AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yeahhhh hi Mike!!
Welkom terug. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583

Doe 1x per maand gewone deadlifts, zwaar en opbouwend (8/5/3/1/1)
Vind ik gewoon leuk en maak er ook leuke krachtgains mee, ik trek mn eigen plan nu overal in en moet zeggen, bevalt me prima.

• #1.584
Kleine update,beetje kutlicht savonds maar heb niet zoveel fotos gemaakt de laatste tijd.
103,5/104 kg
Screenshot_20230302_071646_Gallery.jpg

Hoe oud ben je eigenlijk?

Weeg je je in de ochtend op nuchtere maag? Zou trouwens niet op oly shoes deadliften, werkt averechts.

• #1.586

Weeg je je in de ochtend op nuchtere maag? Zou trouwens niet op oly shoes deadliften, werkt averechts.
BIjna 35.
Altijd smorgens na het plassen en als het nodig is de grote boodschap. Ik heb een zwaar gestel, je zou het niet zeggen aan mijn bouw dat ik zoveel weeg. Maar het mooie is, ik weeg savonds ALTIJD lichter als smorgens🤣
Ik bulk nu op 5000+ kcals en dan moet ik nog opletten dat ik niet teveel beweging heb overdag anders val ik gewoon af, extreem metabolisme oid, weet het ook niet. Dat verklaart meteen mijn razendsnelle cuts.

Laatst bewerkt:
  • #1.587

En ja ik moet een keer fatsoenlijke schoenen halen, daar heb je een heel goed punt, heb je aanbevelingen voor schoenen?

Laatst bewerkt:
En ja ik moet een keer fatsoenlijke schoenen halen, daar heb je een heel goed punt, heb je aanbevelingen voor schoenen?
Zolang ze maar een platte zool hebben zonder veel demping, bijvoorbeeld vans(die gebruik ik zelf). Anders eens bij strengthshop.eu kijken, daar hebben ze ook veel deadliftschoenen. Blote voet is ook een optie mits je geen zooltjes hebt.

• #1.589
Zolang ze maar een platte zool hebben zonder veel demping, bijvoorbeeld vans(die gebruik ik zelf). Anders eens bij strengthshop.eu kijken, daar hebben ze ook veel deadliftschoenen. Blote voet is ook een optie mits je geen zooltjes hebt.
Oke maar dit zijn harde platte zolen?
Ik zou het liefst opteren voor een hoge schoen, zal daar eens rondkijken.

Oke maar dit zijn harde platte zolen?
Ik zou het liefst opteren voor een hoge schoen, zal daar eens rondkijken.
Wat bedoel je met hard? Gewoon een dunne zool(die dus zo dicht mogelijk bij de vloer is), zonder demping bedoel ik dus geen air max ofso anders gaat je stabiliteit naar de klote. De sabo's zijn hoog.

• #1.591
Wat bedoel je met hard? Gewoon een dunne zool(die dus zo dicht mogelijk bij de vloer is), zonder demping bedoel ik dus geen air max ofso anders gaat je stabiliteit naar de klote. De sabo's zijn hoog.
Dit zijn harde dunne zooltjes, 0.0 demping
Air max ben ik een jaar geleden al van genezen, en sokken/blote voeten vond ik ook niks dus toen deze gekocht voor 2 tientjes.
Zo iets is het:
Screenshot_20230302_185559_Chrome.jpg

Ja dat is prima, stuk beter dan die oly's in ieder geval.

Prioriteiten veranderd.

*Bijna alle motoren verkocht
*Begonnen met Beheerd beleggen
*Doe nu een thuiscursus beleggen
*begonnen met zelfstanding beleggen(vooral etf's en staatsopbligaties)
* in de crypto gestapt en heb al een leuke wallet samengesteld die ik maandelijks uitbreid.

Dit kost me heel veel vrije tijd(research, leren, lezen) maar ik probeer wat onafhankelijkheid op te bouwen. Daarnaast nog gewoon mijn werk/gezin en uiteraard 5x per week gym.
Leuk dat je er weer bent. Welke motor heb je nog?

• #1.596
Deze 2 , die andere 1,5 motor en een schuur vol onderdelen is weg, heb alles weggedaan behalve een mooie set velgen en wat kuipwerk en wat klein spul.

Die 93er blijft een bijzonder pareltje maar daar heb ik een heel mooi bod op dus die laat ik ook gaan komende zaterdag.
De zwarte 97er hou ik
20210306_184714.jpg

Bijlagen

• IMG-20230225-WA0022.jpeg
    IMG-20230225-WA0022.jpeg
    240,2 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
  • #1.597
Legs
Squat 140kg 6/6/6

Deadlift: 150kg x8
170kg x5
Set van 3 reps geskipt
210kg x 2
220kg x 1 PR ging nog soepel

45°leg press maar benen waren al gefrituurd:
250kg x 2 x 12
180kg x 21

Lying leg curl 75kg
3 sets a 15 reps, 4e set 11 reps en nog partials, extra squeeze bovenin
Supersets met adductor
Ook 4x 15 reps op 90 kg

4 setjes legextensions

Calves geskipt en een extra seated leg curls gedaan aangezien kuiten stuk voorlopen en hams echt bij moeten trekken.
20230217_163820.jpg

• #1.598
Ik doe nu voor legs, 1 week LB en Legs, en de andere week enkel legs, merk dat ik zo veel beter herstel en ook stuk beter presteer op de benen

Ben je nog onder begeleiding van een coach?

• #1.600
Ben je nog onder begeleiding van een coach?
Nee doe alles zelf. Eigen plan, eigen schema en afgaande op mijn eigen gevoel. Zit nu lekker in mn eigen ding. Was prima om het te leren hoe het enchanced spel werkt maar uiteindelijk doe ik het liefst alles zelf

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven