Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mensen die me hier kennen zullen juist zeggen dat ik sinds aas minder snel uit de pan vlieg en minder snel boos word. Jammer om aas bij alles te gebruiken onder het mom: zie je wel!
Mensen kunnen ook nadenken en dingen aanpassen in hun leven, dat getuigd enkel van motivatie en zichzelf proberen te verbeteren ipv de clown uithangen op een forum voor een paar duimpjes onder je reactie van mensen die je niet kent, niet zelf uitzoekt en niks bijdragen in je echte leven❤
Maar we (de meeste)blijven aapjes, monkey see, monkey do and then the monkey does the same trick over and over without thinking.
He man, zolang je 't zelf gelooft, ouwe sterretjeskijker van me. 't ga je goed eitherway.
 
Goed om te zien; ik ben benieuwd hoe het met je is gegaan de afgelopen maanden!
Prioriteiten veranderd.

*Bijna alle motoren verkocht
*Begonnen met Beheerd beleggen
*Doe nu een thuiscursus beleggen
*begonnen met zelfstanding beleggen(vooral etf's en staatsopbligaties)
* in de crypto gestapt en heb al een leuke wallet samengesteld die ik maandelijks uitbreid.

Dit kost me heel veel vrije tijd(research, leren, lezen) maar ik probeer wat onafhankelijkheid op te bouwen. Daarnaast nog gewoon mijn werk/gezin en uiteraard 5x per week gym.
 
Laatst bewerkt:
7 Weken geleden 2e blast gestart, test-only.
Bulk nu op , om en nabij de 5000kcals. En doe nu een UB/LB/Push/pull/legs en ga hier erg goed op moet ik zeggen. Beetje powerbuilding-zelf-in elkaar-gezet schema.

Weeg nu 103/104kg
 
Dacht al wie is MikeAKA, welkom terug :p
 
Bert is this you?
 
Heyyy Mike ✌️
 
Welkom terug Mike!

Succes met je blast! Hoe lang ga je hem doortrekken en ben je gestart met 500 mg test-e en blijf je het daar op houden?
 
Welkom terug Mike!

Succes met je blast! Hoe lang ga je hem doortrekken en ben je gestart met 500 mg test-e en blijf je het daar op houden?
12 weken op 3x175mg per week. Dan een goede cut die ik binnen de 10 weken gedaan wil hebben(ik kan goed aggressief cutten en het vliegt er altijd af bij mij dus moet te doen zijn) en dan de zomer in met 400 test en 400 primo.
Bloedwaarden heb ik 2 weken geleden gedaan dus in de blast en alles was tip top in orde. Heb met rode rijstgist mn LDL perfect in range gebracht, was zelfs 0.5 te hoog voor mn eerste blast nog, van 2.9 naar 1.8 kreeg er een compliment van de huisarts over. Dus ik kan wel even doortrekken.
 
Ook ben ik begonnen met Coq10 en eet ik een knoflook supp voor mn hart, preventief.
 
Goed bezig! Ook leuk om te horen dat je nieuwe interesses hebt en wie weet hoef je over een tijdje helemaal niet meer te werken als je het goed doet ;).
 
Goed bezig! Ook leuk om te horen dat je nieuwe interesses hebt en wie weet hoef je over een tijdje helemaal niet meer te werken als je het goed doet ;).
De komende 20 jaar minimaal nog wel🤣 Maar het doel is ook voor de lange termijn, zodat ik rond mn 55/60e (als ik dat red) een leuke pot heb opgebouwd en het rustiger aan kan doen. Zo heb ik mijn beleggingshorizon en strategie ook ingesteld, lange termijn, niet teveel risicos. Ik ben nu licht offensief gestart maar naarmate de jaren verstrijken zal ik steeds defensiever gaan beleggen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven