een betere/nuttigere/leukere situatie in mn leven

En dit is 1 van de beslissingen die mij hierna meer tijd oplevert voor nuttigere dingen. En ik minder online op mn tel zit= betere situatie.
En zo probeer ik dat in alles door te trekken, blowen/sport/werk/hobbys you name it .

Soms lukt het, soms niet meteen maar dit is mn uitgangspunt.
 
Laatst bewerkt:
Succes pik met wat je gaat doen. :thumb:
 
Succes pik met wat je gaat doen. :thumb:

Vanavond begint mn schietsport hobby/ bezig met astronomie- zelfstudie/thuisstudie/sport/gezin, a lot going on hier dus verveel me niet.
Dank, word vanavond geregeld krijg ik net door.
 
Heb sinds even een nieuwe leefregel,

elke beslissing die ik maak,moet leiden tot een betere/nuttigere/leukere situatie in mn leven

En dit is 1 van de beslissingen die mij hierna meer tijd oplevert voor nuttigere dingen. En ik minder online op mn tel zit= betere situatie.
En zo probeer ik dat in alles door te trekken, blowen/sport/werk/hobbys you name it .

Soms lukt het, soms niet meteen maar dit is mn uitgangspunt.
Moet eerlijk bekennen dat ik om exact dezelfde reden ook aan het overwegen ben om m'n account hier op te heffen.
 
Moet eerlijk bekennen dat ik om exact dezelfde reden ook aan het overwegen ben om m'n account hier op te heffen.

Als je gaat beseffen hoeveel je word beinvloed op dit soort media kanalen en daarna hoeveel letterlijke minuten /uren telt en wat je ervoor echt terugkrijgt dan kun je niet anders tot de conclusie komen dat het een put is waar je veel ingooit, maar nooit iets terug omhoog haalt.
Alles wat je wil leren staat al online.
Ik overweeg zelfs whatsapp eruit te gooien. Allemaal onzinpraatjes, echte shit bel je voor.

Heb wat boeken en studies gefixt ---> astronomie en begin met natuurkunde, en daar ga ik komende tijd mn energie insteken, evenals mn andere hobbys. Hier komen gewoon uren per dag mee vrij(alle sociale media bij elkaar)

En bb blijf ik ook gewoon lekker doen. Zit in een goede gymcommunity waar veel ervaren BB zitten dus die flow zal never weggaan.
 
Laatst bewerkt:
AAS valt goed hier bij de meeste :)
Niks met aas te maken als je even de moeite neemt om mijn beweegredenen te lezen bro👍

Het heeft mij juist gemotiveerder gemaakt om goede dingen te doen , positieve vibe juist.
 
AAS valt goed hier bij de meeste :)

Mensen die me hier kennen zullen juist zeggen dat ik sinds aas minder snel uit de pan vlieg en minder snel boos word. Jammer om aas bij alles te gebruiken onder het mom: zie je wel!
Mensen kunnen ook nadenken en dingen aanpassen in hun leven, dat getuigd enkel van motivatie en zichzelf proberen te verbeteren ipv de clown uithangen op een forum voor een paar duimpjes onder je reactie van mensen die je niet kent, niet zelf uitzoekt en niks bijdragen in je echte leven❤
Maar we (de meeste)blijven aapjes, monkey see, monkey do and then the monkey does the same trick over and over without thinking.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven