Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Hahaha kan idd :o vooralsnog ben ik off maar voel dat het niet lang meer gaat duren lol.

Die zaken uit het verleden hebben vast ook geen goed gedaan aan je hart.

Maar goed dat je t opvolgt. Bloedtest ziet er idd goed uit. Die laatste is tijdens je 525mg test blast?
Heb een paar jaar geleden een hartonderzoek gedaan , alles was toen top in orde.

Ja klopt. 3x per week 175mg. Ik ga ook geen hele stacks runnen. Alleen test en primo. Tren is uit den boze en al de rest trekt me niet. Orals al helemaal niet. De laatste bloedtest is in deze blast genomen idd, ik wou weten hoe ik er op mn slechtst voorstond maar was blij verrast door de uitkomst. Door de rode rijstgist is mn ldl perfect in range( kreeg er nog compliment over van de doktor)

Garanties krijg je nooit uiteraard maar ik mag 2x per jaar langskomen bij de huisarts voor een check, deze weet van mijn gebruik. Tussendoor doe ik een commerciele test voor alle andere zaken. Ik hou een scherpe vinger aan de pols wat gezondheid betreft iig.

• #1.622
Meet 2x per week bloeddruk en dagelijks hartslag in rust. Log alles in schriftjes

Hoe ziet je voeding er momenteel uit?

En training? Push pull legs achtig?

Je bent in ieder geval goed bezig:thumb:. Wat betreft je squat, wellicht proberen dagelijks te gaan stretchen. Zal ook enorm helpen voor je longevity.

• #1.625
Hoe ziet je voeding er momenteel uit?
Ontbijt
150gr havermout
Whey
150gr fruit afwisselend
Pindakaas
Creatine

11:00
450gr aardappelkrieltjes
200gr mager rundergehakt

1400
Meal naar keuze, max 1000 calorieën

1600uur
450krieltjes
200gr mager rundergehakt

Post workout
100gram honingringetjes
Whey

20:00
Ovenfriet of aardappelkroketten uit de oven
Kipshoarma of ander kipbron

21:30
MEal naar keuze max 800kcals

Voor het slapen:
500gr kwark
150gr muesli
Fruit afwisselend

DRink zero dranken en gebruik nooit Preworkout, doe het allemaal op karakter na 12 uur actief werk. voor het trainen dubbele espresso.
Pak af en toe een koekje mee of wat lekkers.

Laatst bewerkt:
  • #1.626
En training? Push pull legs achtig?

Je bent in ieder geval goed bezig:thumb:. Wat betreft je squat, wellicht proberen dagelijks te gaan stretchen. Zal ook enorm helpen voor je longevity.
Thanks man

UB/LB/P/P/L

Zo heb ik alles 2x per week . Weekend is 100% voor kids /gezin/ andere hobbys.

In de cut train ik 4 dagen(UB/LB en de laatste weken 3 x per week fullbody.

So far bevalt het prima.

Heb nog zeker niet alles op 100% procent perfectie maar daar streef ik wel naar daarom neem ik alle op en aanmerkingen serieus en probeer ik het meteen aan te pakken.

Ga idd wat meer mobiliteitsoefeningen proberen. Na mn ongeluk ben ik zo stijf als een hark in mn rug en benen, maar het gaat steeda beter. Heb 0 kwaaltjes, alleen CTS en een schouderblessure (van mn motorongeluk) benen daarintegen verrassend genoeg geen gezeik, knieën ook niet

Thanks man

UB/LB/P/P/L

Zo heb ik alles 2x per week . Weekend is 100% voor kids /gezin/ andere hobbys.

In de cut train ik 4 dagen(UB/LB en de laatste weken 3 x per week fullbody.
Zou zelf de manier of structuur van trainen niet veranderen van bulk>cut doordat je dan geen inzicht hebt of je kracht verliest.
Minder/meer volume, ander rep range, andere volgorde van oefeningen of compleet andere oefeningen gebruiken maakt het onoverzichtelijk om alles bij te houden. Zou zelf van cut weer naar een bouwfase een split maken/wijzigen naar wensen/behoefte, maar absoluut niet andersom.

Zou zelf de manier of structuur van trainen niet veranderen van bulk>cut doordat je dan geen inzicht hebt of je kracht verliest.
Minder/meer volume, ander rep range, andere volgorde van oefeningen of compleet andere oefeningen gebruiken maakt het onoverzichtelijk om alles bij te houden. Zou zelf van cut weer naar een bouwfase een split maken/wijzigen naar wensen/behoefte, maar absoluut niet andersom.
Je ondersteuning in bulk (off periode en herstel van je lijf wellicht enkel TRT) en cut (vaak hoger in de ondersteuning lig andere stacks) zorgen er toch juist voor dat je dit niet kan vergelijken en dan is dezelfde trainingsmethodiek aanhouden sowieso ondergeschikt of je nu wel of niet je kracht evenredig is in bulk versus cut?? Of zie ik dat verkeerd?

Kracht doet niet ter zake in cut. Zou trouwens niet vanuit bulk direct gaan cutten maar eerst cruise en rond onderhoud.

Kracht doet niet ter zake in cut. Zou trouwens niet vanuit bulk direct gaan cutten maar eerst cruise en rond onderhoud.
Kracht doet niet ter zake in een cut? Als jij tijdens een cut als een plomppudding in elkaar zakt en geen kracht over houdt kun je er veilig van uit gaan dat je vvm verliest.

Je zegt letterlijk dat kracht niet terzake doet in een cut. Dat is dus gewoon onzin. Als je een vet zwijn bent en 30 kg moet cutten zul je idd wel wat kracht verliezen maar kracht doet wel degelijk terzake in een cut.
Je moet het niet zo letterlijk nemen, maar in de context die is aangegeven. Verder verlies je in cut altijd vvm, en niet alleen vet, dit kun je met gear en hoog in eiwitten tegengaan. Ligt er ook aan van hoeveel % en hoe diep je gaat cutten.

Maar dat is hier toch niet van toepassing?
Nee klopt :P

In een cut heb je wel minder anabole processen aan de gang (of toch van mindere ‘grote’) dat meer peds/ hogere dosissen wel logisch zijn.

Is natuurlijk wel een whatever it takes mentaliteit

Je ondersteuning in bulk (off periode en herstel van je lijf wellicht enkel TRT) en cut (vaak hoger in de ondersteuning lig andere stacks) zorgen er toch juist voor dat je dit niet kan vergelijken en dan is dezelfde trainingsmethodiek aanhouden sowieso ondergeschikt of je nu wel of niet je kracht evenredig is in bulk versus cut?? Of zie ik dat verkeerd?
Dat kan ik wel begrijpen als men grammen aan gear ramt in een off season, maar de weg naar 10% bf cutten kost je niet veel kracht indien je in normale omstandigheden cut en dus niet 30kg moet verliezen, want massa verplaats massa dus ook vet.

Meestal zie je in de praktijk dat mensen ineens de helft minder gaan drukken, maar dan geef je jou spiermassa geen stimulans en kan je wel genoeg eiwitten eten maar je zult wat verliezen. Idem dito schema aanhouden, idem dito rep range is de beste indicatie of je kunt zien of je kracht verliest. Verliest je bw en behoud je jou kracht dat zit je spot on.

• #1.639
We gaan het zien. Ik ben de laatste cut bijna niks aan kracht verloren terwijl ik 4 en op het laatst 3 dagen trainde.
Ik ga gewoon elke training all the way.
Ik verlies hooguit wat reps of een enkele Kilo aan drukgewicht maar ik deed einde cut (93kg) ook gewoon een 200kg deadlift /130squat voor 3x 6 reps .
Ik ben figuurlijk gestopt met 3 nullen achter de komma te rekenen.

Ik ga ook niks veranderen, ik zit in een super stijgende lijn en doe alles op mijn eigen manier.
Met een beetje logisch denken, goed eten en keihard trainen kom je gewoon heel erg ver.

Noem het hobbybuilding of whatever, ik hoef geen pro-style te worden.
Als ik merk dat mn benen nog niet hersteld zijn na de vorige legday,maar mn UB wel, dan draai ik het net zo makkelijk om en train ik eerst UB en dan weer legs. Ik luister naar mn gevoel en lichaam en dat voelt voor nu een prima manier

Deadlift +20kg sinda einde cut
Squat + 15 kg sinds einde cut
Smith bench + 15kg sinds einde cut
Bor +12kg sinds einde cut.
Ergens gaat er toch iets goed dan.

Heb mijn stijl gewoon aangepast en ben veel krachtiger dan eind vorige bulk. Elke training progressie. Chest voelt echt goed, ziet er ook gewoon veel voller uit, armen gaan top, benen top, rug prima dus lijkt me een prima belopen pad

105,5 vanochtend. Mooi licht op de kleedkamer van mn werk
20230313_161803.jpg

Wat betreft je split in de cut. Je zou ook gewoon je 4 dagen split over 3 dagen per week kunnen laten lopen. Is je frequentie lager en heb je meer tijd om te herstellen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven