MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
UB

Incline smith press
2x 8 x 95kg
1x 6 x 95kg

T-bar row
4x8 x 80kg

Chest press machine
2x10 x 100kg
1x 18 x 75kg

Flye machine
4x 12 x stand 12( staan geen gewicht op, alleen stand)

Close grip cable rows
2 sets 10 reps a 75kg
1 set 19 reps op 60kg

Reversed fly ( machine)
4 sets 15 reps stand 14

Ez bar met lichte cheat
3 sets

duo rope tricep pushdown piramide ( krijg hier zo een dikke pomp van❤️)
15x 40kg
12x 45kg
10x 50kg
8x 55kg
6x 60kg

WAs een week met 4 dagen trainen door omstandigheden dus deze week push/pull/legs/ub

VOlgende week : UB/LB/P/PL

• #1.602
20230303_171649.jpg

Oink🐷, met sportkleren aan.

• #1.604
Zeer drukke week, motor word morgen opgehaald , zoon ziek en vrouw drukke werkplanning dus even een aangepaste week.
Vandaag fullbody freestyle
Morgen motor verkopen
Donderdag UB
Vrijdag Leg

Squat
142,5kg
6/6/6+ 2 met een spotter

Barbell row
110kg
8/8/8 was iets te licht

Incline smith chest press
95kg
8/8/8

Leg press 45° plate loaded
250kg
10/10/12, kan ook wel een plate zwaarder volgende keer

Tricep pushdown met 2 losse hendels
Piramide
15(45kg)/12(50kg)/10(55kg)/8(60kg)/6(65kg)

Paar sets biceps supersets met lying hamstring curls.

Kracht op triceps en chest gaat echt lekker, ook de benen gaan met sprongen, veel energy. Vertering loopt een beetje te kloten(onrustige darmen en veel oprispingen) maar is allemaal wel goed te handelen, mss even 2 meals met veel vezels samenstellen ofzo. Maar eetlust is prima ik hit elke dag makkelijk de 5000/5200kcals en soms een uitschietertje naar boven. weekend doe ik rustiger aan met 4000/4300 kcals. Maar op trainingsdagen :Zo lang ik honger heb dan vreet ik gewoon door, wil geen moment met honger lopen maar vreet me ook niet overvol. Wil continue verzadigd zijn. Ik denk een hele mooie balans te hebben gevonden kwa voeding. Uiteraard weeg ik wel alles af van de 5 cleane meals en van de 2 "dirty" meals niet , maar dat is goed te schatten.

• #1.605
Poseren nog steeds ruk, 104,4 vanochtend

Laatst bewerkt:
  • #1.606
Squat.
60kg x 10 WU
120kgx 10
130kg x8
140kgx 6
150kg x3
160kg x1

Seated leg curl.
85kg x 2 x 12

Single leg press 2 sets per been
120kg x 1x 12
120kg x 1x 10

Lying leg curl.
Stand 15 /20
1x 12
1x 11
1x10x 3 partials.

Adductor
Stand 18/20
3x 15

Leg extensions
Stand 15/20

seated calf raises, 5x15 x 65 kg

Kracht blijft enorm stijgen , kga echt superlekker.

Over de toestelstanden: staan geen gewichten op, enkel plate nummers.
Dit zijn de toestellen.
Nu mankend naar huis.
Groeten.
20230310_180549.jpg

Laatst bewerkt:
Die squatvorm gaat je na verloop van tijd wel blessures bezorgen. Zou er voorzichtig mee zijn.

• #1.608
Kun je dat toelichten , wil het graag verbeteren.

(Vermoed het teveel naar voren leunen...)
Je vermoeden is correct.

De zwarte lijn is de zwaartekracht die je naar beneden drukt + het gewicht van de bb. Je borst ligt nu als het ware op je knieën. Een deel van het gewicht hef je dmv je erectors omdat je een back extension-achtige beweging maakt.
814D40BC-5648-4FE1-8433-C9ADCF0BA0D2.jpeg

Borst zou veel rechter moeten zijn om blessures (zoveel mogelijk) te beperken alsook meer quad activatie. Je kan niet dieper maar haalt eigenlijk ‘maar’ 90 graden.

Dit is wel een front squat maar m’n backsquat is/was bijna even recht.

A5407286-2DEA-4A57-93A1-1C263216827E.jpeg

• #1.610
Je vermoeden is correct.

De zwarte lijn is de zwaartekracht die je naar beneden drukt + het gewicht van de bb. Je borst ligt nu als het ware op je knieën. Een deel van het gewicht hef je dmv je erectors omdat je een back extension-achtige beweging maakt.
814D40BC-5648-4FE1-8433-C9ADCF0BA0D2.jpeg

Borst zou veel rechter moeten zijn om blessures (zoveel mogelijk) te beperken alsook meer quad activatie. Je kan niet dieper maar haalt eigenlijk ‘maar’ 90 graden.

Dit is wel een front squat maar m’n backsquat is/was bijna even recht.

A5407286-2DEA-4A57-93A1-1C263216827E.jpeg
Yes dat dacht ik ook al toen ik de filmpjes zag. Ik ga eraan werken. We willen natuurlijk lang blijven trainen zonder blessures. Dank voor de opmerking en toelichting. Ga het volgende week gelijk aanpassen. 👌

Yes dat dacht ik ook al toen ik de filmpjes zag. Ik ga eraan werken. We willen natuurlijk lang blijven trainen zonder blessures. Dank voor de opmerking en toelichting. Ga het volgende week gelijk aanpassen. 👌
Ik zou ook een nauwere stance aan nemen. Schouderbreedte of een paar cm er buiten maar niet te veel. Probeer de beweging te initiëren door je knieën eerst te buigen ipv je heup eerst.

Het zal initieel wel wat oefening en tijd vragen maar dat zal wel goed komen.

• #1.612
Week 10 zit er bijna op.
Vanochtend 105.1kg. Gemiddeld 104.7kg

Kan wel zeggen dat het top gaat, geen sides, dat maakt het cyclen vele malen leuker.
Ook op deze hogere hoeveelheid test, geen acne oid. Daar ben ik heel blij mee.
voeding gaat ook weer top, vertering is een eind op orde, dat stelt weer gerust.
Ik voel me wel wat lomer in dagelijks leven maar dat kan aan het gewicht liggen, ik snurk schijnbaar heel hard laatste weken en ben wat sneller buiten adem, buiten dat voel ik me top. Bloeddruk meet ik op 135/68 gemiddeld en hartslag in rust is rond de 75 momenteel.
Omdat mn cholesterol en alles echt top in range was een paar weken geleden heb ik besloten om een cut kuur erachteraan te doen met test/primo, om daarna weer een korte blast( 12 weken) te doen op 400 test en 400 primo om daarna cruisend de zomer en het najaar in te gaan.
Ik heb al een zooi kleding weg kunnen gooien omdat ze te klein werden.☠️

IK vind dat ik echt super gegained heb het afgelopen jaar en heb volgens mij alle vooroordelen tov mij en te vroeg kuren de wereld uit geholpen door dit resultaat neer te zetten. Deze sport heeft mij mentaal echt heel goed gedaan en mij ritme en regelmaat gegeven, iets wat ik met mijn psyche achtergrond goed kan gebruiken.

Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat ik knal tot een jaar of 40 en dan rustiger aan doe , dit lijkt mij een prima en gezonde afspraak. Ook gezien het feit dat hartfalen veel voorkomt in de familie, moet ik ergens een grens trekken, wil niet net als mijn pa met 41 dood op de bank liggen, dus met dat in mijn achterhoofd moet ik dat niet te licht nemen.

Ik ben de afgelopen 10 jaar echt ver boven mezelf uitgestegen in alle opzichten en dat maakt mij enkel hongerig naar meer.
Maar sinds deze sport in mn leven is gekomen, heb ik er echt een goed doel bij, voor mij is het meer dan alleen maar trainen en gainen, het is een wedstrijd tegen mezelf( als je niet weet waar ik vandaan kom klinkt dit mss wat cliche).
20230311_160120.jpg

Fijn weekend verder

• #1.613
2.5 jaar geleden, vlak voor de eerste workout ever
20210918_210512 (1).jpg

• #1.615
Bijna 35. Net 1 jaar gekuurd. Maar alles is aan de hand van bloedwaardes en mn algemeen gevoel, mocht dat tegen gaan werken, dan stop ik eerder, of rem ik eerder af.
Het begint net leuk te worden :P Ergens jammer dat je zo laat begonnen bent. Ik heb 35 namelijk als m’n ‘cut off’.

Ga je ook hartscans uitvoeren? Lijkt me wel handig gezien je familiegeschiedenis. Op basis van gevoel ga je, indien het niet goed gaat, te laat zijn jammer genoeg.

• #1.618
Het begint net leuk te worden :P Ergens jammer dat je zo laat begonnen bent. Ik heb 35 namelijk als m’n ‘cut off’.

Ga je ook hartscans uitvoeren? Lijkt me wel handig gezien je familiegeschiedenis. Op basis van gevoel ga je, indien het niet goed gaat, te laat zijn jammer genoeg.
Ja ik weet het.
Maar mn

Hartscans wil ik zeker gaan doen, dit ga ik dit voorjaar nog doen! Ik neem ook COQ10 en andere supplementen voor mn hart en rode rijstgist voor mn cholesterol.

VOor de eerste cycle:
Screenshot_20220312-203227_Chrome.jpg

Deze in lopende blast genomen, ben er alleen maar op vooruit gegaan blijkbaar👍
20230311_202709.jpg

Laatst bewerkt:
Hahaha kan idd :o vooralsnog ben ik off maar voel dat het niet lang meer gaat duren lol.

Ja ik weet het.
Maar mn jarenlange harddrugsverslaving(crack) en jarenlange dakloosheid , 7 opnames waarvan 2 op de psychiatrische afdelingen en 3 redelijke detenties hebben een groot deel van mn jongvolwassenheid in beslag genomen, en dat probeer ik nu goed te maken door zo ver mogelijk te komen op alle gebieden.

Hartscans wil ik zeker gaan doen, dit ga ik dit voorjaar nog doen! Ik neem ook COQ10 en andere supplementen voor mn hart en rode rijstgist voor mn cholesterol.
Die zaken uit het verleden hebben vast ook geen goed gedaan aan je hart.

Maar goed dat je t opvolgt. Bloedtest ziet er idd goed uit. Die laatste is tijdens je 525mg test blast?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven